skip to Main Content
5/5 - (1 امتیاز)

تعمیر شوفاژ برقی میدیا Midea مستقیماً در یدک تعمیر انجام می گردد به طوری که تکنسین‌های ما با شناخت کامل نسبت به ایرادات شوفاژ برقی در کوتاه‌ترین زمان ممکن، عیب یابی دستگاه را انجام داده و در صورت استفاده صحیح، دستگاه دیگر دچار مشکل نخواهد شد.

شوفاژ برقی به عنوان یکی از پرکاربرد ترین وسایل گرمایشی در خانه به شمار می آید.

این دستگاه انرژی مورد نیاز خود را از برق تامین می کند. شوفاژ های برقی مانند شوفاژ های الکتریکی هستند ولی به جای اب از روغن استفاده می کنند.

همانطور که می‌دانیم شوفاژ برقی عملکرد نسبتاً ساده‌ای دارند و به راحتی می‌توان از آنها استفاده کرد اما استفاده نادرست از آنها گاهی باعث بروز مشکلاتی می‌شود که شما را نیازمند به خدمات تعمیر شوفاژ برقی می کند.

مشکلات رایج شوفاژ برقی

مهمترین مشکلاتی که برای شوفاژ برقی پیش می آید

سوئیچ، ترموستات، و همچنین المنت های گرمایشی می توانند بزرگترین مشکلات را برای شوفاژ برقی میدیا به همراه داشته باشند. ممکن است ترموستات خراب شده، پنکه گرمایشی از کار افتاده باشد و یا سیم های برق و سوییچ ها خراب شود.

گاهی ممکن است شوفاژ برقی شما قدرت بالایی داشته باشد و در این صورت نیز ممکن است کنتور برق را دچار مشکل کرده و برق را از مدار خارج کند.
همچنین ممکن است به دلیل استفاده طولانی مدت از دستگاه و استهلاک آن و یا در صورت عدم رعایت کردن نکات مراقبتی دستگاه دچار مشکلاتی شود که عبارتند از:

  • گرم نشدن شوفاژ برقی
  • روشن نشدن شوفاژ برقی
  • نشتی روغن از دستگاه
  • دستگاه شوفاژ برقی آب نشت می کند

بیشتر بدانید: تعمیر شوفاژ برقی فلر

نکات مهم در استفاده از شوفاژ برقی

  1. دستگاه را هرگز به مدت طولانی روشن نگذارید
  2. از شستن بدنه دستگاه با پارچه کاملا خیس و مرطوب و یا قرار دادن دستگاه در داخل آب خودداری کنید
  3. از ادامه کار دستگاه در زمانی که اتصال بدنه دارد خودداری کنید
  4. در صورت مشاهده خروج دود از پشت بخاری و یا به مشام رسیدن بوی سوختن لاستیک، دستگاه را از برق خارج نموده و سلامتی سیم کشی ها را بررسی نمایید
  5. هرگز دوشاخه شوفاژ برقی را به سه راهی برق و یا محل انشا مشابه متصل نکنید چرا که از مسیری که شوفاژ برقی تغذیه می‌کند نمی‌توان جهت برق رسانی به وسایل دیگر استفاده نمود

شوفاژ برقی میدیا

شرکت لوازم خانگی مدیا Midea در سال ۱۹۶۸ در گوانگدونگ چین تاسیس و شروع به فعالیت کرد.

گروه مدیا یک شرکت پیشرو در زمینه های لوازم خانگی می باشد. محصولات این شرکت بسیار متنوع بوده که می توان به لوازم خانگی، لوازم آشپزخانه، یخچال فریزر، ماشین لباسشویی ،تهویه مطبوع تجاری، گرمایشی، سرمایشی و… اشاره کرد یکی از محصولات این شرکت شوفاژ برقی مدیا می باشد.

شوفاژ برقی مدیا در منازل، شرکت ها و اتاق های بزرگ و کوچک کاربرد بسیاری دارد.

این شوفاژها دارای پیچ های تنظیم برای تعیین دما و سرعت فن است. محل جمع کردن سیم هم پشت این دستگاه جایگذاری شده است.

شوفاژ برقی مدیا هوای محیط را خشک نمی کند و به دلیل برق بودن دستگاه دود و آلودگی تولید نمی کند.

بیشتر بدانید: تعمیر شوفاژ برقی سام

خدمات ویژه یدک تعمیر در تعمیر شوفاژ برقی

هزینه تعمیر شوفاژ برقی میدیا

تکنسین های متخصص در یدک تعمیر به دلیل شناخت کامل به تمام قطعات و داشتن تجربه کافی در رفع تمامی مشکلاتی که ممکن است برای شوفاژ برقی به وجود آید، بالاترین سرعت کار تعمیر دستگاه شما را انجام خواهند داد.

هدف اصلی یدک تعمیر ارائه خدمات با کیفیت و با قیمت بهینه می باشد. در صورتی که از قطعات غیر اصل در شوفاژ برقی استفاده شود موجب به مشکل خوردن مجدد دستگاه میشود. تمامی قطعات استفاده شده در یدک تعمیر اصل و فابریک بوده و با مناسب ترین قیمت ارائه می شود.

با این حال یدک تعمیر قبل از اعزام سرویسکار در محل و یا جمع آوری دستگاه، تمامی هزینه ها را برای مشتریان شفاف سازی کرده و سپس بنا به درخواست آنها سایر مراحل پیگیری می گردد.

خدمات ویژه یدک تعمیر در تعمیر شوفاژ برقی میدیا Midea

شما در هر منطقه‌ای از تهران سکونت داشته باشید یدک تعمیر آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. تعمیرکاران متخصص و دوره دیده در یدک تعمیر قادر به تعمیر انواع برند شوفاژ برقی می باشند.
این شرکت با داشتن مجوز از اتحادیه، صنف لوازم خانگی و با داشتن سابقه ای 30 ساله در عرصه خدمات تعمیر و عیب یابی توانسته است رضایت مشتریان خود را فراهم کند.
تمامی خدمات دارای گارانتی ۹۰ روزه هستند و برای تمامی هزینه های تعمیر فاکتور رسمی ارائه میشود.

چنانچه نیاز به خدمات تعمیر شوفاژ برقی میدیا Midea در غرب تهران و یا حتی سایر مناطق شرق، شمال و جنوب تهران بزرگ را دارید، یدک تعمیر آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز است.

نظرات و سوالات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top تماس با کارشناسان