skip to Main Content
5/5 - (3 امتیاز)

یدک تعمیر به عنوان تعمیرگاه آبسردکن یکی از تخصصی ترین مراکز سرویس و تعمیر آبسردکن در تهران می باشد که سال هاست به صورت کاملاً تخصصی در این حوزه فعالیت دارد. تعمیر آبسردکن بوش BOSCH در کمترین زمان ممکن توسط تعمیرکاران یدک تعمیر در محل شما انجام می شود.

از این رو در صورت تمایل، نیازی به مراجعه حضوری شما و یا انتقال و جابجایی دستگاه معیوب نیست. یدک تعمیر باداشتن تعمیرکاران متخصص و آموزش دیده در سطح شهر تهران توانسته در تعمیرات آبسردکن بوش BOSCH و انواع برند آبسردکن با علم روز دنیا گره بزنند و یکی از مراکز معتبر تعمیر به روز در این زمینه باشد.

مشکلات آبسردکن

مهمترین دلایل خنک نشدن آب در آب سرد کن

  • مشکل در اتصالات برقی دستگاه

در صورتی که دستگاه برق و زن باشد و یا اتصالات آن مانند سوئیچ های پشت دستگاه و یا اتصالاتی که به صورت سوکت طراحی شده اند و جایشان کنده شده است و…. دچار مشکل شده باشد.

  • مشکل در قطعه اورلود و یا رله استارتر

زمانی که مشکلی برای این قطعه دستگاه پیش آمده باشد برق کمپرسور قطع شده و دستگاه در واقع آب را خنک نخواهد کرد. بنابراین فعال شدن اورلود و یا خرابی آن نیز باعث می شود که آب سرد کن آن را خنک کند.

  • گرم بودن بیش از حد محیط اطراف دستگاه

به طور عادی موتور دستگاه در محیط مقداری گرما رها می‌کند بنابراین اگر دمای محیط آبسردکن بیش از اندازه گرم باشد به موتور دستگاه فشار زیادی وارد می کند و دستگاه قادر به خنک نمودن آب نخواهد بود

  • خراب شدن موتور و یا کمپرسور آب سرد کن بوش

موتور آب سرد کن ها در صورت خرابی باید تعویض شوند چرا که قابل تعمیر نمی باشند اما کندانسور و فن آب سردکن در صورت خرابی قابل تعمیر هستند در بعضی از اوقات ممکن است کندانسور و فن دستگاه به دلیل فاصله کم و یا برخورد با اشیا و یا غبار گرفتن کارهای قبلی خود را از دست بدهند بنابراین باید سند کندانسور دستگاه را به صورت دوره‌ای چک کنید.

  • خراب شدن ترموستات دستگاه

درجه خنک شدن آب در مخزن آبسردکن ها معمولاً توسط ترموستات تنظیم می‌شود بنابراین اگر ترموستات خراب شده و یا درجه آن برروی کم باشد آب داخل مخزن آبسردکن خنک نخواهد شد

  • کم شدن گاز کندانسور

باعث می شود که دست به خوبی نتواند آب را خنک کند و در بیشتر مواقع کندانسور دستگاه در حالت فعال روشن باقی می ماند

نشت آب از آبسردکن

  • نشت آب از آب سرد کن بوش

یکی از شایع ترین علت های نشتی آب از آب سرد کن مشکل در منبع پلاستیکی دستگاه می باشد که با تعویض آن مشکل برطرف خواهد شد

  • مشکلات مربوط به فشار آب

کم یا زیاد بودن فشار می تواند به تنهایی یک مشکل باشد در قسمت آب گرم دستگاه آبسردکن باید درجه حرارت آب را به درستی تنظیم کرد

هزینه تعمیر آبسردکن بوش BOSCH

هزینه تعمیر آبسردکن بوش BOSCH در یدک تعمیر، شامل دستمزد تعمیر دستگاه توسط تعمیرکار، تعویض قطعه مورد نظر در صورت نیاز، هزینه ایاب و ذهاب و انتقال دستگاه به مرکز تعمیرات و یا تعمیر در محل وابسته می‌باشد.
در یدک تعمیر تمامی هزینه ها براساس مصوب و اتحادیه می باشد و به همراه آن فاکتور رسمی به مشتریان عزیز تقدیم می گردد.

هزینه تعمیر آبسردکن

لیست انواع مدل آبسردکن بوش BOSCH

  1. آبسردکن RDW1470
  2. آبسردکن RDW1571
  3. آبسردکن RDW1370
  4. آبسردکن RDW1570
  5. آبسردکن RDW1270

مرکز تخصصی خدمات تعمیرآبسردکن بوش BOSCH

یدک تعمیر در تمامی مناطق شمال، جنوب، شرق و غرب تهران قادر به ارائه خدمات خود می باشد. روند ثبت درخواست در یدک تعمیر بدین صورت است که پس از تماس تلفنی و اعلام نوع خرابی مشکل دستگاه خود، نزدیکترین تعمیرکار متخصص به محل شما اعزام خواهد شد.

تمامی خدمات در یدک تعمیر با ارائه فاکتور رسمی و ضمانت 90 روزه می باشد. همچنین تمامی قطعات جایگزین شده اصل و فابریک بوده و با قیمت شرکتی به شما ارائه می گردد.

علت بوی بد آبسردکن بوش چیست؟

علت عطر و طعم نامطبوع، ماندن طولانی مدت آب در مخزن خارجی و مخزن داخلی آبسردکن است. برای رفع آن باید مخزن و لوله ها گندزدایی شوند.

علت تنظیم نبودن فشار آب آبسردکن بوش چیست؟

افزایش ناگهانی درجه حرارت باعث افزایش فشار آب و رسوب گرفتن و تنگ شدن مجاری آب باعث افت فشار آب آبسردکن می شود.

نظرات و سوالات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top تماس با کارشناسان