skip to Main Content
5/5 - (1 امتیاز)

تعمیر ماشین ظرفشویی مجیک Magic از آنرو که جزو یکی از مهمترین وسایل آشپزخانه به شمار میرود نیاز به تخصص و دانش بالا دارد در نتیجه در صورت نیاز به خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی یدک تعمیر بهترین انتخاب است

ظرفشویی های مجیک نیز یکی از بهترین برندهای بازارند و رضایت بسیاری را جلب کرده اند.

از ویژگی های ماشین های ظرفشویی مجیک می توان به دارای سیستم خاموش شدن خودکار، باز شدن اتوماتیک درب، سه قفسه برای چیدن ظروف، شست‌وشوی میوه و سبزیچات، شست شویی عالی و کاملا ساکت و بی سر صدا، دارای برنامه شست‌وشوی پلاس، برنامه های شست‌وشو مختلف اشاره نمود.ماشین های ظرفشویی که توسط شرکت مجیک تولید شده اند.

 برخی مشکلات به وجود آمده برای ظرفشویی مجیک Magic

ممکن است مشکلات مختلفی برای ماشین ظرفشویی مجیک به وجود بیاید. هرگونه مشکل به وجود آمده برای دستگاه شما توسط تعمیرکاران اختصاصی یدک تعمیر قابل رفع بوده و تعمیرات کلیه مدل ها پذیرفته می شود. این مشکلات که برخی از آنها شایع ترند در اینجا ذکر شده اند:

1- مشکلات روشن و خاموش شدن دستگاه

2- انتخاب نشدن برنامه ها یا تنظیمات

3- آبگیری نکردن ظرفشویی یا آبگیری بیش از حد

4- تخلیه نکردن آب های کثیف

5- مسدود شدن، نچرخیدن و یا معیوب شدن بازوهای آبپاش

6- گرم نشدن آب

7- بهم خوردن تنظیمات سختی آب و سایر تنظیمات

همچنین، با اولویت تعمیر قطعات در عوض تعویض آنان، متخصصین ما به فکر هزینه های شما هم هستند و بسیاری از قطعات ماشین ظرفشویی مجیک شما اعم از برد، پمپ، هیتر، تسمه ها، بازوها، فیلترها، سنسورها، سوئیچ ها و غیره را تعمیر و یا در صورت عدم امکان، با قطعات ارجینال تعویض می نمایند.

لزوم تعمیر ماشین ظرفشویی مجیک توسط متخصصان

 

بیشتر بخوانید: تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ

لزوم تعمیر ماشین ظرفشویی مجیک توسط متخصصان

همواره در نظر داشته باشید با استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات ظرفشویی مجیک به حفظ کیفیت و افزایش طول عمر دستگاه خود کمک نموده اید زیرا تعمیر ظرفشویی مجیک نیاز به شناخت کامل دستگاه مذکور دارد.

لازم به ذکر است که مشکلات متفاوتی ممکن است باعث خرابی دستگاه شما گردد ؛ که رفع عیب آنها نیاز به مهارت کافی در این زمینه دارد بنابراین در صورت عدم دانش فنی و مهارت لازم می توانید با ما تماس حاصل نموده و از خدمات یدک تعمیر در خصوص تعمیر ماشین ظرفشویی مجیک استفاده کنید.

نمک ماشین ظرفشویی مجیک Magic

 

نمک ماشین ظرفشویی مجیک Magic

  • باید بدانید که استفاده از نمک ماشین ظرفشویی نیاز است چون با نرم کردن آب های سخت از تجمع رسوب بر روی ظروف جلوگیری میشود.
  • همچنین نمک ماشین با نرم کردن آب، موجب پاک شدن لکه های روی ظروف و نیز جلوگیری از صدمات ناشی از آب سخت به ظروف شیشه ای و آکروپال میشود.
  • اما نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که؛ استفاده از نمک حاوی ناخالصی هایی مانند آهن و کربنات باشد جدا خودداری کنید.
  • این امر می تواند میزان نرم شدن آب را پایین آورد و در نتیجه ظرف ها آسیب ببینند.

ماشین ظرفشویی قطعه ای به نام رزین دارد که کار رزین گرفتن سختی آب برای شستشو آسانتر در ماشین ظرفشویی است کار نمک ظرفشویی، شستن رزی است.

نمک ظرفشویی در 5 قیقه آخر رزین را شستشو نموده و برای شستشوی بعدی آماده میکند.

 خدمات قابل ارائه در یدک تعمیر

 

 

بیشتر بخوانید: تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی

تعمیر ماشین ظرفشویی مجیک Magic در یدک تعمیر

در یدک تعمیر تعمیرات ظرفشویی مجیک در سریعترین زمان با استفاده از آخرین متود های روز در اروپا و قوانین مشتری مداری انجام می گیرد.

برای بهره مندی از مرغوب ترین قطعات و بالاتری سطح کیفیت تعمیرات می توانید با یدک تعمیر تماس بگیرید.

متخصصان با تجربه ما در یدک تعمیر همواره آماده تعمیر و سرویس لوازم خانگی شما هستند و برای اطمینان بیشتر مشتریان خود تمامی خدمات ارائه شده را به مدت 3 ماه ضمانت کرده است.

برای هرگونه کمک و مشاوره در این زمینه تماس بگیرید تا بهترین و با کیفیت ترین شیوه خدمات با مناسب ترین هزینه را ارائه نمایند.

نظرات و سوالات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top تماس با کارشناسان