skip to Main Content
Rate this post

تعمیر ماشین لباسشویی دوو DAEWOO یکی از خدمات تخصصی یدک تعمیر می باشد. اگر شما در منزل یا محل کار خود نیاز به تعمیر کار و تعمیر ماشین لباسشویی دارید که دچار مشکل و خرابی شده است، نگران نباشید. تنها کافیست با شماره تلفن های درج شده در سایت تماس بگیرید تا نزدیکترین تعمیرکار ماشین لباسشویی به محل شما اعزام شود.

مشکلات رایج لباسشویی

بیشتر بدانید:علت خشک نکردن ماشین لباسشویی

چه زمانی نیاز به تعمیر ماشین لباسشویی دوو DAEWOO داریم

1- روشن نشدن دستگاه

ممکن است به دلیل نقص در کابل برق باشد که باعث عدم روشن شدن ماشین لباسشویی میشود. معیوب بودن کلید ماشین لباسشویی دلیل دیگر در روشن نشدن است. در غیر این صورت احتمالاً رابط های میکروسوئیچ در آن دچار مشکل شده است.
میکروسوئیچ به آن دسته از سیم هایی گفته می‌شود که از طرف تایمر به سمت درب ماشین لباسشویی می روند.راه های مختلفی در جهت اطمینان از سالم بودن این قسمت وجود دارد که در صورت سالم نبودن می بایست برای تعویض میکروسوئیچ اقدام کرد.

2- آبگیری نکردن ماشین لباسشویی

آبگیری نکردن ماشین لباسشویی دارای دلایل مختلفی می باشد که ساده ترین آن باز بودن درب ماشین لباسشویی است.از دلایل دیگر آبگیری نکردن ماشین لباسشویی می‌توان به خراب بودن هیدرواستات و یا معیوب شدن شیر های ورودی آب اشاره نمود.

3- توقف ماشین لباسشویی پس از مرحله آبگیری

یارها پیش آمده که ماشین لباسشویی پس از اتمام عملیات آبگیری متوقف شده و عملیات بعدی را نمی تواند به انجام برساند و خراب شدن هیدروستات می تواند منجر به بروز چنین مشکلی شود. از طرفی قطع شدن سیم های رابط دربین موتور تایمر و هیدرو استات نیز ممکن است باعث بروز مشکل فوق خواهد شد.

4- گرم نشدن آب در ماشین لباسشویی

قسمت هیتر بخش مهمی در ماشین لباسشویی می باشد که گرم کردن آب را انجام می دهد. از این رو گرم نشدن آب مستقیماً به دلیل وجود مشکل در هیتر می باشد. البته باید اضافه کرد که قطع شدن سیم رابط در بین تایمر و هیتر می تواند منجر به گرم نشدن آب ماشین لباسشویی شود.

5- ماشین لباسشویی حرکت می کند

اگر ماشین لباسشویی شما در هنگام کار سروصدای زیادی دارد و حتی حرکت هم می کند باید بدانید که این مورد هم یکی از مشکلات رایج ماشین لباسشویی است که به سادگی حل می‌شود. مهم‌ترین دلیل آن تراز نبودن کف ماشین لباسشویی است. همچنین از علل دیگر این اختلال می‌توان به بار نامتعادل و یا تسمه دیگ اشاره نمود.

قطعات یدکی ماشین لباسشویی

قطعات جانبی ماشین لباسشویی دوو DAEWOO

  1. تایمر
  2. برد الکترونیکی
  3. لاستیک درب
  4. بلبرینگ کاسه نمد و سه نظام
  5. پمپ تخلیه
  6. هیدروستات
  7.  فیلتر ماشین لباسشویی
  8. موتور
  9. و قطعات دیگر ماشین لباسشویی

نگهداری از ماشین لباسشویی

بیشتر بدانید:علت روشن نشدن ماشین لباسشویی

اشتباهات رایج در استفاده از ماشین لباسشویی

  1. به اندازه مناسب از شوینده استفاده نمی کنید
  2. لباسشویی را به اندازه ظرفیت آن پر نمی کنید هرگز بیش از سه چهارم مخزن ماشین لباسشویی را پر نکنید؛ اگر بیش از حد لباسها را در ماشین لباسشویی قرار دهید به دستگاه آسیب می رساند
  3. اشتباه در تنظیم دمای دستگاه ؛ برای شستشوی مناسب لباس ها به دمای آب باید دقت کرد و متناسب با آن لباس ها را در داخل دستگاه قرار داد
  4. از سفید کننده زیاد استفاده می کنید؛ استفاده بیش از اندازه از سفیدکننده به دلیل وجود مواد شیمیایی قوی باعث سایش و پارگی لباسها میشود
  5. نبستن زیپ لباس ها؛ اگر زیپ شلوار، پلیور، کاپشن باز باشد دندانه های آنها با بقیه لباسها برخورد کرده و موجب پارگی آنها خواهد شد
  6. تمیز نکردن ماشین لباسشویی ؛برای تمیز کردن ماشین لباسشویی حداقل ماهی یک بار آن را روشن کرده و با آب و سرکه شستشو دهید تا باکتری ها و کپک ها از بین برود و از بوی بدی که ناشی از وجود آن هاست جلوگیری شود

خدمات ویژه یدک تعمیر در تعمیر لباسشویی

اگرماشین لباسشویی نمی چرخد، روشن نمی شود، خشک نمی کند، نشتی دارد و درب آن باز یا بسته نمی شود، یدک تعمیر برای رفع مشکل دستگاه تان قادر به کمک به شماست.

برخی از مشکلات پیش آمده ممکن است راه حل نسبتا آسانی داشته باشند، به طوری که شخصا از عهده آن برآیید. اما بسیاری از مشکلات ماشین لباسشویی نیازمند تعمیرات تخصصی توسط تعمیرکاری با دانش و تجربه فنی بالا می باشد.

تمامی خدمات ارائه شده در یدک تعمیر دارای گارانتی 90 روزه و ارائه فاکتور رسمی می باشد. تمامی قطعات جایگزین شده اصل و فابریک بوده و براساس نرخ مصوب قیمت گذاری خواهد شد.

نظرات و سوالات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top تماس با کارشناسان