skip to Main Content
5/5 - (1 امتیاز)

چای سازهای AEG ممکن است در زمان استفاده با ایراداتی روبرو شود که در این صورت نیاز به استفاده از خدمات نمایندگی تعمیر چای ساز AEG خواهید داشت.

ایرادات رایج در چای ساز آاگ می تواند شامل عدم جوشیدن آب، صدا  دادن، رسوب گچ، نشت آب و موارد دیگر باشند. این مشکلات ممکن است به علت خرابی المنت که بخش گرم‌کننده دستگاه است، ترموستات که بخش تنظیم دما است، سیم کشی داخلی و برد الکترونیکی که برای کنترل دستگاه استفاده می شود، ایجاد شوند.

همچنین ممکن است رسوباتی در مخزن چای ساز وجود داشته باشند که باعث نشتی آب و کاهش کارایی دستگاه شوند؛ در صورت بروز این اشکالات می توانید از خدمات عیب یابی و تعمیرات چای ساز استفاده کنید.

چرا چای ساز AEG روشن نمی شود؟

اگر وسایل برقی روشن نمی شوند، اولین چیزی که باید بررسی کنید جریان برق است. ممکن است پریزی که دستگاه به آن وصل شده است برق نداشته باشد. برای این کار می توانید فاز متر برای اندازه گیری جریان برق استفاده کنید یا دستگاه را به پریز دیگری متصل کنید.

اگر مطمئن شدید که برق در ساختمان وجود دارد، باید دستگاه را به نمایندگی تعمیر چای ساز AEG ببرید. ممکن است کابل برق، المنت، دکمه روشن و خاموش یا سیم کشی داخلی دستگاه خراب باشند. در نمایندگی چای ساز AEG، دستگاه شما را در مورد سیستم تغذیه، سیستم گرمازایی و سیستم کنترل چک خواهند کرد.

بیشتر بدانید: 4 روش جرم گیری چای ساز

اتومات نکردن و تعمیر چای ساز AEG

علت اتومات نکردن چای ساز AEG چیست؟

ترموستات یا دماپا قطعه ای است که در دستگاه های گرمازا و سرمازا نصب می شود و وظیفه آن قطع برق به هنگام رسیدن دما به نقطه مورد نظر است. اگر چای ساز AEG شما آب را جوش می آورد اما اتومات نمی شود، ممکن است ترموستات دستگاه خراب باشد و نتواند دما را اندازه گیری کند.

در این صورت، باید ترموستات را تعویض کنید چون قابل تعمیر نیست. این کار را می توانید در نمایندگی تعمیر چای ساز AEG  انجام دهید. علت دیگری که ممکن است باعث اتومات نشدن چای ساز AEG شود، اتصال در دکمه روشن و خاموش دستگاه است. برای رفع این مشکل و مشکل قبلی، باید دستگاه را چک کنید.

علت خاموش شدن ناگهانی چای ساز AEG

اگر چای ساز AEG شما قبل از جوش آمدن آب خاموش می شود باید به نمایندگی تعمیر چای ساز AEG مراجعه کنید زیرا این مشکل ممکن است به علت خرابی ترموستات باشد که کار آن تنظیم دما است. ما قبلا در مورد این قطعه صحبت کردیم. همچنین ممکن است سیم کشی یا برد الکترونیکی دستگاه عیب داشته باشند.

علت خاموش شدن ناگهانی چای ساز AEG

علت صدا دادن بدنۀ چای ساز AEG چیست؟

شنیدن صدا از بدنه چای ساز AEG دلایل متعددی دارد؛ اگر دستگاه شما جدید است، این صدا طبیعی می باشد ولی اگر دستگاه شما کهنه است، ممکن است خرابی در بدنه یا قطعات داخلی وجود داشته باشد.

این صدا ممکن است به علت خرابی المنت باشد که بخش گرم‌کننده دستگاه است؛ در اصل خرابی المنت می تواند به بدنه دستگاه آسیب بزند که برای عیب یابی دقیق تر، باید دستگاه را به نمایندگی تعمیر چای ساز AEG ببرید.

رسوب زدایی و رفع نشتی بدنه چای ساز AEG

رسوب زدایی و رفع نشتی بدنه چای ساز AEGپ

اگر بدنه چای ساز AEG شما آسیب ببیند، ممکن است آب نشت یا رسوب گذاری کند؛ در این صورت المنت که قسمتی از کف دستگاه است، ممکن است خراب شود و چای گرم نشود. همچنین قوری یا کتری ممکن است ترک بخورد و آب نشت کند.

این مشکلات را می توانید در نمایندگی تعمیر چای ساز AEG رفع کنید. اگر قسمت آسیب دیده قابل تعویض یا تعمیر باشد، آنها آن را انجام خواهند داد. رسوب در کتری هم ممکن است چای را بد مزه کند. برای این کار باید رسوب زدایی کنید. اگر رسوب زیاد باشد، ممکن است المنت را خراب کند.

بیشتر بدانید: نحوه تعویض المنت چای ساز

نگهداری از چای ساز AEG

جدای از مواردی که در مورد تعمیر چای ساز AEG گفته شد، همواره چای ساز خود را نظافت کرده و از رسوب گرفتگی بیش از حد آن جلوگیری کنید.

همچنین هنگام شستن دستگاه نیز از شوینده های مجاز استفاده کنید تا موجب خوردگی بدنه چای ساز نشوند. در کنار این موارد، دستور العمل های سازنده دستگاه که در دفترچه راهنما آمده را مدنظر قرار بدهید و در صورت خرابی کار را به نمایندگی تعمیر چای ساز AEG بسپارید.

شما می توانید در صورت بروز هرگونه اشکال در چای ساز از خدمات تعمیر چای ساز یدک تعمیر بهره بگیرید. یدک تعمیر با بیش از دو دهه فعالیت در خدمت شماست.

نظرات و سوالات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top تماس با کارشناسان