skip to Main Content
5/5 - (1 امتیاز)

تعمیر بخارشوی کارچر KARCHER بطور تضمینی، بدون نیاز به مراجعه حضوری برای تحویل دستگاه معیوب و با تخفیف های ویژه مشترکین در یدک تعمیر انجام می شود.

بخارشوی کارچر محصولی است که اگر یکبار از آن استفاده کنید؛ دیگر هیچ وقت نمی‌توانید تمیز کردن سطوح مختلف را بدون آن تصور کنید ولی با این شرایط ممکن در بعضی اوقات نیاز به تعمیر بخارشوی کارچر داشته باشید بخارشو این روزها یکی از لوازم خانگی اساسی در زندگی مدرن شده است.

ابزاری که به راحتی سطوح مختلف از سرامیک کف تا شیشه‌ها و دیوار و در را تمیز می‌کند؛ و تمیز کردن خانه بدون آن بسیار مشکل می‌شود.

اگرچه این برند از بهترین قطعات و بالاترین تکنولوژی برخوردار می باشند اما گاهی در کارکرد خود دچار مشکلات جزیی و یا جدی می شوند که در این صورت نیاز است تا تعمیر اصولی بخارشور توسط افراد آموزش دیده انجام گیرد.

تعمیر بخارشوی کارچر KARCHER

تعمیر بخارشوی کارچر در تهران

در صورتی که ساکن مناطق 22 گانه تهران هستید و بخارشوی کارچر شما به هر دلیلی خراب شده است و نمی توانید از آن استفاده کنید، می توانید این دستگاه حساس و البته بسیار کاربردی را به تکنسین های بخارشوی کارچر مجموعه یدک تعمیر بسپارید تا از این طریق مشکل دستگاه شما ریشه یابی و سپس تعمیر شود. اما با توجه به ترافیک بالای روزانه در تهران و شاغل بودن شما عزیزان، بدون شک دسترسی پیدا کردن به تعمیرگاه یدک تعمیر ممکن است زمان زیادی از شما بگیرد و نتوانید مشکل را از طریق مجموعه برطرف کنید.

به همین دلیل ما در یدک تعمیر پیک رفت و برگشت رایگان را برای شما در نظر گرفته ایم که از این طریق می توانید مشکل دستگاه را بصورت کاملا تخصصی توسط تکنسین های مجرب و متخصص برطرف کنید. اما چگونه؟ برای استفاده از پیک مجموعه یدک تعمیر در ابتدا باید از طریق شماره های مندرج تماس بگیرید تا درخواست خود را ثبت کنید و سپس در روز و ساعت مقرر پیک مجموعه به محل شما اعزام خواهد شد تا با ارائه قبض رسمی و شرکتی یدک تعمیر، این دستگاه را به مجموعه منتقل نماید.

از این رو پروسه عیب یابی بخارشوی کارچر در مجموعه یدک تعمیر انجام خواهد شد و سپس علت و هزینه تعمیرات به شما اعلام می شود و در صورتی که شما تائید تعمیرات دهید، این پروسه آغاز خواهد شد و می توانید از خدمات مجموعه ما استفاده کنید.

نمایندگی تعمیر بخارشوی کارچر

اگر مایل به تعمیر بخارشوی کارچر در نمایندگی بخارشوی کارچر هستید، می توانید دستگاه خود را به نمایندگی یدک تعمیر بسپارید تا از این طریق مشکل دستگاه شما ریشه یابی و سپس رفع گردد. از این رو ما آماده ارائه خدمات نوین و تخصصی به شما عزیزان هستیم تا از این طریق مشکل شما را به بهترین شکل ممکن برطرف کنیم و بتوانید از بخارشوی کارچر بهتر از روز اول استفاده نمایید.

نکته: ساده ترین و پیچیده ترین خدمات ما در خصوص تعمیر بخارشوی کارچر در یدک تعمیر به همراه گارانتی 90 روزه انجام خواهد شد که برگه گارانتی بصورت رسمی و کتبی به شما ارائه خواهد شد.

