skip to Main Content
Rate this post

تعمیر آبسردکن جیپاس یک کار کاملا تخصصی محسوب میشود و نیازمند دانش و مهارت بالایی در این زمینه است پس تنها به تعمیرگاه‌های مجاز و قابل اطمینان این کار را بسپارید نه تنها جیپاس بلکه یدک تعمیر قابلیت تعمیر تمامی آبسردکن‌ها از تمامی برندها را دارد.

آبسردکن محصولی ویژه است که تکنولوژی ساخت آن اگر چه ساده به نظر می‌رسد؛ اما در صورت کیفیت پایین ساخت، کارایی لازم را نخواهد داشت.

اگرچه برند جیپاس از بهترین قطعات و بالاترین تکنولوژی برخوردار می باشند اما گاهی در کارکرد خود دچار مشکلات جزیی و یا جدی می شوند که در این صورت نیاز است تا تعمیر اصولی آبسردکن توسط افراد آموزش دیده انجام گیرد.

شایع ترین مشکلات گزارش شده در خصوص تعمیر آبسردکن جیپاس

بیشتر بخوانید: تعمیر آبسردکن بوش BOSCH

شایع ترین مشکلات گزارش شده در خصوص تعمیر آبسردکن جیپاس GEEPAS

  1. کار نکردن موتور آبسردکن
  2. خنک نشدن آب داخل آبسردکن
  3. کار نکردن آبسردکن
  4. کم خنک شدن آب
  5. چکه کردن آبسردکن
  6. بیش از حد خنک شدن آب
  7. فشار آب از شیر خروجی بسیار کم است
  8. صدای غیر معمول آبسردکن

سرویس ، عیب یابی و تعمیر آبسردکن جیپاس GEEPAS

سرویس آبسردکن ، یکی از مشکلات رایجی است که شنا با آن مواجه هستید ، به این دلیل که اگر انجام سرویس و تعمیر آبسردکن به صورت تخصصی و استاندارد انجام نشود شما مجبور هستید که دائما با تعمیرکار آبسردکن تماس بگیرید و برای تعمیرات آبسردکن هزینه های زیادی را پرداخت کنید.

اما تعمیرکاران آبسردکن شرکت یدک تعمیر این تعهد را به شما می دهند که تعمیرات و سرویس آبسرکن را با ضمانت کامل برای شما عزیزان انجام می دهند تا شما دیگر مجبور نباشید برای انجام سرویس و عیب یابی آبسردکن به صورت مداوم هزینه کنید. عیب یابی آبسردکن در زمان تعمیرات آبسردکن باید بصورت حرفه ای انجام شود.

به طور کلی آبسردکن ها به خاطر بروز مشکلاتی مثل عدم شارژ گاز آبسردکن ، وجود مشکلات برقی در آبسردکن، خرابی در کمپرسور آبسردکن، کثیفی فیلتر آبسردکن ، و ایجاد رسوب در دستگاه آبسردکن نیاز به تعمیر و عیب یابی دارند. که در صورت مشاهده مشکلات ذکر شده شما باید در اولین زمان اقدام به عیب یابی آبسردکن نمایید.

تعویض یا خرید قطعات آبسردکن چیپاس در یدک تعمیر

تامین قطعات اصلی مدل های مختلف آبسرد کن توسط شرکت یدک تعمیر انجام می شود.شما در صورتی که قصد خریداری قطعات مختلف آبسردکن را دارید می توانید با شرکت نمایندگی تعمیرات آبسردکن تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید: تعمیر آبسردکن مجیک MAGIC

مهمترین خدمات یدک تعمیر در خصوص تعمیر آبسردکن جیپاس GEEPAS

تعمیرات انواع لوازم خانگی با برند جیپاس ، در یدک تعمیر به طور کاملا تخصصی، با کادری مجرب و حرفه ای انجام می پذیرد. شما می توانید برای تعمیر لوازم خانگی برند جیپاس ،با ما تماس بگیرید.

تعمیرات در این مرکز با کیفیت مطلوب انجام می شود و همچنین تمامی تعمیرات و تعویض قطعات دارای گارانتی می باشند که خیال شما را از بابت تولید هزینه های اضافی راحت می کند.

برای تعمیر لوازم برقی باید با یک تعمیرگاه مجاز و معتبر لوازم خانگی تماس بگیرید تا از تعمیر لوازم خود اطمینان حاصل کنید. یدک تعمیر ، نیاز شما را برطرف می کند. پس از برقراری تماس با نمایندگی ، همکاران ما پاسخگوی شما خواهند بود و ممکن است مشکل دستگاه شما با برقراری اولین تماس با مرکز حل شود و در وقت و هزینه ی خود صرفه جویی کنید.

نظرات و سوالات کاربران

  1. سلام
    ابسردکن من رو میزی هست با مارک جی پاس الان یک ماهی هستش صدا میده صدایی مثل ضربه زدن به فلز و لوله که موتر وصل هستش هم یخ میزنه با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top تماس با کارشناسان