skip to Main Content
4/5 - (2 امتیاز)

گوشت کوب برقی جز یکی از وسایل برقی و خانگی است که بسیاری از افراد در منزل از آن استفاده می کنند. این دستگاه همانند بسیاری از دستگاه برقی دیگر وسیله برند های متفاوت تولید و به بازار عرضه می‌شود. سر و صدای ناهنجار، لرزش زیاد دستگاه و پاره شدن سیم از جمله مشکلاتی است که ممکن است برای دستگاه گوشت کوب برقی به وجود بیاید. اما نگران نباشید امروزه با وجود تعمیرکاران حرفه ای و با تجربه، با تعمیر دستگاه گوشت کوب برقی می توانید عمر دستگاه خود را افزایش داده و به صورت مجدد از آن استفاده کنید.

 

رایج ترین مشکلات گوشت کوب برقی

تعمیر گوشت کوب برقی

دستگاه گوشت کوب برقی ممکن است که پس از گذشت مدت زمانی از استفاده مداوم به دلایلی دچار مشکلات و خرابی شود. اما شایان ذکر است که تمامی این خرابی ها قابل تعمیر هستند، که در صورت ایجاد این گونه مشکلات می توانید اقدام به تعمیر آن بکنید. در این قسمت قصد داریم که به برخی از این ایرادها و خرابی ها در این دستگاه اشاره کنیم.

از جمله خرابی های احتمالی دستگاه گوشت کوب برقی می‌توان به مواردی از این قبیل اشاره کرد.

  • دستگاه گوشت کوب خاموش شده و دیگر روشن نمی شود
  • دستگاه گوشت کوب روشن می شود اما کار نمی کند
  • کلید در دستگاه گوشت کوب روشن می شود اما دستگاه کار نمی کند
  • دستگاه گوشت کوب در هنگام کار کردن صدای زیادی ایجاد می‌کند
  • دستگاه در هنگام کار کردن لرزش زیادی ایجاد می‌کند

 

خدمات شرکت یدک تعمیر برای گوشت کوب برقی

تعمیر گوشت کوب برقی

در صورت ایجاد خرابی برای دستگاه گوشت کوب می توانید با شرکت یدک تعمیر تماس بگیرید تا پس از بررسی اشکالات به تعمیر دستگاه شما اقدام شود. شرکت یدک تعمیر یکی از بهترین شرکت های خدمات تعمیراتی مجاز در زمینه تعمیر وسایل برقی و خانگی در شهر تهران است. از جمله مهم ترین خدماتی که شرکت یدک تعمیر می تواند به شما ارائه کند می توان به مواردی از این قبیل اشاره کرد:

  • تعمیر برد الکترونیکی در انواع مدل ها
  • تعمیر و تعویض قطعات آسیب دیده بر روی برد الکترونیکی دستگاه
  • تعمیر مدار الکترونیکی در انواع مدل ها
  • تعمیر موتور دستگاه در انواع مدل ها
  • رفع صدای زیاد دستگاه در هنگام کار
  • رفع لرزش زیاد دستگاه در هنگام کار
  • تعمیر برندهای مختلف تولید کننده دستگاه گوشت کوب

با توجه به اینکه برندهای زیادی در جهان اقدام به تولید گوشت کوب برقی می کنند، شما در هنگام خرید می توانید انتخاب های متنوعی داشته باشید. ما می توانیم در شرکت یدک تعمیر این نوید را به شما بدهیم که تعمیرکاران ما با انواع برندهای موجود در بازار آشنایی داشته و می توانند آنها را به طور سریع و اصولی برای شما تعمیر کنند.

 

هزینه تعمیر گوشت کوب برقی

تعمیر گوشت کوب برقی

هزینه تعمیر این دستگاه ممکن است متغیر باشد به این علت که گاهی اوقات تنها راه رفع ایراد دستگاه می تواند تعویض قطعه آن باشد.
و شایان ذکر است که هزینه قطعه از هزینه تعمیر دستگاه جدا است که بر اساس نرخ روز آن در بازار محاسبه می شود، به همین دلیل تعمیرکار قبل از اینکه اقدامی بر روی دستگاه شما انجام دهد شرایط آن را با شما در میان گذاشته و هزینه نهایی را به شما اعلام خواهد کرد و در آخر با رضایت شما اقدام به تعویض قطعه خواهد کرد.
در ضمن شایان ذکر است که تمامی هزینه ها بر اساس تعرفه های مجاز تعمیر دستگاه های برقی و خانگی است که به صورت منصفانه به شما پیشنهاد می شود.

 

نکات مهم برای تعمیر دستگاه گوشت کوب برقی

تعمیر گوشت کوب برقی

برای بهره مندی از بهترین نتیجه، تعمیر دستگاه گوشت کوب و سایر وسایل برقی خود را به تعمیرکاران با تجربه و مطمئن بسپارید.
شما می توانید تعمیر دستگاه گوشت کوب برقی و سایر وسایل برقی خانگی خود را به شرکت یدک تعمیر بسپارید تا در کوتاه ترین زمان به وسیله بهترین تعمیرکاران دستگاه شما تعمیر شود.
تمامی خدمات تعمیراتی ارائه شده توسط شرکت یدک تعمیر دارای ضمانت نامه می باشد.
در ضمن شما می توانید برای کسب اطلاع بیشتر از خدمات با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

چراگوشتکوب برقی روشن نمی شود؟

وارد آمدن ضربه به بدنه، سوختن برد گوشتکوب برقی به دلیل نوسانات برق، داغ شدن و گاهی سوختن موتور و عدم استفاده از ظرف با حجم استاندارد باعث می شود تا گوشتکوب برقی روشن نشود.

چرا گوشت کوب برقی در داخل مواد غذایی نمی چرخد؟

آب شدن کوپل ها، خرابی درب گیربکس و ضعیف شدن موتور گوشت کوب برقی از دلایل عدم چرخش تیغه در داخل مواد غذایی است.

چرا گوشتکوب برقی صدا می دهد؟

ضعیف شدن موتور گوشت کوب برقی، خراب شدن درب گیربکس و آب شدن بخشی از کوپل ها باعث می شود تا گوشت کوب برقی صدای ناهنجار تولید کند.

هزینه تعمیر گوشت کوب برقی چقدر است؟

هزینه تعمیر گوشت کوب برقی بستگی به نوع خرابی دستگاه دارد. نیاز به تعویض قطعات جانبی و اجرت تعمیر از مهمترین عوامل تعیین کننده دستمزد تعمیر گوشت کوب برقی است. شما می توانید از طریق تماس با شماره 02145437 از هزینه تقریبی تعمیر گوشت کوب برقی مطلع شوید.

نظرات و سوالات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top تماس با کارشناسان