skip to Main Content
5/5 - (1 امتیاز)

چنانچه نیاز به خدمات تعمیر بخور سرد بیورر را دارید این مطلب را تا انتها بخوانید. بخور سرد دستگاهی است که با اضافه کردن رطوبت به محیط از خشکی پوست، بینی، گلو و لب جلوگیری می کند. اساس عملکرد این دستگاه بکارگیری تکنولوژی لرزش مولکول‌های آب با استفاده از فراصوت است که باعث می‌شود تا آب در دمای پایینی بخار کرده و رطوبت خارج شده از دستگاه باعث مرطوب شدن پوست شما شود از این دستگاه به طور ویژه در فصول سرد سال که با مشکل خشکی هوا مواجه هستیم استفاده می شود.

دستگاه بخور سرد مکانیسم عملکرد بسیار حساسی داشته و در صورت استفاده نادرست به راحتی دچار نقص فنی می شود. روشن گذاشتن مداوم، اتمام آب، جرم و رسوب مجاری آب مهمترین دلیل خرابی آن بشمار می روند. نکته مهم در مورد تعمیر دستگاه بخور سرد، کمک گرفتن از تعمیرکاران و سرویسکاران آشنا به برند دستگاه شما است. به همین دلیل توصیه می کنیم تا پیش از مراجعه به مراکز خدمات تعمیر بخور سرد از نکات این مقاله مطلع شوید.

 

مشکلات رایج نیازمند تعمیر بخور سرد بیورر

تعمیر بخور سرد بیورر

در مورد بخور سرد بیورر مشکلات رایجی چون موارد زیر ممکن است مشاهده شود:

  • دستگاه بخور سرد بخار نمی کند
  • حجم بخار دهی کاهش یافته است
  • دستگاه بخور آب میدهد
  • دستگاه بخار بوی نامطبوع می دهد
  • دستگاه بخور سرد بیورر صدا می دهد

 

نکات ایمنی و پیشگیری از نیاز به تعمیر بخور سرد بیورر

تعمیر بخور سرد بیورر

مراقبت و استفاده صحیح از دستگاه بخور سرد بیورر هم منجر به افزایش طول عمر دستگاه شما می شود و هم اینکه از ایجاد مشکلات جدی برای سلامتی شما جلوگیری می کند. زیرا فیلتر و مخزن این دستگاه محل بسیار مناسبی برای رشد باکتری ها و قارچ ها است و ممکن است منجر به ایجاد آلرژی گردد. به همین دلیل در استفاده از این دستگاه به نکات زیر دقت کنید:

توصیه می‌شود تا هر روز آب دستگاه بخور سرد را عوض کنید زیرا باکتری ها و قارچ ها در آب راکد دستگاه رشد کرده و در عرض چند روز تعداد آنها چندین برابر می شود.

برای تمیز کردن دستگاه بخور سرد توصیه می‌شود تا از محلول جوش شیرین و سرکه سفید استفاده کنید. استفاده از شوینده های شیمیایی هم برای سیستم تنفسی شما مضر است و هم منجر به اختلال در عملکرد صحیح دستگاه می شود.

از روشن گذاشتن مداوم دستگاه خودداری کرده و به فاصله هر نیم ساعت یک بار دستگاه به مدت ۵ دقیقه خاموش کنیم

بهترین حالت استفاده از این دستگاه آن است که هر روز آب آن را تعویض کرده، دستگاه را بشویید و پس از خشک کردن کامل مجددا در روز بعد روشن کنید.

اگر دستگاه شما مجهز به فیلتر تصفیه آب است حتما هرچند وقت یکبار نسبت به تعویض فیلتر آن اقدام کنید. این نکته به خصوص برای عملکرد بهینه دستگاه در دراز مدت ضروری است.

یکی از مهمترین دلایل خرابی بخور سرد اضافه کردن اسانس به مخزن آب دستگاه است. این کار را تنها در صورتی انجام دهید که دستگاه بخور سرد مجهز به مخزن مجزا برای افزودن اسانس و مواد ضدعفونی کننده باشد. در غیر این صورت مولکولهای درشت اسانس باعث مسدود شدن نازل های بخور سرد شده و عملکرد آن را مختل می کند.

اگر می خواهید که دستگاه بخور سرد شما در دراز مدت عملکرد بهینه و طول عمر بالایی داشته باشد، همواره از آب جوشیده و یا آب مقطر برای پر کردن مخزن آن استفاده کنید. آب شهری دارای درجه سختی بالایی است که باعث رسوب گرفتن نازل های خروج آب و از کار افتادن فیلترهای تصفیه می شود.

اگر از دستگاه بخور سرد به مدت طولانی استفاده نمی کنید حتما آب آن را خالی کرده مخزن آن را بشویید، آن را کاملاً خشک کنید. ماندن آب در دستگاه بخور سرد مهمترین عامل ایجاد بوی نامطبوع پس از روشن کردن آن است.

