skip to Main Content
5/5 - (3 امتیاز)

برای تعمیر ماشین ظرفشویی بوش مطمئن ترین راه کمک گرفتن از سرویسکارانی است که دارای سابقه فعالیت بالا در زمینه تعمیر و عیب یابی تجهیزات این برند هستند. زیرا برند بوش به علت طراحی های منحصر بفرد و مبتکرانه تجهیزاتی را تولید می کند که در صورت نقص فنی و خرابی تعمیر آنها از عهده هر کسی بر نمی آید. به همین دلیل در این مقاله قصد داریم که به یک سری نکات در زمینه تعمیر ماشین ظرفشویی برند بوش اشاره کنیم.

ماشین ظرفشویی بوش

شرکت بوش از جمله شرکت های مطرح در زمینه تولید لوازم خانگی در جهان است که در سال ۱۸۸۶ در اشتوتگارت آلمان تاسیس شد. بنیان شرکت بوش بر پایه سادگی اختراعات آن بنا شده است و همیشه اصل ارائه کیفیت برتر را در تولید لوازم خانگی سرلوحه کار خویش قرار داده است.

این شرکت در زمینه تولید ابزار آلات برقی و خانگی بسیار موفق بوده و توانسته از قدرت رقابتی بالایی در سطح جهان برخوردار باشد. امروزه می توان برند بوش را به طور مستمر در بازارهای جهانی مشاهده کرد. لازم به ذکر است که شرکت بوش همواره از شعاری معروف پیروی می کند و این شعار این است که می گوید: (بهتر است که پول خود را از دست بدهیم تا اینکه اعتماد و اطمینانی که مشتری به ما دارد را از دست بدهیم).

در زمینه تولید لوازم خانگی همانطور که می دانید یکی از محصولات معروف و پرمصرف برند بوش ماشین ظرفشویی است که این شرکت توانسته این محصول تولیدی خود را با قابلیت های نظیر: مصرف انرژی در سطح AAA، بهره مندی از حالت هیت اکسچنجر، حسگر آب، شستشوی ظروف بزرگ، تکنولوژی اکتیو واتر، برنامه شبانه با ۳۹ دسی بل صدا، شستشوی نصف ظرفیت، قفل کودک، شستشوی ظروف کودکان، تکنولوژی محافظت از شیشه و غیره مجهز کند.

 

اشکالات احتمالی ماشین ظرفشویی بوش

خوب کار نکردن خشک کن: در این حالت ممکن است که ترموستات یا المنت گرمایی دستگاه به خوبی کار نکند و یا اینکه سیستم تخلیه آب نیاز به تعمیر داشته باشد.

عمل نکردن کلید های فرمان ظرفشویی: در این حالت ممکن است که برد الکترونیکی در دستگاه دچار مشکل یا اختلال شده باشد.

روشن نشدن دستگاه: در این حالت ابتدا از سالم بودن پریز برق و دوشاخه اطمینان حاصل کنید بعد از آن چفت درب و فیوز حرارتی دستگاه را بررسی کنید که دچار اختلال یا خرابی نشده باشد.

باقی ماندن لکه پس از شستشو: این حالت ممکن است که در اثر درست انتخاب نکردن برنامه مناسب شستشو یا استفاده از شوینده های نامناسب و نامرغوب ایجاد شود.

تخلیه نشدن آب دستگاه: این حالت ممکن است در اثر بسته شدن پمپ یا شلنگ تخلیه دستگاه ایجاد شود. سست بودن تسمه پمپ تخلیه، عملکرد غلط چفت در، سست شدن تسمه محرک نیز می‌تواند در عملکرد دستگاه تاثیر داشته باشد.

خوب شسته نشدن ظرف ها: این حالت ممکن است که به علت اشکال در آبریزی دستگاه یا استفاده از شوینده های نامرغوب ایجاد شود لازم به ذکر است که کمبود فشار آب نیز می تواند در این امر دخیل باشد.

 

مرکز تخصصی تعمیر ماشین ظرفشویی بوش

تعمیر ماشین ظرفشویی بوش

همانطور که اشاره شد ماشین ظرفشویی بوش به علت طراحی های منحصر بفرد و شیوه کارکرد خاص آن نیازمند تعمیرکاران آشنا با این دستگاه است. شرکت یدک تعمیر با در اختیار داشتن کادر مجرب از استادکاران حرفه ای و با تجربه می تواند خدمات مناسبی را در زمینه تعمیر ماشین ظرفشویی بوش به شما ارائه کند.

 

خدمات قابل ارائه برای ماشین ظرفشویی بوش

تعمیر ماشین ظرفشویی بوش

  • خدمات تخصصی تعمیر و عیب یابی دستگاه ظرفشویی بوش
  • تعمیر و عیب یابی دستگاه ظرفشویی بوش توسط تعمیرکار حرفه ای و با تجربه
  • قیمت مناسب در زمینه تعمیر ماشین ظرفشویی
  • کلیه خدمات و تعمیرات دارای ضمانت سه ماهه است.
  • استفاده از قطعات فابریک و اورجینال در تعمیر ماشین ظرفشویی بوش

نکاتی جهت افزایش طول عمر ماشین ظرفشویی

تعمیر ماشین ظرفشویی بوش

  • گندزدایی و تمیز کردن مداوم داخل ماشین ظرفشویی
  • از زمان و دور مناسب برای شستن ظرف ها استفاده کنید.
  • فیلتر را به صورت مرتب تمیز کنید.
  • سبد ها و قفسه‌های مربوط به ظرف را تعمیر کنید.
  • دریچه ماشین ظرفشویی را تمیز کنید.
  • بیش از اندازه ماشین ظرفشویی را پر نکنید.
  • به تعمیر اجزا و قطعات شکسته بپردازید.
  • درزگیرها و درپوش های ماشین ظرفشویی را تمیز کنید.
  • از سرکه برای شستشوی ماشین ظرفشویی به صورت خالی استفاده کنید.
  • سختی آب محل زندگی خود را اندازه گیری کنید.
  • دمای گرمایشی آب را کنترل کنید.

چرا ماشین ظرفشویی بوش روشن نمی شود؟

در این حالت ابتدا از سالم بودن پریز برق و دوشاخه اطمینان حاصل کنید بعد از آن چفت درب و فیوز حرارتی دستگاه را بررسی کنید که دچار اختلال یا خرابی نشده باشد.

چرا ماشین ظرفشویی بوش آب را تخلیه نمی کند؟

این حالت ممکن است در اثر بسته شدن پمپ یا شلنگ تخلیه دستگاه ایجاد شود. سست بودن تسمه پمپ تخلیه، عملکرد غلط چفت در، سست شدن تسمه محرک نیز می‌تواند در عملکرد دستگاه تاثیر داشته باشد.

نظرات و سوالات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top تماس با کارشناسان