skip to Main Content
Rate this post

تعمیر ماشین ظرفشویی کندی به دلیل بالا بودن کیفیت این ماشین ظرفشویی و همچنین پیچیدگی طراحی آن نیازمند دانش و تجربه بالا در زمینه تعمیرات اصولی ظرفشویی است و تیم ماهر یدک تعمیر توانسته است این افراد متخصص را در این تعمیرگاه درجه یک به کاربگیرد و از آنها در این زمینه استفاده کند.

کندی یک نام تجاری بین المللی است که طیف وسیعی از لوازم خانگی با پیشرفته ترین فن آوری و طراحی شیک ایتالیایی ارائه می‌دهد. گروه کندی هم اکنون سالیانه تعداد بسیار زیادی از انواع لوازم خانگی را در سراسر جهان روانه بازار می کند و توانسته با علم و تکنولوژی و همچنین کیفیت بالای محصولات، سهم قابل توجهی از بازار لوازم خانگی را در دنیا از آن خود نماید.

همیشه این را باید در نظر داشته باشیم که سرویس، نگهداری درست و تعمیر ظرفشویی کندی بسیار مهم تر از خرید اولیه آن است. چه بسا اگر ما ندانیم که چه زمانی برای تعمیر اصولی ظرفشویی اقدام نماییم ؛ مطمئنا به دلیل تعلل دچار خسارات و صدمات زیادی خواهیم شد.

بیشتر بخوانید: تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی

 برخی مشکلات به وجود آمده برای ظرفشویی کندی Candy

هرگونه مشکل به وجود آمده برای ماشین ظرفشویی کندی توسط تکنسین های یدک تعمیر قابل رفع بوده و تعمیرات کلیه مدل ها پذیرفته می شود. برخی از این مشکلات احتمالی عبارتند از:

  • صدای بیش از حد ماشین ظرفشویی

علت این مشکل می تواند مربوط به ساییدگی یا شکستگی بلبرینگ، ترک خوردگی و یا پوسیدگی پولی قرقره، از کار افتادن بلبرینگ های موتور و یا آسیب دیدگی پمپ تخلیه باشد.

  • کار نکردن ماشین ظرفشویی

در این صورت ممکن است شلنگ های ورودی آب دچار مشکل شده باشند.

  • نشتی آب

این مشکل ممکن است مربوط به شیلنگ و یا پمپ تخلیه باشد. در صورت مشاهده هر گونه آسیب دیدگی در شیلنگ تخلیه اقدام به تعمیر ماشین ظرفشویی کندی به واسطه تعویض شیلنگ تخلیه نمایید. برای بررسی سلامت پمپ تخلیه باید دانش فنی داشته باشید.

  • کار نکردن ماشین ظرفشویی

کار نکردن ماشین ظرفشویی به دلیل مشکل در فیوز حرارتی یا به دلیل خراب بودن کلید درب و یا به دلیل مشکل برد کنترل اصلی مثلا عدم ارسال ولتاژ برق به اجزای دستگاه است.

  • اختلال در عملکرد دستگاه

در این حالت ممکن است مشکلی در قسمت سیم پیچ و پنل کنترلی دستگاه وجود داشته باشد.

  • اختلال در برنامه های شستشو

کار نکردن ماشین ظرفشویی و یا وجود اختلال در برنامه های شستشو به دلیل وجود مشکل در تایمر مثلاً عدم اتصال جریان برق به اجزای مناسب در زمان مناسب باشد.

هزینه تعمیر ماشین ظرفشویی کندی Candy

هزینه تعمیر ماشین ظرفشویی کندی Candy

تعمیر ماشین ظرفشویی کندی Candy برای بسیاری به یک مشکل بزرگ تبدیل شده است، هزینه تعمیر ماشین ظرفشویی کندی Candy دارای رابطه مستقیمی با کیفیت قطعات و ضمانت‌نامه شرکت خدماتی دارد.

اگر بخواهیم به روش ساده‌تری این مطلبو را توضیح دهیم به طور نمونه: زمانی که تعمیرکار ظرفشویی به دلیل عدم تخلیه کردن آب ظرفشویی در محل حاضر می‌شود و علت آن معیوب بودن پمپ تخلیه می‌باشد، باید بدانید پمپ تخلیه در مدل‌های اس ام اس، اس جی اس و معمولی در بازار عرضه می‌شود.

همچنان هر کدام از این پمپ تخلیه‌ها از کیفیت مختلفی برخوردار است و اینکه کدام شرکت اقدام به تعویض پمپ تخلیه نموده و چه مدت گارانتی می‌دهد از معیارهای تعیین‌کننده قیمت است

بیشتر بخوانید: تعمیر ماشین ظرفشویی بوش

عیب یابی ماشین ظرفشویی کندی Candy

جهت عیب یابی و یا تعمیر هرکدام از قسمت های دستگاه باید از دانش و مهارت کافی برخوردار بود زیرا در غیر این صورت ممکن است خسارات جبران ناپذیری برای ماشین ظرفشویی رخ دهد که نیاز به هزینه بسیار زیادی باشد.

بنابراین بهتر است در صورت بروز هر گونه مشکل ، استفاده از دستگاه را متوقف کرده و با متخصصین حاذق در شرکت یدک تعمیر تماس بگیرید.

خدمات قابل ارائه در یدک تعمیر

خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی کندی Candy در یدک تعمیر

شرکت یدک تعمیر با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین کاربلد و ماهر در زمینه سرویس، نصب و تعمیرات ماشین ظرفشویی کندی، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد بوده و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.

به روز بودن افراد این مرکز و آگاهی از فناوری های جدید و نوین دنیا در زمینه عیب یابی، سرویس دوره ای و تعمیر ماشین ظرفشویی کندی Candy باعث شده است تا خدمات و سرویس دهی با بهترین کیفیت و کمترین هزینه انجام گیرد.

 

نظرات و سوالات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top تماس با کارشناسان