 

خدمات قابل ارائه برای تعمیر بخورسرد بیورر

تعمیر بخور سرد بیورر

چنانچه دستگاه بخور سرد بیورر دچار نقص فنی شود معمولاً بسته به مشکل پیش آمده، خدمات زیر برای تعمیر آن ارائه می شود:

  • تعویض مخزن آب دستگاه بخور
  • تعویض قطعات خراب یا پوسیده
  • تعمیر المنت برقی
  • تعمیر سیستم اولتراسونیک یا فراصوت
  • تعویض یا تعمیر کابل برق
  • جرم زدایی
  • رسوب زدایی

 

هزینه تعمیر بخورسرد بیورر

هزینه تعمیر دستگاه بخور سرد بستگی به نوع مشکل آن دارد به همین دلیل نمی‌توان یک قیمت ثابت و قطعی را برای تعمیر بخور سرد بیورر تعیین نمود. اما به طور کلی می‌توان گفت که هزینه تعمیر شامل هزینه حضور سرویسکار در محل برای عیب یابی دستگاه، اجرت تعمیر دستگاه بخور سرد بیورر و در صورت نیاز به تعویض قطعات جانبی، هزینه لوازم یدکی نیز اضافه می شود.

ما در یدک تعمیر این اطمینان را به شما می دهیم که کلیه قیمت‌های اعلام شده کاملاً مورد تایید نهادهای نظارتی بوده و با فاکتور رسمی به شما ارائه می شود. چنانچه نیاز به خدمات تعمیر بخور سرد بیورر را دارید پس از تماس با کارشناسان ما ابتدا از هزینه تعمیر دستگاه خود مطلع شده و سپس در صورت رضایتمندی سفارش شما پیگیری می شود.

 

بخور سرد بیورر

تعمیر بخور سرد بیورر

بیورر یک شرکت آلمانی است که در سال ۱۹۱۹ در شهر اولم شد و فعالیت خود را با تولید محصولاتی در حوزه سلامت و تجهیزات پزشکی آغاز کرد. پتوی برقی اولین محصول این شرکت بود، اما به تدریج دامنه تولیدات خود را گسترش داد. انواع تجهیزات پایش فشارخون، خون، نبولایزر، دستگاه تصفیه هوا و همچنین رطوبت ساز یا همان بخور سرد از محصولات پر طرفدار این برند آلمانی است.

از ویژگی های بخور سرد تولید بیورر میتوان به مصرف برق پایین آن اشاره کرد که در مقایسه با دستگاههای تولید برندهای دیگر به طور قابل توجهی کمتر است. مدل های جدید مجهز به سیستم تنظیم بخار آب هستند. همچنین قابلیت خاموش شدن خودکار بعد از اتمام آب مخزن دستگاه وجود دارد. بخور سرد های بیورر کاملا بی صدا هستند که این ویژگی باعث شده تا استفاده آن برای اتاق خواب مناسب باشد. جدیدترین مدلهای بخور سرد بیورر قابلیت تنظیم کارکرد مداوم را دارند به این معنی که در صورت عملکرد مستمر آسیبی به آن نمی رسد. وجود مخزن آب با ظرفیت بالا، قابلیت جداسازی مخزن آب برای شستشوی بهتر از دیگر مزایای بخور سرد بیورر است.

 

بهترین نمایندگی تعمیر بخور سرد بیورر

تعمیر بخور سرد بیورر

یافتن بهترین نمایندگی تعمیر بخور سرد بیورر که هم از بابت تعمیر بی عیب و نقص دستگاه مطمئن باشیم و هم از مناسب بودن قیمت های آن، کار چندان ساده ای نیست. کیفیت تعمیر و هزینه معمولا دغدغه بقیه بسیاری از افراد در هنگام مراجعه به مراکز خدمات تعمیراتی است. گارانتی نمودن خدمات تعمیر می تواند یک اطمینان خاطر برای مشتریان باشد. به همین دلیل در یدک تعمیر کلیه خدمات تعمیراتی و سرویس دهی تا ۹۰ روز ضمانت شده است. تعویض قطعات جانبی نیز صرفا با همتای اورجینال و شرکتی انجام می شود. قیمت های منصفانه و بی رقیب، تحویل دستگاه تعمیر شده در کوتاه‌ترین زمان ممکن از دیگر مزایای این شرکت بزرگ خدماتی در زمینه تعمیر انواع لوازم خانگی است. چنانچه به خدمات تعمیر بخور سرد بیورر نیاز داشتید همین حالا با شماره های درج شده در وبسایت تماس حاصل فرمایید.

چرا دستگاه بخور سرد بیورر آب می دهد؟

اضافه کردن اسانس به آب مخزن باعث تولید گاز و گرفتگی نازل ها و وارد آوردن فشار به بدنه بخور سرد بیورر شده لذا مخزن شکسته و نشتی آب رخ می دهد.

چرا دستگاه بخور سرد بیورر صدا می دهد؟

کلیه دستگاههای بخور سرد صدایی شبیه به وزوز کردن را تولید می‌کنند که ناشی از کار کردن صفحه التراسونیک است. صدای غیر عادی دستگاه بیورر ممکن است ناشی از شل شدن قطعات داخلی باشد که در اثر تکان خوردن صدا می دهند.

نظرات و سوالات کاربران

  1. سلام وقت بخیر .محفظه آب دستگاه بخورد سرد ترک برداشته و آب میدهد.آیا تعویض مخزن آب امکان دارد؟ ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top تماس با کارشناسان