skip to Main Content
5/5 - (1 امتیاز)

چای ساز یکی از دستگاه های پرکاربرد و البته نسبتا گران‌قیمت در بیرون و درون خانه است. برندهای متفاوتی از چای ساز وجود دارد که همیلتون یکی از آن ها است. تعمیر چای ساز همیلتون خدماتی است که شاید در طول بهره‌برداری از این وسیله به آن نیاز پیدا کنید.

شما ممکن است به دلایلی از جمله گرم نشدن چای، روشن نشدن دستگاه، قطع نشدن کلید یا کار نکردن آن و قرار نگرفتن کتری و قوری سر جای خود به خدمات تعمیر انواع چای ساز از جمله تعمیر چای ساز همیلتون نیاز پیدا کرده باشید که در ادامه بیشتر به آن پرداخته شده است.

تعمیر چای ساز همیلتون به علت روشن نشدن

مشکل روشن نشدن چای ساز، لزوما به معنای از کار افتادن کامل دستگاه نیست. توصیه می شود پیش از درخواست خدمات تعمیر چای ساز، پریز برق را با یک فازمتر چک کند. در برخی موارد ممکن است برق درون پریز نباشد.

اگر پریز سالم است باید دستگاه توسط تعمیرکار ماهر باز شود، ممکن است اتصالات درونی دستگاه خراب شده باشد، المنت سوخته باشد یا دکمه روشن و خاموش دچار اشکال شده باشد.

بیشتر بدانید: علت روشن نشدن کتری چای ساز

تعمیر چای ساز همیلتون به علت روشن نشدن

قطع نشدن چای ساز هملیتون پس از جوشیدن

یکی دیگر از موارد تعمیر چای ساز همیلتون به قطع نشدن جوشیدن دستگاه بر می گردد که به احتمال بسیار زیاد در این باره پای خرابی ترموستات در میان باشد.

به طور کلی چایساز دارای ۲ ترموستات با موقعیت متفاوت است که یکی در کف دستگاه و دیگری در دسته کتری چای ساز قرار دارد؛ هر چند این دو ترموستات در نقاط مختلفی قرار دارند، اما کارایی یکسانی دارند. اگر یکی از دو ترموستات نام برده کارایی خود را از دست بدهند، با مشکل قطع نشدن چای ساز پس از جوشیدن روبرو خواهید شد.

تعمیر ترموستات چای ساز همیلتون

ترموستات چای ساز در واقع قطعه ایمنی جهت جلوگیری از گرم شدن بیش از حد چای ساز است و وظیفه برقراری تعادل دمایی در چای ساز را ایفا می‌کند؛ اگر دمای داخلی دستگاه کمتر یا بیشتر از حد معمول باشد، جریان را در چای ساز قطع می‌کند و در نتیجه دستگاه شما خاموش خواهد شد.

بدون شک این قطعه به دلیل استفاده مداوم دچار اختلال می‌شود و برای رفع آن نیاز به خدمات تعمیر چای ساز همیلتون خواهید داشت.

قطع نشدن چای ساز هملیتون پس از جوشیدن

تعویض المنت چای ساز همیلتون

دیگر علت برای نیاز به خدمات تعمیر چای ساز هملیتون خرابی اتصالات المنت چای ساز است که در این صورت گرمایی تولید نمی شود. این مشکل به دلیل پوسیدگی یا به پایان رسیدن عمر مفید دستگاه رخ می‌دهد که در این صورت لازم است به مراکز مجاز تعمیر چای ساز مراجعه نمایید تا خدمات تعویض المنت چای ساز برای شما انجام شود.

تعمیر برد چای ساز همیلتون

برد چای ساز دارای عملکرد بخصوصی است و بروز هر گونه خرابی در این قطعه مهم، می‌تواند عملکرد چای ساز را به‌صورت کامل مختل سازد. نکته‌ای که در مورد تعمیر چای ساز همیلتون باید به آن اشاره کنیم این است که برد چای ساز در اکثر مواقع قابل تعمیر است و به همین دلیل نیازی به تعویض برد چای ساز ندارید.

با این وجود اگر برد چای ساز شما آسیب دیده است، بهتر است اجازه دهید تا توسط تکنسین تعمیر چای ساز مورد تعمیر دقیق قرار گیرد.

از کار افتادن دکمه‌های لمسی چای ساز همیلتون

اگر دکمه‌های چای ساز شما لمسی هستند و از کار افتاده اند، لازم به ذکر است که راهکار بخصوصی برای رفع این مشکل در خانه وجود ندارد و صرفا باید توسط تکنسین متخصص تعمیر چای ساز همیلتون مورد بررسی قرار گیرد.

با این وجود معمولا دکمه‌های لمسی چای ساز به دلیل استفاده نادرست و لمس آنها با دستان خیس دچار خرابی می‌شوند. در ادامه یکسری نکات کلیدی در خصوص جلوگیری از خراب شدن دکمه‌های چای ساز را مطرح کرده ایم که در صورت رعایت آنها، مشکلی برای این بخش از دستگاه شما رخ نخواهد داد:

  • از فشردن دکمه‌ها با اجسام تیز به طور جد بپرهیزید.
  • دستگاه را به دور از رطوبت و وسایل گرمازا قرار دهید.
  • پس از هر بار استفاده، دکمه‌های چای ساز را به‌صورت کامل تمیز کنید.
  • از فشردن دکمه‌ها با دستان خیس بپرهیزید.

تعمیر برد چای ساز همیلتون

خارج شدن آهنربای زیر مخزن چای ساز همیلتون

در قسمت زیرین مخزن کتری یک آهنربای مخصوص جهت اتصال دقیق به کفی دستگاه قرار گرفته است. از این رو اگر هنگام قرار دادن و برداشتن کتری متوجه این شدید که به خوبی عمل نمی‌کند.

درباره این مشکل، امکان دارد آهنربا از جای خود خارج شده یا حتی به‌صورت کامل خراب شده است. برای تعمیر چای ساز همیلتون در این مورد نیز به تکنسین‌های مجرب نیاز خواهید داشت.

تعمیر چای ساز همیلتون با قطعات اورجینال

اگر چای ساز همیلتون شما به نحوی خراب شده است که قطعات آن نیاز به تعویض دارند و نگران به کارگیری قطعات هستید باید گفت که در خدمات تعمیر چای ساز همیلتون در یدک تعمیر از قطعات اورجینال و فابریک استفاده می شود.

در این مواقع ما اگر به‌صورت کامل مطمئن شدیم که قطعه به هیچ وجه قابل تعمیر نیست، با استفاده از قطعات وارداتی براساس برند و مدل دستگاه چای ساز، قطعه جایگزین را برای شما عزیزان تعویض می کنیم و این خدمات ما نیز شامل گارانتی یدک تعمیر می شود.

بیشتر بدانید: نحوه تعویض المنت چای ساز

نکته پایانی

در این مطلب به تعمیر چای ساز همیلتون پرداختیم، همانطور که اشاره شد مواردی همچون خرابی المنت، ترموستات، برد، دکمه روشن و خاموش، صفحه کلید و آهنربای زیر دستگاه ممکن است شما را نیازمند به تعمیر چای ساز کند.

شما می توانید برای تعمیر چای ساز همیلتون خود از خدمات یدک تعمیر بهره بگیرید. یدک تعمیر متخصص در تعمیر لوازم خانگی با بیش از ۲۵ سال سابقه فعالیت در این زمینه، آماده ارائه خدمات شما است.

نظرات و سوالات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top تماس با کارشناسان