skip to Main Content
Rate this post

اگر شوفاژ برقی مگامکس شما دچار نقص فنی شده است، توصیه می کنیم تا هرچه سریعتر توسط یک تعمیر کار حرفه ای عیب یابی و تعمیر شود.

اگرچه شوفاژ برقی دستگاهی با عملکرد ساده است اما روش تعمیر هر برند شوفاژ برقی منحصر بفرد است. به همین دلیل تنها بایستی توسط سرویسکاران آشنا به برند رادیاتور شما انجام گیرد.

ضمن آنکه تعمیر اصولی هر دستگاه نیازمند ابزار خاصی است. از طرفی خود عملیات تعمیر شوفاژ برقی مگامکس نیز ممکن است با خطراتی چون برق گرفتگی همراه باشد.

در چه مواردی نیاز به تعمیر شوفاژ برقی مگامکس است؟

مشکلات رایج شوفاژ برقی مگامکس

خرابی های رادیاتور روغنی مربوط به از کار افتادن قطعات داخلی آن است. در صورتی که هر یک از قطعات زیر دچار خرابی شوند علائم خاصی را نشان می دهند. تعمیرکاران حرفه ای نیز از روی چنین نشانه هایی پی به مشکل شوفاژ می برند:

  • خرابی المنت

در صورتیکه المنت حرارتی از کار بیفتد دستگاه به خوبی کار نمی کند. در این صورت پس از روشن کردن دستگاه و کارکرد طولانی مدت آن متوجه می شوید که محیط شما به اندازه کافی گرم نشده است.

  • خرابی فن

برخی از مدل های شوفاژ برقی مجهز به فن هستند. فن با گردش هوا از روی پره های داغ شوفاژ، باعث می شود تا محیط با سرعت بیشتری گرم شود. در صورتی که صدای کارکرد فن از درون شوفاژ برقی به گوش نمی رسد دلیلی بر خراب شدن فن است. دو حالت عمده برای از کار افتادن فن رادیاتور روغنی وجود دارد. اول آنکه فن دچار شکستگی شده است. حالت دوم آنکه تجمع گرد و غبار و پرز روی فن از حرکت آن ممانعت می کند. اگر این مشکل برای رادیاتور شما پیش آمده است و با تمیز کردن فن هم برطرف نشد بنابراین نیاز به تعویض آن است.

  • خرابی برد الکترونیک

به طور کلی شوفاژ های برقی به دو دسته تقسیم بندی می شوند. رادیاتورهای دارای برد الکترونیک که دستور روشن شدن دستگاه و همچنین تنظیم درجه حرارت را صادر می‌کند. در دسته دوم نیز به جای برد الکترونیک، ترموستات ایمنی تعبیه شده است. در صورتی که برد الکترونیکی دچار خرابی شود، شوفاژ روشن نخواهد شد.

  • خرابی سیم های رابط

خراب شدن سیم های رابط در شوفاژ برقی به معنای عدم برق رسانی کامل در مدار است. در این صورت شوفاژ برقی روشن نخواهد شد.

  • خرابی کلید های سوئیچ

در صورتی که کلید های سوئیچ خراب شوند با مشکل روشن و خاموش کردن رادیاتور مواجه خواهید شد.

راه حل هایی برای جلوگیری از خرابی زودهنگام شوفاژ برقی

برای جلوگیری از خرابی فن توصیه می شود تا با استفاده از جاروبرقی به طور منظم و دوره ای گرد و غبار جمع شده بر روی آن را مکش کنید.
هیچگاه شوفاژ را با حداکثر توان خود به مدت طولانی روشن نگه ندارید. زیرا این کار باعث داغ شدن بیش از حد رادیاتور می‌شود. این اتفاق می تواند باعث آسیب رسانی به برد الکترونیک، سیم های رابط و سنسور دستگاه شود.

هزینه تعمیر شوفاژ برقی مگامکس

هزینه تعمیر شوفاژ برقی مگا مکس در یدک تعمیر

مراکز متعددی برای تعمیر لوازم خانگی وجود دارند. اغلب افراد به مراکز محلی حاضر در بازار مراجعه می کنند. معمولاً در چنین مکان هایی هزینه های تعمیر بدون توجه به نرخ های مصوب به مشتریان ارائه می شود.

به همین دلیل توصیه می‌کنیم تا برای تعمیر شوفاژ برقی خود با قیمت های منصفانه و عادلانه از مراکز معتبر و دارای مجوز کمک بگیرید.

یدک تعمیر از سابقه بلند بالایی در حوزه تعمیر انواع لوازم خانگی از برندهای مختلف برخوردار است. این مرکز دارای مجوز از اتحادیه تعمیرکاران لوازم خانگی می باشد. کلیه خدمات خود را تا 90 روز تضمین کرده است. از همه مهمتر آنکه هزینه های تعمیر رادیاتور روغنی با ارائه فاکتور رسمی به مشتریان اعلام می شود.

شوفاژ برقی مگامکس

مگامکس یک برند ایرانی تولید کننده لوازم خانگی است که در میان تولیدات داخلی، گسترده ترین طیف محصولات را عرضه می نماید. شرکت مگامکس از سال 1387 فعالیت خود را آغاز کرده است و طی این مدت به دلیل کیفیت محصولات و خدمات خود به برندی شناخته شده تبدیل شده است. شوفاژ برقی مگامکس دارای امکاناتی چون ترموستات تنظیم دما و تایمر، حوله خشک کن و چرخ حالت پذیر است.

تعمیر شوفاژ برقی مگامکس یا خرید مجدد آن؟

تعمیر شوفاژ برقی مگامکس Megamax

بسیاری از افراد به دلیل داشتن تجربه ناخوشایند تعمیر لوازم برقی خود ترجیح می‌دهند تا در صورت خرابی نسبت به تهیه مجدد لوازم برقی اقدام نمایند. طبق بازخوردی که از مشتریان خود داشته‌ایم متوجه شده ایم که در اغلب موارد دستگاه پس از تعمیر با مشکلات جدیدی مواجه شده و یا به طور کلی از کار افتاده است.

علت این مشکلات اغلب به استفاده از لوازم یدکی فیک و غیر شرکتی باز می گردد. این قطعات تقلبی به دلیل عدم تطابق با مشخصات دستگاه می تواند باعث آسیب رسانی به آن شوند.

یدک تعمیر به شما ضمانت می دهد که در صورت نیاز به استفاده از قطعات جانبی صرفاً از همتای اصل و شرکتی استفاده می شود. چنانچه طی سه ماه برای قطعه استفاده شده مشکلی پیش بیاید آید، خدمات تعمیر و تعویض قطعه به طور رایگان انجام می‌شود.

 

نظرات و سوالات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top تماس با کارشناسان