skip to Main Content
5/5 - (20 امتیاز)

تعمیر بخارشوی بیم BEEM با استفاده از قطعات یدکی اصل بیم و هزنیه های مصوب اتحادیه در تعمیرگاه مجهز و پیشرفته یدک تعمیر به مشتریان عزیز ارائه می شود.

شرکت بیم آلمان فعالیت خود را از سال 1976 آغاز کرد و به تولید لوازم خانگی با کیفیت پرداخت این برند از پرچم داران تولید لوازم خانگی در دنیا است و تولیدات آن به تمامی کشورهای دنیا  صادر می شود ولی در این حال بازم در شرایطی ممکن است به تعمیر بخارشوی بیم نیاز پیدا کنید

در سال 1990 با تولید لوازم به روز صنعتی گام بزرگی در مسیر پیشرفت برداشت و سال 2000 با پیشرفت و همگامی با تکنولوژی روز دنیا به یکی از غول های صنعت لوازم خانگی تبدیل شد .

با این حال بخارشور نیز همانند سایر دستگاه های الکتریکی و مکانیکی نیازمند مراقبت است و بنابر دلایلی همچون وارد آمدن ضربه، فشار و استفاده نادرست از دستگاه و یا صرفا کارکرد طولانی مدت آن، بالاخره دچار خرابی و شاید حتی از کار افتادن گردد.

در چنین شرایطی تشدید مشکل و یا بروز مشکلات دیگر با به تعویق انداختن تعمیرات بخارشو می تواند خسارات بیشتری به بار آورد بنابراین باید برای تعمیر اصولی بخارشور به متخصصان در این زمینه مراجعه نمود.

 برخی مشکلات به وجود آمده برای بخارشوی بیم

عیب یابی بخارشوی بیم در تهران

فرآیند تعمیر بخارشوی بیم اینگونه است که در ابتدا باید دستگاه به تکنسین مجرب و متخصص برسد و سپس تکنسین با استفاده از ابزارهایی که در دست دارد اقدام به عیب یابی قطعه به قطعه بخارشوی بیم شما نماید تا از این طریق مشکل و علت خرابی دستگاه شما را ریشه یابی کند. از این رو اگر پروسه عیب یابی بخارشوی بیم توسط تکنسین مجرب و متخصص انجام نشود، مطمئن باشید که خرابی دستگاه شما بدون شک تشخیص داده نخواهد شد و در نتیجه علیرغم پرداخت هزینه تعمیرات زیاد، با خرابی بخارشوی بیم روبرو خواهید شد.

از این رو ما در یدک تعمیر در ابتدا عیب یابی بخارشوی بیم را انجام می دهیم تا مشکل را ریشه یابی کنیم و بتوانیم تصمیم اصولی و منطقی در این زمینه بگیریم. با این وجود پروسه عیب یابی بخارشوی بیم در یدک تعمیر بصورت تخصصی در حضور شما توسط ماهر ترین تکنسین ها و با استفاده از ابزارهای تعمیراتی روز دنیا صورت می گیرد تا از این طریق مشکل ریشه یابی گردد و بتوانید از این دستگاه استفاده کنید. اما هزینه عیب یابی بخارشوی بیم در یدک تعمیر چقدر است؟

در ادامه با پاسخ این سوال آشنا خواهید شد.

هزینه عیب یابی بخارشوی بیم

هزینه عیب یابی بخارشوی بیم در یدک تعمیر کاملا رایگان است و هیچ نیازی به پرداخت هزینه عیب یابی ندارید. اما این در حالی می باشد که هزینه عیب یابی بخارشوی بیم در سایر تعمیرگاه ها نزدیک به 2.000.000 ریال است که نتیجه قابل قبولی نیز ندارد. به همین دلیل اگر مایل به عیب یابی اصولی بخارشوی بیم هستید، می توانید به تعمیرگاه یدک تعمیر مراجعه کنید تا دستگاه شما عیب یابی و پذیرش شود.

