skip to Main Content
5/5 - (1 امتیاز)

مهمترین نکته در تعمیر بخور سرد هانی ول Honeywell دقت در انتخاب تعمیرکار ماهر و آشنا به برند دستگاه شما است.  به همین دلیل توصیه می کنیم برای رفع مشکل بخورسرد قبل از  تماس با شرکت های خدمات تعمیر لوازم خانگی ابتدا نکات ارائه شده در این مقاله را مطالعه کنید.

بخور سرد دستگاهی برای افزایش رطوبت محیط است. سایز های کوچک این دستگاه برای مصارف خانگی مورد استفاده قرار می گیرد. ایده طراحی بخور سرد به عنوان راه حلی برای رفع عاضه های خشکی پوست، لب‌ها، چشم و مشکلات تنفسی در فصول سرد سال گرفته شده است. زیرا با کاهش دما ظرفیت پذیرش رطوبت در هوا افت پیدا می‌کند و به همین دلیل با مشکلات از دست دادن رطوبت بدن و در نتیجه خشکی، سردرد ها و حملات سینوسی مواجه می شویم.

نکته قابل توجه در مورد دستگاه‌های بخور سرد آن است که بدون حرارت دهی و تنها با کمک تکنولوژی فراصوت، آب را در دمای پایین به بخار تبدیل میکند و به همین دلیل است که به آن بخور سرد گفته می شود. اما این دستگاه برای جلوگیری از خرابی نیاز به یک سری توجه و مراقبت ها دارد. برای اطلاع از آنها تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

رایجترین مشکلات بخور سرد هانی ول Honeywell

برطرف کردن نقص فنی بخور سرد هانیول

در رابطه با دستگاه بخور سرد هانیول مشکلاتی از قبیل موارد زیر ممکن است مشاهده شود:

  • افت بخاردهی بخور سرد
  •  نشتی آب در بخور سرد
  •  روشن نشدن دستگاه بخور سرد هانی ول
  •  بخار نکردن دستگاه بخور سرد
  •  تولید بوی نامطبوع به هنگام بخور دهی

نکات پیشگیری از نیاز به تعمیر بخور سرد هانی ول Honeywell

رفع مشکل بخور سرد honeywell

نخستین نکته مراجعه به دفترچه راهنمای بخور سرد هانیول است. برای هر دستگاه بخور سرد ممکن است دستورالعمل های ویژه‌ای از سوی شرکت سازنده ارائه شده باشد. بنابراین در رعایت این نکات نهایت دقت را داشته باشید.

روزانه آب مخزن دستگاه را تعویض کنید. زیرا وجود آب راکت باعث رشد آلودگی های میکروبی و قارچی می شود. رشد میکروب ها و به خصوص کپک ها می تواند سبب آلرژی،اگزما و حتی عفونت شود.

مخزن دستگاه را حتماً با آب تصفیه و یا آب مقطر پر کنید. آب شهری به دلیل داشتن املاح بالا می تواند باعث رسوب کردن در فیلتر و مجرای خروج بخار از نازل شود.

به هیچ عنوان اسانس و ترکیبات ضدعفونی کننده را مستقیماً به مخزن آب بخور سرد اضافه نکنید. زیرا اسانس ها دارای مولکول های درشتی هستند که می‌توانند مجرای خروج آب را مسدود کنند.  برای این منظور اگر دستگاه مجهز به مخزن مخصوص برای افزودن اسانس است این کار را انجام دهید.

در صورت عدم نیاز به استفاده از دستگاه آن را باز کرده، کلیه قطعات را بشویید و اجازه دهید تا کاملا خشک شود سپس دستگاه را ببندید.

برای تمیز کردن دستگاه محلول جوش شیرین و سرکه استفاده کنید. استفاده از شوینده های شیمیایی هم به دستگاه آسیب می رساند و همین اینکه مشکلات تنفسی را برای شما در پی دارد.

خدمات قابل ارائه برای رفع مشکل بخور سرد هانی ول Honeywell

چنانچه دستگاه بخور سرد هانی ول شما دچار نقص فنی شود بسته به نوع مشکل دستگاه هر یک از خدمات زیر برای آن قابل ارائه است:

  1. تعویض واشر برای جلوگیری از نشتی
  2. تعمیر سیستم اولتراسونیک یا فراصوت
  3. تعویض کریستال اولتراسونیک
  4. ترمیم سیم های ارتباطی دهنده صفحه کلید به برد فرمان
  5. تعمیر المنت برقی
  6. تعویض مخزن آب دستگاه بخور
  7. جرم زدایی
  8. تعویض قطعات خراب یا پوسیده
  9. رسوب زدایی
  10. تعویض سیم پاور ترمیم و یا فیوز
  11. تعویض آهنربای سنسور
  12. تعویض برد تغذیه

هزینه تعمیر بخور سرد هانی ول Honeywell

تعمیر بخور سرد هانی ول

هزینه تعمیر دستگاه بخور اولین سوالی است که پس از خرابی این دستگاه برای اغلب افراد پیش می آید باید بگوییم که هزینه تعمیر وابسته به نوع خرابی و مشکل دستگاه دارد.

