skip to Main Content
5/5 - (2 امتیاز)

یدک تعمیر به عنوان مرکز تخصصی تعمیر آبسردکن افترون در تهران، رفع کلیه مشکلات آبسردکن افترون را به صورت تضمینی با استفاده از قطعات جانبی اصل به شما مشتریان عزیز ارائه می‌دهد.

در ادامه مطلب با خدمات این مرکز تعمیراتی بیشتر آشنا خواهید شد.

مشکلات رایج آبسردکن

مشکلات رایج آبسردکن

مشکلات رایج آبسردکن اغلب در نتیجه استفاده نادرست و یا با گذشت زمان در نتیجه استهلاک دستگاه پیش می آید. توصیه می شود تا با مشاهده علائم زیر، سریعاً از یک تعمیرکار باتجربه برای عیب یابی آبسردکن افترون خود کمک بگیرید:

  1. روشن نشدن آبسردکن
  2. عدم خنک سازی آب
  3. عدم تولید آب گرم
  4. شکسته شدن پدال های آبسردکن
  5. نشتی و آبریزی از زیر آبسردکن
  6. چکه کردن آب از پدال ها
  7. صدای ناهنجار و غیر عادی از آب سرد کن
  8. افت فشار آب خروجی از آبسردکن
  9. عدم خروج آب از پدال ها

بیشتر بدانید: علت نشتی آب از آبسردکن

خدمات تعمیر آبسردکن افترون در یدک تعمیر

با توجه به مشکلات نامبرده قاعدتاً بایستی خدمات تعمیر و یا تعویض قطعات داخلی برای رفع خرابی های آبسردکن انجام گیرد. از جمله این خدمات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. تعمیر یا تعویض موتور آب سرد کن
  2. تعمیر و یا تعویض برد الکترونیکی آبسردکن
  3. تعویض پدال های آب سرد و گرم
  4. تعویض شلنگ های ورودی و خروجی آب
  5. رسوب گیری مخزن آب سرد و آب گرم
  6. عوض نمودن فیلتر آبسردکن
  7. شارژ گاز مبرد
  8. تعمیر و یا تعویض ترموستات
  9. تعویض جالیوانی
  10. تعویض مخزن آبسردکن

مسئله‌ای که آژانس های خدماتی معتبر و از جمله یدک تعمیر به آن پایبند هستند استفاده از لوازم یدکی اصلی و اورجینال شرکتی است.

بدین معنا که برای تعویض قطعات داخلی آبسردکن افترون دقیقاً از همان لوازم یدکی افترون استفاده شود. همچنین قطعات جانبی تعویض شده باید کاملاً نو باشند.

قطعات کهنه اگرچه هزینه پایین‌تری دارند اما به صورت موقتی مشکلات آبسردکن را رفع می کنند و به زودی شما با همان مشکلات قدیمی مواجه خواهید شد.

مسئله مهم دیگر آن است که یدک تعمیر کلیه خدمات تعمیر و سرویس آبسردکن های افترون را با ۹۰ روز گارانتی ارائه می دهد. بدین معنی که اگر طی مدت مذکور مشکلی برای دستگاه شما پیش بیاید به طور کاملاً رایگان پشتیبانی می شود.

در سرویس ویژه تعمیر در محل، تعمیر آبسردکن افترون در محل کار و یا منزل شما انجام می شود. بنابراین دیگر نیازی به انتقال دستگاه توسط مشتریان به کارگاه مرکزی نیست.

تعمیر در محل آبسردکن افترون

تعمیر در محل آبسردکن افترون

سرویسهای ویژه تعمیر درب منزل از خدمات ویژه یدک تعمیر است که جهت رفاه حال مشتریان، صرفه جویی در هزینه و وقت آنها ارائه می شود.

در این سرویس، تعمیر آبسردکن افترون در محل کار و یا منزل شما انجام می شود. بنابراین دیگر نیازی به انتقال دستگاه توسط مشتریان به کارگاه مرکزی نیست.

این کار بر علاوه بر صرفه جویی در وقت و هزینه مشتریان باعث اعتماد بیشتر آنها نیز می شود. چرا کلیه عملیات تعمیر در حضور مشتری انجام شده و دیگر نگرانی از بابت استفاده لوازم یدکی کهنه و یا تقلبی وجود ندارد.

بیشتر بدانید: چرا آبسردکن آب را خنک نمی کند؟

هزینه تعمیر آبسردکن

هزینه تعمیرات آبسردکن اداری در یدک تعمیر کاملا مورد تایید نهادهای نظارتی است. در این مرکز هزینه های خدمات بر اساس نرخ نامه های ارائه شده از سوی اتحادیه تعمیرات لوازم خانگی تعیین می شود.

در هنگام درخواست خدمات از یدک تعمیر نیز، ریز هزینه تعمیرات برای مشتریان شفاف سازی شده و در هنگام تسویه حساب نیز فاکتور رسمی صادر می شود.

مناطق تحت پوشش تعمیر آبسردکن افترون

تعمیر آبسردکن افترون Aftron

مصرف کنندگان اصلی آبسردکن های اداری، شرکت ها، اداره جات و به طور کلی اماکن عمومی است که اغلب در مرکز شهر تهران متمرکز شده اند. این دسته از مصرف کنندگان می‌توانند از خدمات شعبه مرکزی یدک تعمیر بهره مند شوند.

سایر اماکن عمومی چون بانکها، داروخانه‌ها، مطب های پزشکی، مجتمع‌های تجاری و مغازه ها که در سطح شهر پراکنده هستند با توجه به منطقه محل استقرار خود می‌توانند از خدمات سایر شعبه های یدک تعمیر بهره مند شوند.

به‌عبارت‌ی دیگر یدک تعمیر کلیه مناطق ۲۲ گانه تهران بزرگ را تحت پوشش خدمات خود قرار می دهد.

برای این منظور تنها کافیست تا با شماره های درج شده در وب سایت تماس بگیرید. همچنین می توانید فرم آنلاین موجود در سایت را پر کرده و منتظر تماس همکاران ما در بخش پذیرش باشید.

فیلترهای تصفیه آبسردکن افترون را هرچند یکبار باید تعویض کرد؟

هر ۶ تا ۱۲ ماه یکبار بایستی فیلترهای تصفیه را تعویض نمود در غیر این صورت منجر به خرابی شیرها و اجزای داخلی آبسردکن می شود.

علت تنظیم نبودن فشار آب آبسردکن افترون چیست؟

افزایش ناگهانی درجه حرارت منجر به افزایش فشار آب می شود از طرفی رسوب گرفتن مجاری خروج آب نیز افت فشار آب را به دنبال دارد.

نظرات و سوالات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top تماس با کارشناسان