skip to Main Content
Rate this post

برای تعمیر ماشین ظرفشویی بیم نیاز به افراد خبره در زمینه تعمیر ماشین ظرفشویی دارید.

برند بیم برندی معتبر در لوازم خانگی است که مسیر شما را تا رسیدن به کیفیت برتر و قیمت بهتر کوتاه تر می کند.

ماشین های ظرفشویی بیم دارای برنامه های گوناگون شستشو، مصرف آب و برق کمتر و بهره وری بالا می باشند.

 برخی از اشکالات احتمالی ماشین ظرفشویی بیم BEEM

در ادامه برای بالا بردن طول عمر دستگاه به برخی از ایرادات ماشین ظرفشویی بیم خواهیم پرداخت:

1- دستگاه روشن نمی شود ولامپ نشانگر برق روی آن خاموش است:

دلایل مختلفی می تواند باعث بروز این مشکل شود که عبارتند از : نرسیدن برق به دستگاه و یا خراب بودن درب دستگاه که در این صورت بهتر است یک تعمیرکار متخصص دستگاه را بررسی نماید.

2- دستگاه به درستی آب را تخلیه نمی کند:

در این حالت ممکن است پمپ تخلیه مسدود و یا شلنگ تخلیه و یا تسمه دچار پارگی و یا آسیب شده باشد که باید در اسرع وقت توسط متخصص تعویض شود.

3- دستگاه روشن باشد اما آب جهت شستشو وارد دستگاه نشود:

این مشکل می تواند مربوط به شناور دستگاه ، سوئیچ و اتصالات باشد ، زیرا شناور و سوئیچ میزان آب ورودی به دستگاه را کنترل می کند. تشخیص دقیق مشکل توسط کارشناسان در این زمینه انجام می شود.

4- تمیز نشستن ظرف ها

این مشکل می تواند مربوط به خراب بودن بازوهای اسپری کننده آب، مسدود شدن فیلترها، عملکرد نادرست هیدروستات یا شناور باشد در این صورت باید حتما از متخصصان جهت عیب یابی و تعمیر کمک گرفت.

5- صدای بیش از حد ماشین ظرفشویی

علت را می توان مربوط به ساییده شدن بلبرینگ ها، شکستگی،ترک خوردگی و یا پوسیدگی پولی قرقره، شکستگی محل اتصال موتور، از کار افتادن بلبرینگ ها و مسدود شدن پمپ تخلیه دانست.

در صورت مشاهده هر کدام از اشکالات جهت بالا بردن طول عمر دستگاه باید استفاده از دستگاه را متوقف کرد و با تعمیرکار حرفه ای در این زمینه در میان گذاشته شود تا از خسارات بیشتر جلوگیری شود.

 لزوم استفاده از نیروی متخصص جهت تعمیر ماشین ظرفشویی بیم BEEM

 

بیشتر بخوانید: تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی

 لزوم استفاده از نیروی متخصص جهت تعمیر ماشین ظرفشویی بیم BEEM

بدون تردید، از مهمترین و کلیدی ترین شاخصه های تعمیرات لوازم خانگی میتوان به تجربه، مهارت و تخصص فنی، اشاره نمود. اشراف داشتن تعمیرکار به استانداردها و دانش روز، در افزایش سطح کیفی تعمیر و سرویس لوازم خانگی از درجه اهمیت و ارزش بسیار بالایی برخوردار است.

پیچیده و پیشرفته شدن ساختار و ساختمان لوازم خانگی، عیب یابی و تعمیر این دستگاه ها را از عهده افراد عادی خارج ساخته است. امکان جایگزین کردن یا تعمیر قطعات آسیب دیده در بسیاری از لوازم خانیگی به سختی صورت می گیرد.

می توان گفت عیب یابی صحیح و درست، تعمیر یا تعویض اصولی قطعات ماشین ظرفشویی بیم تنها از عهده تعمیرکاران حرفه ای لوازم خانگی که از دانش و مهارت های تخصصی این حرفه برخوردار می باشند بر می آید.

هزینه تعمیر ماشین ظرفشویی بیم BEEM

هزینه تعمیرات ماشین ظرفشویی برای بسیاری از هموطنانمان تبدیل به یک مشکل بزرگ شده است، هزینه تعمیرات ماشین ظرفشویی رابطه مستقیمی با کیفیت قطعات و ضمانت‌نامه شرکت خدماتی دارد.

اگر بخواهیم به روش ساده‌تری این مطلبو بیان کنیم به طور مثال: وقتی تعمیرکار ظرفشویی به علت عدم تخلیه کردن آب ظرفشویی در محل حاضر می‌شود و علت آن معیوب بودن پمپ تخلیه می‌باشد، باید بدانید پمپ تخلیه در مدل‌های اس ام اس، اس جی اس و معمولی در بازار عرضه می‌شود.

همچنان هر کدام از این پمپ تخلیه‌ها از کیفیت مختلفی برخوردار است و اینکه کدام شرکت اقدام به تعویض پمپ تخلیه نموده و چه مدت گارانتی می‌دهد از معیارهای تعیین‌کننده قیمت است

 خدمات قابل ارائه تعمیر ماشین ظرفشویی بیم BEEM

بیشتر بخوانید: تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ 

 خدمات قابل ارائه تعمیر ماشین ظرفشویی بیم BEEM

لوازم برقی همیشه قرار نیست بدون کوچکترین نقصی کار کنند و اگر مشکلی در آن ها رخ دهد به معنای پایان کار آن محصول نخواهد بود. برخی از خدمات ارائه شده توسط تیم یدک تعمیر عبارتند از: تعویض شلنگ یا تسمه دستگاه، تعویض المنت ، چک کردن و یا تعویض فیلتر، استفاده از مواد شیمیایی استاندارد جهت از بین بردن جرم دستگاه و…

توصیه‌های ذکر شده در مقاله را به خاطر بسپارید و برای کارایی هر چه بیشتر دستگاهتان نکات را رعایت کنید. در صورتی که ماشین ظرفشویی شما دچار مشکل شد، برای عیب‌یابی از تعمیرکاران معتبر کمک بخواهید. بدین منظور یدک تعمیر به دلیل استفاده از قطعات اصل و با کیفیت، هزینه مناسب تعمیرات و سرعت در خدمت رسانی بهترین گزینه خواهد بود.

نظرات و سوالات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top تماس با کارشناسان