نمایندگی تعمیر بخارشوی بیم در تهران

یدک تعمیر تمام خدمات تعمیر بخارشوی بیم را به عنوان نمایندگی تعمیر بخارشوی بیم در تهران به همراه کادری مجرب و ماهر انجام می دهد تا از این طریق مشکل دستگاه شما برطرف شود و بتوانید بدون هر گونه خرابی از این دستگاه استفاده کنید. با این وجود برای تعمیر بخارشوی بیم در نمایندگی تعمیر بخارشوی بیم می توانید با شماره های مندرج تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید تا هماهنگی های لازم و کافی انجام شوند.

شماره تماس نمایندگی تعمیر بخارشوی بیم

شماره تماس نمایندگی تعمیر بخارشوی بیم 02145437 است و از طریق تماس با این شماره می توانید درخواست تعمیرات خود را در یدک تعمیر ثبت نمایید تا هماهنگی های لازم صورت گیرد. همچنین اگر در خصوص تعمیر بخارشوی بیم مایل هستید در کمترین بازه زمانی ممکن صورت گیرد، می توانید از طریق شماره 09190102686 اقدام کنید تا از این طریق مشکل دستگاه خود را پیگیری نمایید.

معیار اعلام هزینه تعمیر بخارشوی بیم در یدک تعمیر

معیار اعلام هزینه تعمیر بخارشوی بیم در یدک تعمیر برخلاف سایر تعمیرگاه ها که براساس عدد دلخواه خود می باشد، کمترین هزینه تعمیراتی ممکن است. به عبارتی مبنای اعلام هزینه تعمیر بخارشوی بیم در یدک تعمیر براساس نرخ نامه مصوب اتحادیه تعمیرکاران لوازم برقی خانگی است که از این طریق می توانید با خیالی آسوده دستگاه خود را در مجموعه ما بصورت تخصصی و با کمترین هزینه ممکن تعمیر کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیر بخارشوی مجیک (MAGIC)

 برخی مشکلات به وجود آمده برای بخارشوی بیم BEEM

ممکن است مشکلات مختلفی برای بخارشو بیم به وجود بیاید. هرگونه مشکل به وجود آمده برای دستگاه شما توسط تعمیرکاران اختصاصی بیم در یدک تعمیر قابل رفع بوده و تعمیرات کلیه مدل های بخارشو بیم پذیرفته می شود. این مشکلات که برخی از آنها شایع ترند در اینجا ذکر شده اند:

  • باز نشدن درب مخزن : زمانی که از آب معمولی در دستگاه استفاده شود باعث ایجاد رسوب در بویلر و دهانه بویلر می شود و زمانی که آلیاژ درب و بویلر یکی باشد، باعث می شود تا درب و بویلر در زمان استفاده به یکدیگر جوش بخورد و باعث باز نشدن درب بخارشوی شود.
  • کم شدن میزان بخار : استفاده از اب شهری موجب جرم گرفتگی شیر برقی، گرفتگی منافذ سر نازل میشود و این امر موجب کم شدن خروج بخار از دستگاه می شود. عامل دیگر در به وجود امدن این مشکل معیوب شدن المنت و یا سنسور های بخارشور می باشد
  • روشن نشدن بخارشو : ممکن است از دستگاه در بازه زمانی طولانی مدت استفاده شده باشد و یا اینکه دیر درون مخزن بخار شور آب ریخته شده باشد.

هزینه مناسب تعمیر تعمیر بخارشوی بیم BEEM در یدک تعمیر

هدف اصلی یدک تعمیر ارائه خدمات با کیفیت و با قیمت بهینه می باشد.

کلیه قطعات اصل بوده و بدون واسطه تهیه شده است، به همین علت با مناسب ترین قیمت ارائه می شود.

همچنین در قدم اول سعی در تعمیر قطعه معیوب به جای تعویض آن می شود.

