skip to Main Content
Rate this post

شوفاژ برقی دستگاهی با عملکرد ساده است. اما اغلب استفاده نادرست از این وسیله برقی منجر به بروز برخی مشکلات فنی می شود.

بلک اند دکر یکی از برندهای پرفروش این ابزار گرمایشی است. علی رغم کیفیت ممتاز این دستگاه، با شروع فصول سرد سال تقاضا برای تعمیر آن نیز افزایش پیدا می‌کند.

در این حالت فرقی نمی کند که دستگاه شما قدیمی باشد و یا اینکه آن را به تازگی تهیه کرده باشید. اغلب مشکلات ثابتی وجود دارد که دلیل مراجعه افراد برای خدمات تعمیر شوفاژ برقی بلک اند دکر است.

خدمات تعمیر این دستگاه نیز همانند عملکرد آن پیچیده نبوده اما با این حال نیازمند دقت و مهارت است. ضمن آنکه در صورت نیاز به تعویض قطعات جانبی صرفا بایستی از لوازم یدکی اورجینال بلک اند دکر استفاده شود.

چه مشکلاتی اغلب در شوفاژ برقی ها رخ می دهد؟

مشکلات رایج در شوفاژ برقی بلک اند دکر

همانطور که گفته شد بسیاری از موارد خرابی شوفاژ برقی با ظهور علائم خاص و مشخص است. برای مثال پس از اتصال رادیاتور روغنی به پریز برق، متوجه می شوید که دستگاه روشن نمی شود.

همچنین در مواردی دستگاه روشن شده اما اقدام به گرمایش محیط نمی کند و یا گرمای ساطع شده کافی نیست.

برخی از مدل های شوفاژ برقی مجهز به فن های چرخان هستند تا راندمان گرمایشی دستگاه را افزایش دهد. اما با روشن کردن دستگاه، صدای حرکت فن به گوش نمی رسد. این به معنای از کار افتادن فن های شوفاژ است.

رادیاتورهای برقی بلک اند دکر دارای توان های گرمایشی بالا هستند. به همین دلیل است که انتخاب بسیاری از افراد برای استفاده در منازل بزرگ می باشند. کارکرد مداوم و طولانی مدت دستگاه با بالاترین حد توان خود باعث می شود تا دستگاه داغ کرده و پس از مدتی خاموش شود.

این ها شایع ترین دلایل مراجعه مشتریان یدک تعمیر برای تعمیر رادیاتور روغنی است. کلیه این مشکلات با ضمانت 90 روزه در یدک تعمیر قابل رفع شدن هستند.

تنها کافیست تا پس از تعمیر نکات ایمنی و استفاده صحیح را به جا آورید. در این صورت تا سالهای متمادی از خدمات تعمیر شوفاژ برقی بی نیاز خواهید شد.

مراحل تعمیر شوفاژ برقی بلک اند دکر

برای تعمیر شوفاژ برقی ابتدا بایستی عملیات عیب یابی با دقت انجام شود. حساسیت این مرحله از آن جهت است که قطعه خراب شده به درستی تشخیص داده شود. پس از این مرحله نوبت به عملیات تعمیر قطعه معیوب می رسد.

در یدک تعمیر سیاست کاری بر پایه تعمیر قطعات است. تنها درصورتکیه قطعه معیوب به دلیل کهنگی و یا سوختگی از کار افتاده باشد، نوبت به تعویض آن می‌رسد.

بسیار مهم است که قطعه تعویض شده دقیقاً همسان قطعه قبلی باشد. این بدان معنی است که تعمیرکار تنها بایستی از قطعات اورجینال بلک اند دکر استفاده کند. زیرا قطعات تقلبی به دلیل عدم سازگاری با دستگاه باعث آسیب رسانی و ایجاد مشکلات جدید می‌شوند.

شوفاژ برقی بلک اند دکر

شوفاژ برقی بلک اند دکر

بلک اند دکر کمپانی تولید کننده لوازم برقی است که در سال 1910 در آمریکا تاسیس شد. قابلیت تنظیم دما و داشتن فن برای گرمایش سریعتر محیط از مزیتهای قابل توجه این رادیاتور برقی است.

هزینه تعمیر شوفاژ برقی بلک اند دکر چگونه محاسبه می شود؟

عوامل مختلفی در محاسبه هزینه تعمیر شوفاژ برقی دخیل هستند که از جمله آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. هزینه انتقال دستگاه به کارگاه مرکزی
  2. هزینه ایاب و ذهاب برای حضور استاد کار در محل
  3. اجرت تعمیر دستگاه
  4. هزینه تعویض لوازم یدکی در صورت نیاز

معمولا با توجه به پارامترهای ذکر شده هزینه تعمیر شوفاژ برقی ابتدا محاسبه شده و به مشتریان اعلام می شود. سپس در صورت رضایتمندی، نزدیکترین تعمیرکار حاضر در محل اعزام می شود.

یدک تعمیر معمولاً کمترین هزینه ها را برای تعمیر شوفاژ برقی لحاظ کرده است. ضمن آنکه این هزینه ها کاملا مورد تایید نهادهای نظارتی است و با فاکتور رسمی به مشتریان ارائه می شود.

آیا تعمیر شوفاژ برقی بلک اند دکر در محل انجام می شود؟

تعمیر شوفاژ برقی بلک اند دکر

یکی از دغدغه های اغلب افراد در هنگام مواجهه با مشکل خرابی دستگاه خود حمل دستگاه معیوب به تعمیرگاه است. از طرفی بسیاری از افراد نیز به دلیل داشتن تجربه ناخوشایند از تعمیر لوازم برقی خود تمایل دارند تا تعمیر شوفاژ برقی آنها در محل انجام شود.

این کار باعث می شود تا خود ناظر بر امر تعمیر دستگاه بوده و نگرانی از بابت استفاده قطعات جانبی تقلبی و یا فیک نداشته باشند.

یدک تعمیر برای رفاه حال مشتریان خود این امکان را فراهم نموده است. محل شما چه شرکت باشد و چه منزل شخصی، همکاران ما آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در اسرع وقت می باشند.

نظرات و سوالات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top تماس با کارشناسان