skip to Main Content
5/5 - (1 امتیاز)

برند فونیکس یکی از نام های شناخته شده در زمینه زودپز است ولی همچون هر وسیله دیگری ممکن است دچار خرابی شود و در نتیجه به خدمات تعمیر زودپز فونیکس نیاز خواهید داشت.

تعمیر زودپز فونیکس در کوتاه‌ترین زمان ممکن و بدون نیاز به مراجعه حضوری با تضمین رفع نهایی مشکل در نمایندگی انجام می شود و برای این کار تنهای کافیست درخواست استفاده از خدمات تعمیر زودپز را ثبت کنید.

علائم خرابی زودپز فونیکس

به منظور استفاده از خدمات تعمیرزودپز فونیکس پیش از هرچیز به عیب یابی این وسیله نیازخواهید داشت. اشکالات رایج در زودپز فونیکس می تواند شامل موارد زیر شود:

  • بالا نیامدن سوپاپ زودپز
  • باز نشدن درب زودپز
  • نپختن غذا در زودپز
  • سوت نزدن زودپز

بیشتر بدانید: علت بالا نیامدن سوپاپ زودپز وی ام اف

علائم خرابی زودپز فونیکس

تعمیر زودپز فونیکس برای خرابی سوپاپ و باز نشدن درب

یکی از دلایل بالا نیامدن سوپاپ در زودپز، نشتی بخار از آن است که در این حالت غذا نیز پخته نمی شود. در صورتی که سوپاپ تنظیم و سوپاپ اطمینان خراب شده و یا واشر لاستیکی گشاد شده باشد، با مشکل نشتی بخار مواجه خواهید شد.

علاوه بر این خرابی درب نیز دیگر مورد برای تعمیر زودپز فونیکس است. دلایل مختلفی برای باز نشدن درب زودپز وجود دارد؛ اگر بخار به طور کامل خارج نشده باشد قفل ایمنی باز نشده و شما قادر به باز کردن درب زودپز نخواهید بود.

این مورد در نمایندگی تعمیرات زودپز فونیکس عیب یابی خواهد شد؛ ممکن است اشکال از قفل زودپز بوده و بیش از اندازه سفت شده باشد، یا اینکه واشر لاستیکی بین درب و دیگ زودپز گیر کرده باشد.

نپختن غذا و کار نکردن سوت زودپز فونیکس

دیگر موردی که در تعمیر زودپز فونیکس مورد بررسی و رفع اشکال قرار می گیرد مرتبط با نپختن غذا و کار نکردن سوت زودپز است.

معمولاً علت پخته نشدن غذا در زودپز نشتی بخار است. در صورتی که سوپاپ اطمینان، واشر لاستیکی و سوپاپ تنظیم خراب شده و یا درب زودپز دفرمه شده باشد بخار درون دیگ جمع نشده و به بیرون نشت پیدا می کند.

همچنین نشانه عملکرد صحیح زودپز سوت زدن آن در هنگام پختن غذا است. اگر این اتفاق نمی افتد ممکن است که واشر دور درب زودپز ضعیف شده باشد.

در این صورت به دلیل جمع نشدن بخار درون زودپز، سوپاپ بالا نمی‌آید. به علاوه اینکه ممکن است ذرات ریز غذا در درون سوپاپ گیر کرده و یا به طور کلی سوپاپ معیوب شده باشد که در این حالت نیز زودپز سوت نمی زند.

نپختن غذا و کار نکردن سوت زودپز فونیکس

لوازم یدکی زودپز فونیکس

دیگر خدمات مورد ارائه در تعمیر زودپز فونیکس مربوط به قطعات یدکی این نوع زودپزها است. زودپز ها جزء آن دسته از لوازم آشپزخانه هستند که برای تعمیر آنها اغلب نیاز به تعویض قطعات یدکی است. در اینجا استفاده از قطعات اصلی و فابریک برند زودپز شما اهمیت پیدا می کند.

مشکل بسیاری از کاربران نیز عدم دسترسی به قطعات اصلی زودپز خود است. اما جای نگرانی نیست زیرا در یدک تعمیر کلیه قطعات یدکی اصل از برندهای مختلف با قیمت های شرکتی عرضه می شود. از جمله قطعات یدکی زودپز فونیکس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • واشر زودپز
  • سوپاپ زودپز
  • دسته زودپز بیم
  • سوپاپ و میل اطمینان

تعمیر زودپز فونیکس در کوتاهترین زمان

زودپزها جز لوازم پرکاربرد آشپزخانه هستند که خرابی آنها هم برای افراد خانه‌دار و هم شاغل یک معضل بزرگ محسوب می شود.

تسریع عملیات پخت و پز و نیاز به زمان کمتر برای تهیه مواد غذایی مزیت اصلی این وسیله است. لذا به دلیل تقاضای بالای مشتریان تعمیر زودپز در کوتاه‌ترین زمان ممکن در تعمیر زودپز فراهم گشته است.

تعمیر زودپز فونیکس در کوتاهترین زمان

هزینه تعمیرات زودپز فونیکس

دست آخر اینکه هزینه تعمیر زودپز فونیکس با توجه به نوع مشکلات آن و همچنین قطعات یدکی تعویض شده محاسبه می شود. علاوه بر اینها اجرت تعمیر کار و هزینه‌های جانبی سرویس‌های ویژه ای چون تعمیر ۷ روزه نیز اضافه خواهد شد.

با این حال جای هیچگونه نگرانی از بابت هزینه‌های غیر منصفانه در یدک تعمیر نیست، زیرا نرخنامه اتحادیه تعمیرکاران لوازم خانگی معیار محاسبه هزینه خدمات در این شرکت است. ضمن آنکه تسویه حساب با ارائه فاکتور رسمی و درج ریز هزینه تعمیرات به مشتریان انجام می شود.

بیشتر بدانید: علت خارج شدن بخار از درب زودپز

نکته پایانی

در این مطلب سعی کردیم به خدمات ارائه شده برای تعمیر زودپز فونیکس بپردازیم. همانطور که اشاره شد این خدمات شامل عیب یابی و تعمیر زودپز و همچنین تأمین قطعات یدکی آن است.

شما می توانید برای تعمیر زودپز فونیکس به وبسایت یدک تعمیر مراجعه کنید. یدک تعمیر با در اختیار داشتن تجهیزات تعمیراتی ویژه و قطعات یدکی اورجینال برای انواع زودپز ها و از جمله فونیکس، تعمیرگاه تخصصی زودپز به شمار می رود.

کلیه مشکلات زودپزهای فونیکس در این شرکت قابل رفع شدن هستند. برای اطمینان مشتریان از تعمیرات اصولی، گارانتی معتبر ۹۰ روزه به آنها ارائه می‌شود.

نظرات و سوالات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top تماس با کارشناسان