skip to Main Content
5/5 - (1 امتیاز)

در  شرایطی امروزی تشدید مشکل و یا بروز مشکلات دیگر با به تعویق انداختن تعمیر ماشین لباسشویی بیم Beem می تواند خسارات بیشتری به بار آورد بنابراین باید برای تعمیر اصولی ماشین لباسشویی به متخصصان در این زمینه مراجعه نمود.

شرکت بیم آلمان فعالیت خود را از سال 1976 آغاز کرد و به تولید لوازم خانگی با کیفیت پرداخت این برند از پرچم داران تولید لوازم خانگی در دنیا است و تولیدات آن به تمامی کشورهای دنیا صادر می شود.

در سال 1990 با تولید لوازم به روز صنعتی گام بزرگی در مسیر پیشرفت برداشت و سال 2000 با پیشرفت و همگامی با تکنولوژی روز دنیا به یکی از غول های صنعت لوازم خانگی تبدیل شد .

بیشتر بخوانید: تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما PAKSHOMA

 برخی مشکلات به وجود آمده برای ماشین لباسشویی بیم

ممکن است مشکلات مختلفی برای ماشین لباسشویی بیم به وجود بیاید. هرگونه مشکل به وجود آمده برای دستگاه شما توسط تعمیرکاران اختصاصی بیم در یدک تعمیر قابل رفع بوده و تعمیرات کلیه مدل ها و ظرفیت های لباسشویی بیم پذیرفته می شود. این مشکلات که برخی از آنها شایع ترند در اینجا ذکر شده اند:

1- نچرخیدن دیگ لباسشویی.

این مشکل احتمالا مربوط به مناسب نبودن حجم بار لباسشویی است.

2- نشتی یا آبریزش لباسشویی.

این مشکل می تواند به علت پارگی شلنگ تخلیه و یا خراب شدن درب دستگاه باشد.

3- جمع شدن آب در لباسشویی.

علت این مشکل می تواند شکستن سوئیچ درب دستگاه یا زبانه پلاستیکی باشد که در این صورت باید این قطعات تعویض شوند خرابی موتور از دیگر علت هایی است که باید توسط متخصصین بررسی گردد.

4- متوقف شدن لباسشویی در اواسط سیکل.

در این حالت باید موارد زیر توسط تکنسین های آموزش دیده بررسی شود:

– خرابی میکروسوئیچ درب.

– خرابی زبانه و قفل درب.

– خرابی تایمر الکترونیک ماشین لباسشویی.

– ایراد سیر برقی ورودی آب.

– ایراد موتور لباسشویی.

– نوسانات برق یا خرابی دوشاخه برق.

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی بیم Beem

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی بیم Beem

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی بیم به عوامل مختلفی از جمله علت خرابی دستگاه، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و… بستگی دارد و بعد از عیب یابی و بررسی دستگاه توسط متخصص به شما اعلام خواهد شد.

درنتیجه هزینه تعمیر ماشین لباسشویی بیم را تنها یک سرویس کار و یا تعمیرکار متخصص میتواند بررسی کند و نظر نهایی را دهد ولی یدک تعمیر به هیچ عنوان نگران این موضوع نباشید.

خدمات ارائه شده یدک نعمیر

بیشتر بخوانید: تعمیر ماشین لباسشویی دوو DAEWOO

خدمات ارائه شده یدک تعمیر

در واقع خدمات تعمیرات لباسشویی بیم نیازمند استفاده از تکنسین قوی و کارآمد است که تنها مراکز مجاز به آن دسترسی دارند.

این خدمات در تعمیر لباسشویی بیم شامل استفاده از قطعات اصل در تعمیر نیز هست و می تواند بسیاری از عواقب تعمیر اشتباه را رفع نماید.

استفاده از این قطعات برای افزایش کارکرد درست دستگاه لازم بوده و تعمیر لباسشویی بیم با این روش بهتر و باکیفیت تر انجام خواهد شد.

پیشنهاد می شود برای بهره مندی از مرغوب ترین قطعات و بالاترین سطح کیفیت تعمیرات در تعمیرات ماشین لباسشویی بیم می توانید با یدک تعمیر تماس بگیرید.

چرا لباسشویی بیم خشک نمیکنه؟

وجود نقص فنی در برد الکترونیک؛ خراب شدن موتور لباسشویی، عدم رسیدن هوا به خشک کن همچنین درست نبودن تنظیمات خشک کن، سنگین کردن خشک کن با قرار دادن حجم زیادی از لباس ها، خراب شدن پمپ تخلیه و مسدود شدن شلنگ تخلیه باعث می شود تا خشک کن لباسشویی کار نکند.

چرا لباسشویی بیم روشن نمی شود؟

قطع شدن برق دستگاه، معیوب بودن سوئیچ درب لباسشویی، خراب شدن تایمر و یا موتور لباسشویی وجود اشکال در برد الکترونیکی و سنسور سطح آب باعث می شود تا لباسشویی روشن شود.

 

نظرات و سوالات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top تماس با کارشناسان