skip to Main Content
Rate this post

دلونگی یک از برندهای شناخته شده در بازار شوفاژ های برقی است. کیفیت ساخت بالای این وسیله اغلب باعث شده تا کمتر دچار خرابی شود. اما باز هم به عنوان یک وسیله برقی ممکن است دچار نقص فنی شده و به خدمات تعمیر شوفاژ برقی نیاز پیدا کند.

در این صورت بهتر است تا از تصمیم سریع برای مراجعه به نزدیکترین تعمیرگاه محلی خودداری کرده و به جای آن به دنبال یک مرکز تعمیرات با خدمات باکیفیت و مطمئن باشید.

علت کار نکردن فن های شوفاژ برقی دلونگی چیست؟

از کار افتادن فن های شوفاژ برقی دلونگی

برخی از مدل های شوفاژ برقی دارای فن هستند. تا با گردش هوا به افزایش راندمان رادیاتور کمک نمایند. در مواردی ممکن است پس از روشن کردن شوفاژ برقی متوجه شوید که صدای فن به گوش نمی رسد.

این بدان معنی است که فن از کار افتاده است. دو حالت برای آن وجود دارد یا فن در اثر ضربه دچار شکستگی شده است. یا این که فن در اثر تجمع گرد و غبار قادر به گردش نیست. به همین دلیل توصیه می شود به طور منظم و با استفاده از جاروبرقی آلودگی‌های شوفاژ برقی تمیز شود.

برای تعمیر شوفاژ برقی دلونگی که روشن نمی شود چه اقداماتی باید انجام گیرد؟

در صورتی که شوفاژ برقی روشن نمی شود چندین حالت ممکن است برای آن اتفاق افتاده باشد:

  1. سوئیچ های شوفاژ برقی خراب شده باشند
  2. المنت های گرمایشی از کار افتاده باشد
  3. ترموستات شوفاژ برقی دچار خرابی شده باشد
  4. در مدل هایی که بجای ترموستات ایمنی دارای برد الکترونیکی هستند نقص فنی رخ داده باشد.

در این صورت پیشنهاد میکنیم تا از تعمیرکاری که تجربه تعمیر رادیاتور روغنی دلونگی را دارد کمک بگیرید.

شوفاژ برقی پس از مدتی کارکرد خاموش می شود، علت چیست؟

این اتفاق زمانی می‌افتد که شوفاژ برقی را به مدت طولانی با بالاترین توان خود روشن کرده باشد. در این حال به دلیل داغ شدن شوفاژ برقی ممکن است برد الکترونیکی و سیم های رابط آن خراب شوند.

تعمیرکار شوفاژ برقی در تهران

تعمیرکار شوفاژ برقی دلونگی در تهران

خدمات تعمیر شوفاژ برقی در یدک تعمیر بر پایه مشتری مداری و کسب رضایت آنها انجام می شود. هر کجای تهران بزرگ سکونت داشته باشید تعمیرکار شوفاژ برقی ما در اسرع وقت آماده خدمت رسانی در محل شما است.

در یدک تعمیر تیمی متشکل از تعمیرکاران متخصص و متعهد مشغول به کار هستند. این تعمیرکاران به طور منظم و دوره ای اطلاعات خود را مطابق با جدیدترین تکنولوژی های به کار گرفته در لوازم برقی، بروزرسانی می کنند. داشتن سابقه کاری بالا باعث شده است تا قادر به رفع مشکلات کلیه برندهای شوفاژ برقی و از جمله دلونگی باشد.

مراحل از تماس تا تعمیر شوفاژ برقی دلونگی در منزل

  1. چنانچه رادیاتور روغنی دلونگی شما دچار نقص فنی شده است ابتدا بایستی با شماره های درج شده در وب سایت تماس حاصل فرمایید. همچنین می توانید فرم اینترنتی را پر کرده و منتظر تماس همکاران ما باشید.
  2. در مرحله بعدی نوع مشکل دستگاه شما و همچنین مشخصات شما ثبت می گردد.
  3. سپس برای حضور تعمیرکار در محل و یا مراجعه حضوری شما به کارگاه راهنمایی می شوید .
  4. اگر تمایل داشته باشید که شوفاژ برقی توسط پرسنل دستگاه جمع آوری شود، سرویسکار یدک تعمیر در محل حضور یافته و با تحویل رسید کتبی، دستگاه خراب شده را از شما تحویل می گیرد.
  5. پس از رفع مشکل شوفاژ برقی دلونگی، صورتحساب پرداخت هزینه تعمیر به همراه فاکتور رسمی به شما تحویل داده می شود.

شوفاژ برقی دلونگی

دلونگی برند ایتالیایی تولیدکننده لوازم خانگی است که فعالیت خود را از سال ۱۹۰۳ آغاز کرد. لوازم گرمایشی و هواساز های قابل حمل نخستین تولیدات این شرکت بودند. شوفاژ برقی نیز جدیدترین تولیدات این شرکت ایتالیایی است.

وجود ترموستات ایمنی، ترموستات برای تنظیم دمای اتاق و حفظ اتوماتیک دمای دلخواه، دستگیره و پایه‌های چرخ‌دار برای جابجایی آسان، محفظه‌ی جمع‌آوری سیم و سیستم ضد انجماد از امکانات پیشرفته رادیاتورهای برقی دلونگی است.

هزینه تعمیر شوفاژ برقی دلونگی چقدر است؟

تعمیر شوفاژ برقی دلونگی Delonghi

هزینه تعمیر شوفاژ برقی متفاوت است و بستگی به مدل دستگاه و نیاز به تعویض قطعات جانبی دارد. همچنین انتخاب محل تعمیر در محل و یا منزل، جمع آوری دستگاه توسط خود مشتری و یا پرسنل شرکت به این هزینه ها می افزاید.

با این حال یدک تعمیر کلیه هزینه های اعلام شده به مشتری را شفاف سازی می کند. قبل از اعزام سرویسکار به محل تعمیر و یا جمع آوری دستگاه، حتما هزینه به مشتری اعلام می شود. در صورت رضایتمندی مشتری سایر مراحل درخواست پیگیری می شود.

نظرات و سوالات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top تماس با کارشناسان