skip to Main Content
5/5 - (1 امتیاز)

یدک تعمیر به عنوان مرکز تخصصی تعمیرانواع لوازم خانگی با برند های معتبر و متنوع می باشد. تعمیر شوفاژ برقی بیم BEEM از خدمات این مرکز است. شوفاژهای برقی جز سیستم های گرمایشی به حساب می آیند که ردپای آن ها در انواع اماکن مسکونی تجاری و اداری دیده می شود. ازآنجا که این شوفاژها جریان برق را منبع تامین انرژی خود قرار می‌دهند به شوفاژهای برقی شهرت یافته اند.

اساس کار شوفاژ های برقی با رادیاتورهای معمولی مشابه است ، با این تفاوت که در شوفاژ های برقی برخلاف شوفاژ های عادی از آب به عنوان محلول سیال استفاده نمی شود؛ بلکه در سیستم این شوفاژها روغن را به عنوان سیال در نظر می‌گیرند.

اگرچه شوفاژهای برقی عملکرد نسبتاً ساده‌ای دارند اما گاهی به دلیل استفاده نادرست از آنها و یا استهلاک آنها ممکن است دچار خرابی شده و نیاز به تعمیر داشته باشند. در این مقاله به شما می‌گوییم که این شوفاژها چه اشکالاتی برایشان پیش می آید و چطور میتوان مشکل شوفاژها را بررسی کرد.

تعمیر شوفاژ برقی

موارد نیازمند به تعمیر شوفاژ برقی بیم BEEM

هرچند شوفاژ های برقی عملکرد ساده‌ای دارند ولی گاهی خرابی برق قطعات باعث خرابی شوفاژ خواهد شد و در نهایت آن را از کار خواهند انداخت در ادامه به چند مورد از مشکلات رایج شوفاژ برقی بیم اشاره خواهیم کرد:

  • شوفاژ برقی روشن نمی شود
    ممکن است مشکل در نصب در کارکرد هر یک از قسمت‌های المنت سنسور دستگاه برد الکترونیکی و یا سیم های رابط باشند که باعث روشن نشدن شوفاژ برقی خواهند شد
  • شوفاژ برقی روشن می شود ولی گرمای لازم را پخش نمی کند
    گرم نشدن شوفاژ برقی در بیشتر مواقع به سه علت اتفاق می افتد. 1- خرابی ترموستات که وظیفه قطع و وصل کردن ولتاژ ورودی به المنت برای رسیدن به دمای معین دارد 2- عملکرد نادرست سنسورهای شوفاژ برقی که در هنگام خرابی سیگنال های درستی به برد دستگاه وارد نمی کنند و در نتیجه باعث گرم نشدن شوفاژ برقی می شود 3- اختلال در کارکرد برد الکترونیک که در این مواقع قابلیت تشخیص دما را از دست می دهد و ممکن است در هر دمایی دستور قطع ولتاژ را از المنت بدهد.
  • فن های شوفاژ برقی کار نمی کند
    هنگامی که بر روی فن های شوفاژ برقی پرز و یا گرد و غبار جمع می شود این فن ها از کار می افتند. گاهی این مشکل با تمیز کردن این غبار رفع می شود اما در زمانی که خود فن دچار شکستگی و خرابی شده باشد حتما نیاز به تعویض فن است.

نکات لازم در هنگام استفاده از شوفاژ برقی

  • در تمامی مدل های شوفاژ های برقی به هیچ وجه در زمان روشن بودن دستگاه نباید بر روی آن کاور( حوله، پارچه و…) کشیده شود، این کار باعث می‌شود که سنسورهای دستگاه آسیب ببیند و شوفاژ خاموش شود
  • مورد دیگری که در استفاده از شوفاژ برق باید مورد نظر گرفته شود این است که با بالاترین توان در مدت زمان طولانی از دستگاه استفاده نشود چرا که این کار باعث می شود که برد دستگاه سنسورها و یا سیم کشی از بین برود و در نتیجه دستگاه خاموش شود
  • در صورتی که از شوفاژ برقی استفاده نمی کنید بهتر است آن را به صورت کامل از پریز برق جدا کنید
  • در هنگام استفاده از شوفاژ برقی از یک پریز جدا و منفرد استفاده کنید و برای شوفاژ برقی یک دستگاه محافظ برق تهیه کنید
  • از شوفاژ برقی برای پخت و پز و یا خشک کردن لباسها هرگز استفاده نکنید
  • در حین استفاده از شوفاژ برقی بیم آنرا در یک سطح صاف قرار دهید و هرگز آن را روی کابینت، مبل و محیط های مرطوب قرار ندهید؛ چون خطر آتش سوزی دارد
  • در هنگام استفاده از شوفاژ برقی آنرا از وسایل قابل اشتعال دور نگه دارید

هزینه تعمیر شوفاژ برقی

شوفاژ برقی بیم BEEM

کارخانه صنعتی بیم BEEM در سال ۱۹۷۶ با هدف تولید لوازم خانگی و لوازم آشپزخانه در کشور آلمان تاسیس شد. این برند امروزه یکی از برترین و با کیفیت ترین محصولات در زمینه لوازم خانگی می باشد. طراحی زیبا و مدرن یکی از اصلی ترین ویژگی های محصولات این برند است. شوفاژ برقی از تولیدات پیشرفته این برند می باشد.
وجود ترموستات قابل تنظیم، صفحه نمایش دیجیتال ،دستگیره و چرخ جهت حمل بهتر و آسان تر، توربوفن ۳۰۰ واتی و چراغ نمایشگر از امکانات پیشرفته شوفاژهای برقی بیم BEEM است.

هزینه تعمیرشوفاژ برقی بیم BEEM در یدک تعمیر

هنگامی که شما درخواست تعمیر شوفاژ برقی خود را در تعمیر ثبت می کنید، بهترین تعمیرکاران شوفاژ برقی ما با توجه به مشکلاتی که شما شرح داده اید پیش بینی قیمت می‌کنند. همانطور که می دانید هزینه تعمیر شوفاژ برقی بیم BEEM در یدک تعمیر بسته به نوع خرابی دستگاه، ممکن است متفاوت باشد.

هزینه ایاب ذهاب تعمیرکار در محل، تعویض قطعات جانبی شوفاژ برقی در صورت نیاز و همچنین اجرت تعمیر کار از ملاک‌های مهم تعیین کننده برای برآورد هزینه می باشد.

اما ما به شما این اطمینان را می دهیم که کلیه هزینه های تعمیر در یدک تعمیر کاملا منصفانه بوده؛ چرا که مورد تایید نهادهای نظارتی براساس مصوب و ارائه فاکتور رسمی می باشد.

نظرات و سوالات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top تماس با کارشناسان