در نتیجه قیمت ثابتی ندارد اما می توان گفت که این هزینه شامل هزینه حضور در محل برای جمع آوری دستگاه، اجرت تعمیر دستگاه و هزینه تعویض لوازم یدکی در صورت نیاز است.

ما در یدک تعمیر این اطمینان خاطر را به شما می دهیم که هزینه تعمیر بخور سرد کاملا مورد تایید نهادهای نظارتی بوده و برای اطمینان هرچه بیشتر شما با فاکتور رسمی ارائه می شود.

بخور سرد هانی ول Honeywell

هانی ول Honeywell یک کمپانی آمریکایی تولید کننده طیف گسترده‌ای از محصولات تجاری و مصرفی، خدمات فنی و مهندسی و سیستم‌های هوافضا است. این شرکت در سال ۱۹۹۶ تاسیس شد.

ویژگی جالب توجه این کمپانی آن است که در طراحی محصولات خود به مشکلات پدید آمده در زمینه‌های انرژی، ایمنی، امنیت، بهره وری و شهرنشینی جهانی توجه خاصی دارد.

یکی از تولیدات این کمپانی دستگاه بخور سرد است که در جدیدترین ترین تولیدات خود امکاناتی چون موارد زیر را در نظر گرفته است:

  • هشدار دهنده اتمام آب مخزن
  • خاموش شدن اتوماتیک در صورت اتمام آب مخزن
  • طراحی زیبا و مدرن
  • مخزن آب با ظرفیت بالا
  • قابل استفاده تا 24 ساعت با یکبار شارژ آب مخزن
  • فناوری UV که تا 99.9% آلودگی های میکروبی موجود در آب را نابود می کند

بهترین نمایندگی تعمیر بخور سرد هانی ول Honeywell

عیب یابی بخورسرد هانی ول

اگر به دنبال بهترین نمایندگی تعمیر دستگاه بخور سرد هستید ما به شما یدک تعمیر را پیشنهاد می‌کنیم زیرا این مرکز دارای سابقه فعالیت بلندبالا در زمینه تعمیر انواع لوازم خانگی از برند های مختلف است.

در یدک تعمیر مجموعه‌ای از فنی کاران و استادکاران حرفه ای و مجرب مشغول به فعالیت هستند.

تعمیرکاران به طور مداوم در حال آموزش بوده و دانش فنی خود را نسبت به جدیدترین تکنولوژی های لوازم خانگی روز دنیا به روز رسانی می کند. بنابراین نگرانی از مهارت تعمیرکار برای تعمیر اصولی دستگاه شما وجود ندارد.

اما یدک تعمیر خدمات ویژه‌ای را برای رفاه  حال هرچه بیشتر مشتریان خود در نظر گرفته است. برای مثال جهت تحویل دستگاه خراب شده نیازی به مراجعه حضوری وجود ندارد و دستگاه از سوی خود شرکت جمع‌آوری شده و به کارگاه منتقل می‌شود.

کلیه خدمات تعمیر تا ۹۰ روز گارانتی داشته و پشتیبانی می شود. در صورت نیاز به تعویض قطعات جانبی صرفاً از لوازم یدکی اصل و اورجینال شرکتی استفاده می شود.

برای مشترکین کدهای تخفیف دوره‌ای در نظر گرفته شده و در موارد اورژانسی سرویس‌های ویژه تعمیر ۴۸ ساعته وجود دارد.

چرا بخور سرد هانی ول کار نمی کند؟

کار نکردن دستگاه بخور سرد به معنای عدم بخاردهی کافی است. این اتفاق معمولا در نتیجه عدم قرارگیری صحیح سوپاپ در محل خود، روشن نبودن دستگاه، پر نبودن منبع آب رخ می دهد.

چرا دستگاه بخور سرد هانی ول آب می دهد؟

اضافه کردن اسانس به آب مخزن باعث تولید گاز و گرفتگی نازل ها و وارد آوردن فشار به بدنه بخور سرد شده لذا مخزن شکسته و نشتی آب رخ می دهد.

نظرات و سوالات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top تماس با کارشناسان