شماره تماس نمایندگی تعمیر بخارشوی کارچر

برای تماس با نمایندگی تعمیر بخارشوی کارچر می توانید از طریق شماره مرکزی 02145437 و یا شماره 09190102686 تماس بگیرید و با توضیح خرابی بخارشوی کارچر، هماهنگی های لازم را برای عیب یابی و تعمیر بخارشوی کارچر انجام دهید و بتوانید این دستگاه را در مرکز تعمیرات یدک تعمیر، تعمیر کنید و همانند روز اول از آن استفاده نمایید.

هزینه تعمیر بخارشوی کارچر

هزینه تعمیر بخارشوی کارچر در یدک تعمیر تفاوت های مخصوص به خود را نسبت به سایر تعمیرگاه ها دارد. علت اصلی تفاوت هزینه تعمیرات بخارشوی کارچر در یدک تعمیر این است که هزینه اعلامی ما براساس نرخ نامه مصوب اتحادیه تعمیرکاران می باشد که کمترین هزینه تعمیراتی است که شما می توانید در خصوص تعمیر بخارشوی کارچر پرداخت کنید. با این وجود ما در نمایندگی تعمیر بخارشوی کارچر در یدک تعمیر با کمترین هزینه تعمیراتی، بهترین خدمات را به شما ارائه می کنیم.

بیشتر بخوانید: علت بخار ندادن بخارشوی

مشکلات به وجود آمده برای بخارشوی کارچر KARCHER

  • باز نشدن درب بخارشور : آب معمولی به دلیل وجود املاح ایجاد رسوب می کند و این رسوبات با درب بخارشو برخورد می کند، قسمت بویلر و دهانه بویلر به یکدیگر جوش خورده و در نهایت درب مخزن باز نمی شود.
  • خوب تمیز نکردن بخارشو: در این صورت باید فیلتر دستگاه مورد بررسی قرار گیرد.
  • روشن نشدن بخارشور: در صورت استفاده طولانی مدت قطعات داخلی دستگاه می تواند دچار آسیب شود همچنین ممکن است موتور نیم سوز شده باشد.
  • بخار نکردن بخارشوی: با خراب شدن فیلتر یا المنت بخارشو بخار تولید نمی کند.
  • گرم نشدن آب داخل بخارشو: اگر قطعاتی مانند برد یا موتور خراب باشد بخارشو قادر به گرم کردن آب نیست.
  • نشتی در بخارشو: در صورتی که دیگ مخزن دچار شکستگی یا سوراخ شدن شده باشد، دیگ مخزن بخار نشتی می دهد.

 

عیب یابی و تعمیر بخارشوی کارچر KARCHER توسط تیم حرفه ای یدک تعمیر

زمانی که بخارشوی شما خراب می شود تنها چیزی که می تواند شما را خوشحال کند یک تعمیرکار حرفه ای، با سرعت عمل بالا می باشد که بتواند بخارشو را سریع تعمیر کند. عیب یابی صحیح، خرابی ها را مشخص کرده و باعث می شود تعمیرکار راه درست تعمیر را ادامه دهد.

گاهی خرابی ها در حدی هستند که تعمیرکار با تعمیر قطعه خراب به جای تعویض قطعه، دستگاه را تعمیر کرده و مانند روز اول، سالم به شما تحویل می دهد.

مشکلات سطحی، تعمیرات سطحی نیز دارند و این به معنای هزینه کمتر است. اما مشکلات اساسی مانند سوختن موتور و یا قطعات دیگر که منجر به تعویض قطعه می شوند هزینه ها را افزایش می دهند.

خدمات قابل ارائه در یدک تعمیر

بیشتر بخوانید: تعمیر بخارشو مجیک (MAGIC)

تعمیر بخارشوی کارچر KARCHER در یدک تعمیر

سرمایه اصلی این نمایندگی، تعمیرکاران مجرب آن هستند که توانسته اند همواره رضایت مشتریان را جلب کنند. تعمیرکاران با تخصص و مهارت کافی، استفاده از قطعات اورجینال و استاندارد، تجهیزات و ابزارآلات مناسب و پیشرفته، تمام خدمات مورد نیاز تعمیر و سرویس بخارشو را ارائه می دهند.

تمام هزینه های خدمات و سرویس های ارائه شده در این مرکز، تحت نظارت اتحادیه می باشد.

از این رو خدمات در سطح کیفی بالا بوده و هزینه های دریافتی مطابق با آیین ‌نامه و نرخ مصوب اتحادیه می باشد.

نظرات و سوالات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top تماس با کارشناسان