skip to Main Content
Rate this post

در این مطلب نکات مفیدی برای تعمیر شوفاژ برقی سام SAM گردآوری شده است این مطالب حاصل سالها تجربه تعمیرکاران و استادکاران در یدک تعمیر است.

خرابی وسایل گرمایشی در فصل پاییز و زمستان مشکل بزرگی است. بخصوص زمانیکه برای گرمایش منزلتان تنها یک نوع تجهیز در اختیار داشته باشید.

در چنین شرایطی معمولا افراد به دنبال تعمیرگاه هایی هستند که وسیله گرمایشی را تضمینی تعمیر کرده و در اسرع وقت به آنها تحویل دهد.

اگر در چنین وضعیتی قرار گرفته اید و وسیله گرمایشی شما رادیاتور برقی سام است نکات ارائه شده در این مطلب می تواند به شما برای انتخاب بهترین مرکز خدمات تعمیر شوفاژ برقی کمک نماید.

خرابی ها و مشکلات متداول در رادیاتور برقی

مشکلات متداول شوفاژ برقی سام sam

خرابی های رایج رادیاتور برقی معمولاً به دلیل اتمام طول عمر مفید قطعات داخلی شوفاژ است. البته در مواردی نیز ممکن است در اثر استفاده نادرست و صدمه زدن به دستگاه با مشکلاتی مواجه شوید. با وجود آنکه مدت زیادی از خرید دستگاه شما نگذشته باشد.

بیشتر بدانید: تعمیر شوفاژ برقی سرجیو

در هر صورت چه در اثر استهلاک، دستگاه شما دچار نقص فنی شده باشد و چه ضربه و یا عدم رعایت نکات مراقبتی، مشکلات متداولی در مورد این دستگاه مشاهده می‌شود. از جمله آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. رادیاتور برقی روغن ریزی دارد
  2. شوفاژ برقی روشن نمی شود
  3. بدنه و پره ها نصفه گرم میشود
  4. رادیاتور برقی پس از مدتی کارکرد خاموش می شود
  5. فن کار میکند ولی گرمایش ندارد
  6. کلید اب میکند و یکسره شده قطع نمیکند

نکات مهم در استفاده از رادیاتور روغنی

در مورد استفاده از رادیاتور روغنی سام، توجه به نکات استفاده صحیح، موجب افزایش طول عمر دستگاه می‌شود. لذا با پیشگیری از خرابی زود هنگام شوفاژ از دردسرهای تعمیر و صرف هزینه برای آن بی نیاز خواهید شد. برای مثال:

  1. پس از خرید شوفاژ برقی سام، حتماً به دفترچه راهنمای آن مراجعه کنید و از هشدارها و دستورالعمل های شرکت سازنده مطلع شوید.
  2. حتما برای استفاده از دستگاه یک محافظ برق مخصوص و با کیفیت تهیه کنید. به خصوص در مورد دستگاه هایی که توان های حرارتی بالایی دارند، نوسانات برق منطقه می‌تواند باعث آسیب رسانی به برد الکترونیکی دستگاه شود.
  3. همانطور که مستحضر هستید این برد الکترونیکی معمولاً گرانترین قطعه در هر وسیله برقی است. در صورت سوختگی برد، امکان تعمیر آن وجود ندارد بنابراین مجبور به تعویض آن و متحمل صرف هزینه بالا خواهید شد.
  4. حتما شوفاژ برقی را به کمک جارو برقی به طور منظم و دوره‌ای تمیز کنید. تجمع گرد و غبار مهمترین عامل از کار افتادن شوفاژ برقی است.
  5. از قرار دادن مستقیم لباس و حوله برای خشک کردن آنها خودداری کنید. مگر آنکه شوفاژ مجهز به حوله خشک کن باشد.

خدمات تعمیر شوفاژ برقی سام در محل و منزل شما

خدمات تعمیر شوفاژ برقی سام در محل و منزل شما

بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند تعمیرات شوفاژ برقی در محل و یا منزل آنها صورت گیرد. استفاده از قطعات جانبی کهنه و تعمیرهای غیر اصولی باعث می شود تا بسیاری از افراد تجربه خوبی از خدمات تعمیر نداشته باشند.

در صورتیکه با خدمات تعمیر در محل می توان خیال مشتری را از این بابت آسوده کرد. در یدک تعمیر نیز به طور ویژه برای مشتریان عزیز و در سرتاسر تهران امکان تعمیر شوفاژ برقی سام SAM در محل و منزل فراهم گشته است.

شوفاژ برقی سام SAM

سام برند ایرانی تولید کننده لوازم خانگی است. این برند توسط شرکت سام سرویس (نمایندگی سامسونگ در ایران) به بازار داخلی معرفی شده است. تولید محصولات خانگی این برند نوپا در حال گسترش است. کیفیت خوب محصولات به همراه قیمت های مناسب باعث شده تا در بازار داخلی مورد استقبال قرار گیرد.
شوفاژ های برقی سام دارای امکاناتی چون دو المنت مجزا برای تنظیم گرمایش محیط است برای جابجایی راحت تر دارای 4 چرخ است.

سوئیچ خاموش کننده در صورت افتادن دستگاه با خاموش کردن آن از خطرات احتمالی جلوگیری می کند.

بیشتر بدانید: تعمیر شوفاژ برقی فلر

مزایای استفاده از خدمات یدک تعمیر برای تعمیر شوفاژ برقی سام

تعمیر شوفاژ برقی سام

یدک تعمیر به عنوان تخصصی ترین نمایندگی تعمیر شوفاژ برقی سام SAM در تهران برای انواع برند ها و مدل ها، آماده خدمت رسانی به همشهریان گرامی است.

کارشناسان ما تلاش می‌ کنند تا با هدف رضایتمندی مشتریان بهترین و با کیفیت ترین خدمات را به آنها عرضه کنند.

برای مثال هزینه های اعلام شده به مشتریان با فاکتور رسمی ارائه می شود. همچنین کلیه سرویس ها و خدمات دارای ضمانت 3 ماهه است. استفاده از قطعات جانبی اصل و اورجینال شرکتی نیز تضمین می شود.

در لوازم برقی چون شوفاژ معمولاً نیاز سریع به خدمات تعمیر است. برای این منظور یدک تعمیر سرویس های ویژه تعمیر ۴۸ ساعته را برای مشتریان فراهم ساخته است.

یدک تعمیر کدهای تخفیف دوره‌ای را برای مشتریان خود لحاظ کرده است. تا در خدمات تعمیر بعدی بتوانند هزینه کمتری را صرف کنند.

ساعت حضور سرویسکار در محل با مشتریان هماهنگ می ‌شود و هر ساعتی که آنها تمایل داشته باشند خدمت رسانی می شود.

داشتن شعب مختلف در سطح تهران، سبب سرعت بخشیدن و تسهیل خدمت رسانی به مشتریان شده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های درج شده در وبسایت تماس حاصل فرمایید.

نظرات و سوالات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top تماس با کارشناسان