skip to Main Content
Rate this post

تاکنون به تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی بعد از خرید آن فکر کرده اید؟ شاید با خود بگویید که دستگاه تازه خریداری شده نیازی به تعمیر نخواهد داشت اما تنها بحث تعمیر نیست، ماشین ظرفشویی جز آن دسته از لوازمی است که به سرویس دهی دوره ای نیاز دارد. برای این منظور بهتر است که از قبل به فکر کمک گرفتن از استادکارانی باشید که تجربه کار با دستگاه شما را داشته باشند.

همانطور که می دانید ال جی یکی از برند های مطرح در سطح جهانی است که محصولات خود از جمله ماشین ظرفشویی را با استفاده از تکنولوژی های پیشرفته تولید و طراحی می کند. اما به این معنی نیست که ماشین ظرفشویی ال جی دچار نقص فنی نمی شود. شرایط مختلفی در این امر دخیل هستند که منجر به خرابی دستگاه می شوند. با توجه به حساسیت این برند بهتر است تا در زمان تعمیر تنها از سرویس کاران حرفه ای کمک بگیرید. در این مقاله سعی داریم که به یک سری نکات مهم در زمینه تعمیر ماشین ظرفشویی برند ال جی و پیشگیری از نقص فنی آن اشاره کنیم.

 

ماشین ظرفشویی ال جی

شرکت ال‌ جی فعالیت خود را با تولید لوازم الکترونیکی و خانگی در سال ۱۹۵۸ و در کره جنوبی شروع کرد. شرکت ال جی را می توان پدیدآورنده نوآوری های بی نظیر کره معرفی کرد. به طوری که امروزه این شرکت با تولید لوازم برقی چون تلفن همراه، لپ تاپ، تلویزیون هوشمند، لوازم خانه و آشپزخانه، قطعات الکترونیکی توانسته از سطح رقابتی بالایی در جهان برخوردار باشد و محصولات بی نظیری را برای مصرف کنندگان تولید کند. شعار معروف این شرکت “زندگی خوب است” می باشد.

مصرف کنندگان ال جی همیشه شاهد پیشرفت ها و دگرگونی های منحصر به فردی در تولید و طراحی محصولات این شرکت بوده اند. وجه مشخصه برند ال جی در تولید محصولات خود آن است که محصولات به فناوری‌های نوین توجه بسیاری دارد. این شرکت در حال حاضر دارای ۶۳ زیر مجموعه است که هر کدام در حیطه خاص فعالیت خود را دنبال می کنند. از این زیرمجموعه ها ۱۷ تای آنها در زمینه الکترونیک فعالیت دارد.

تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی

در زمینه تولید لوازم خانه و آشپزخانه نیز یکی از تولیدات مهم شرکت ال جی ماشین ظرفشویی است که تاکنون مدلهای مختلفی از آن را روانه بازار کرده است. ال جی در جدیدترین تولیدات خود توانسته ماشین ظرفشویی را با قابلیت هایی نظیر شستشوی واقعی با تکنولوژی بخار قدرتمند، موتور دایرکت درایو مجهز به فناوری اینورتر، ۱۰ سال گارانتی موتور، کم صدا بودن، صرفه جویی در مصرف انرژی، سیستم آبیاری هوشمند و فضای بیشتر عرضه کند.

 

اشکالات احتمالی ماشین ظرفشویی ال جی

روشن نشدن چراغ های دستگاه در هنگام کار
این حالت ممکن است به علت درست قرار نگرفتن دوشاخه در پریز ایجاد شود یا اینکه فیوز پریده یا سوخته باشد.

کار نکردن ماشین ظرفشویی
در این حالت ممکن است که در به درستی بسته نشده باشد یا اینکه دکمه استارت را فشار نداده باشید.

چرخش نامناسب بازوهای آبپاش
در این حالت ممکن است که بازوهای آبپاش توسط خرده های غذا مسدود شده باشد.

وجود رسوب سفید رنگ در ماشین پس از شستشوی ظرف ها
این حالت ممکن است که به علت میزان نبودن مواد شوینده و براق کننده ایجاد گردد یا اینکه ظرف نمک خالی باشد و یا به درستی بسته نشده باشد.

رگه های باقی مانده بر روی ظروف بلوری
این حالت ممکن است به علت کم مصرف کردن محلول براق کننده ایجاد شود.

عدم ایجاد شستشوی رضایت بخش
این حالت به چند دلیل ممکن است ایجاد شود. نخست، میزان مواد شوینده مناسب نباشد، دوم، ظروف به صورت نامناسب چیده نشده باشند یا اینکه بیش از اندازه در ماشین ظرفشویی قرار گرفته اند. سوم، روزنه های بازوی آبپاش مسدود شده باشند. چهارم، انتخاب برنامه نادرست و همچنین ظروف می توانند مانع از گردش بازوی آبپاش شوند.

 

مرکز تخصصی تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی

تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی

همانطور که می دانید ماشین ظرفشویی ال جی به علت برخورداری از حساسیت‌ها و پیچیدگی ها در ساخت و طراحی آنها نیازمند تعمیرکاران حرفه ای و با تجربه است. شرکت یدک تعمیر با در اختیار داشتن استادکاران و تعمیرکاران حرفه ای و کارآزموده می‌توانند خدمات مناسبی را در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی ال جی به شما ارائه کنند.

 

خدمات قابل ارائه برای تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی

  • انجام کلیه خدمات و تعمیرات ماشین ظرفشویی ال جی با ضمانت 3 ماهه
  • رسیدگی و تعمیرات در کوتاه‌ترین زمان ممکن
  • استفاده از قطعات فابریک و اورجینال اصل شرکتی برای تعمیر ماشین ظرفشویی
  • ارائه خدمات تخصصی در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی ال جی
  • تعمیر ماشین ظرفشویی ۴ نفره و ۶ نفره در منزل

 

نکاتی جهت افزایش طول عمر ماشین ظرفشویی ال جی

تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی

  • باز کردن و گندزدایی مداوم داخل ماشین ظرفشویی
  • تمیز کردن فیلتر
  • استفاده از زمان و دور مناسب برای شستشوی ظروف
  • تعمیر کردن قفسه ها و سبد های مربوط به ظروف
  • تمیز کردن دریچه ماشین ظرفشویی
  • پر نکردن بیش از اندازه ی ماشین ظرفشویی
  • تعمیر کردن اجزا و قطعات شکسته شده
  • تمیز کردن درپوش و درزگیرهای ماشین ظرفشویی
  • اندازه گیری سختی آب محل زندگی
  • کنترل دمای گرمایشی آب

 

نظرات و سوالات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top تماس با کارشناسان