 سرعت در تعمیر بخارشوی بیم BEEM در یدک تعمیر

تعمیرکاران بخارشور بیم در یدک تعمیر تجربه کافی در رفع تمام مشکلاتی که ممکن است برای بخارشور بیم به وجود آید را دارند و این امر باعث شده است تا با بالاترین سرعت و کیفیت کار خود را انجام دهند.

بیشتر بدانید: 6 علت بخار ندادن بخارشوی

خدمات قابل ارائه در یدک تعمیر

بیشتر بخوانید: تعمیر بخارشو کارچر(KARCHER)

تعمیر بخارشوی بیم BEEM در یدک تعمیر

در واقع خدمات تعمیرات بخارشو بیم نیازمند استفاده از تکنسین قوی و کارآمد است که تنها مراکز مجاز به آن دسترسی دارند. این خدمات در تعمیر بیم بخارشوی شامل استفاده از قطعات اصل در تعمیر نیز هست و می تواند بسیاری از عواقب تعمیر اشتباه را رفع نماید.

استفاده از این قطعات برای افزایش کارکرد درست دستگاه لازم بوده و تعمیر بخارشور بیم با این روش بهتر و باکیفیت تر انجام خواهد شد.

پیشنهاد می شود برای بهره مندی از مرغوب ترین قطعات و بالاترین سطح کیفیت تعمیرات در تعمیرات بخارشو بیم  با ما تماس بگیرید.

چرا درب مخزن بخارشوی بیم باز نمی شود؟

زمانی که از آب معمولی در دستگاه استفاده شود باعث ایجاد رسوب در بویلر و دهانه بویلر می شود و زمانی که آلیاژ درب و بویلر یکی باشد، باعث می شود تا درب و بویلر در زمان استفاده به یکدیگر جوش بخورد و باعث باز نشدن درب بخارشوی شود.

چرا حجم بخاردهی بخارشوی بیم کم شده است؟

استفاده از آب شهری موجب جرم گرفتگی شیر برقی، گرفتگی منافذ سر نازل میشود و این امر موجب کم شدن خروج بخار از دستگاه می شود. عامل دیگر در به وجود امدن این مشکل معیوب شدن المنت و یا سنسور های بخارشور می باشد

چرا بخارشوی بیم روشن نمی شود؟

خراب شدن دکمه‌های روشن و خاموش، خراب شدن تسمه و مسدود شدن نازل در اثر رسوبات از دلایل رشون نشدن دستگاه است.

نظرات و سوالات کاربران

  1. سلام
    خسته نباشید
    بخارشوی مارک بیم دارم امروز که به برق زدم بخار نکرد متوجه شدم که دستگاه اصلا گرم نکرده، چرا این اتفاق افتاده، آیا تعمیر می کنید؟

    1. باسلام

      خرابی برد الکترونیکی اتو پرس، روشن نشدن اتو پرس به دلیل نرسیدن برق به دستگاه، سوختن المنت، از کار افتادن ترموستات و جرم گرفتن اتوپرس از دلایل داغ نکردن آن است.

      برای درخواست خدمات تعمیر بخارشوی می توانید با شماره ۰۲۱۴۵۴۳۷ تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

      همچنین می توانید فرم درخواست خدمات تعمیر بخارشوی موجود در وب سایت را پر کرده و منتظر تماس همکاران ما بمانید.

    1. باسلام

      مشکل از خود مخزن است احتمالا آلودگی وارد آن شده است. چند بار مخزن را پر کرده و خالی کنید، در نوبت آخر مقداری آب و سرکه درون مخزن بریزید و اجازه دهید تا بخار کند.

  2. سلام،بخارشوی من تکنو هستش،زمانی که آب داغ میشه وشیلنگ وصل هستش،از کنار اتصال شیلنگ بخار میده،رلیلش چیه؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top تماس با کارشناسان