skip to Main Content
5/5 - (1 امتیاز)

آبسردکن به عنوان وسیله ای پر مصرف در فصل گرما و تابستان است و در صورت استفاده مکرر و استهلاک آن ، نیاز به تعمیرات پیدا می کند. تعمیر آبسردکن ایستکول EASTCOOL در یدک تعمیر توسط متخصصین آموزش دیده و حرفه ای و در صورت تمایل در منزلتان انجام می گیرد. یدک تعمیر دارای شعب مختلف در سراسر تهران می باشد.

تعمیرکاران ما در یدک تعمیر با قیمت ها و تجربه های متفاوت وجود دارند که با توجه به مشکل شما می توانند به شما کمک کنند. در این مقاله می خواهیم شما را با پاره ای از مشکلات آبسردکن آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

مشکلات رایج آبسردکن

بیشتر بدانید: چرا آبسردکن آب را خنک نمی کند؟

ایرادات رایج آبسردکن ایستکول EASTCOOL

  • نشتی آبسردکن
  1. شل شدن پیچ‌ها و باز شدن درز لوله‌ها موجب نشتی آبسردکن می‌شود
  2. افزایش فشار آب ناشی از گرمای دستگاه تهویه‌ی مطبوع
  3. محکم نبودن اتصالات مسیر اصلی ورود آب و آب سردکن
  4. افزایش فشار آب ناشی از گرفتگی لوله‌ها که با ریختن آب و سرکه در مجرای ورودی شیر و پس از مدتی خالی کردن آن، مشکل حل خواهد شد
  • مشکلات مربوط به فشار آب آبسردکن
  1. تنظیم نبودن درجه حرارت آب در نتیجه بالا رفتن بیش از حد دما و زیاد شدن فشار آب
  2. ته نشین شدن رسوب در مجاری عبور آب در نتیجه تنگ شدن مجاری و کاهش فشار آب
  • مسدود شدن فیلترهای تصفیه آب

ته نشین شدن رسوبات در فیلتر و الیاف آن جهت پیشگیری، باید هر 6 تا 12 ماه یکبار فیلتر را تعویض کرد.

  • مشکل در تولید آب سرد
  1. قطعی در سیم برق
  2. نیم سوز شدن فیوز دستگاه و یا سوختن آن به طور کامل
  • خوش طعم نبودن آب

تغییر طعم آب درون آبسردکن از رایج‌ترین مواردی است که به وجود می‌آید. برای رفع این مشکل بهتر است به صورت منظم آبسردکن را سرویس کرد. می‌توانید داخل مخزن آبسردکن را کاملا بشویید و این کار را با آب داغ لوله کشی انجام دهید. مخزن آبسردکن محل جمع شدن رسوبات آب است. همین موضوع موجب تغییر طعم آب یا خوش طعم نبودن آب خواهد شد.

نگهداری از آبسردکن

پیشگیری از نیاز به تعمیر آبسردکن ایستکول EASTCOOL

از نکات مهم در نگهداری و جلوگیری از ایجاد هزینه تعمیر آبسردکن رعایت نظافت در محفظه داخلی آن است. تمیز کردن آبسردکن برای حفظ پاکیزگی آب مصرفی شما و در نهایت سلامتی شما اهمیت بسیاری دارد. به همین منظور این عمل را در بازه های زمانی مشخص تکرار کنید.

برای این کار شما تنها به مایع سفید کننده مرغوب که خاصیت ضدعفونی کننده دارد و همچنین یک اسفنج مناسب احتیاج دارید. باید به دقت سطح داخلی را شستشو دهید تا مواد شوینده روی آن باقی نماند که باعث تغییر مزه آب و یا عاملی برای تهدید سلامتی شما شود. برای اطمینان از این امر می توانید داخل مخزن آبسردکن آب بریزید و این کار را چند بار تکرار کنید تا همه مواد شوینده خارج شود.

یکی از نکات مهم در افزایش کیفیت کارکرد آبسردکن ها در دراز مدت محل قرار گرفتن آنهاست. آب سرد کن ها را در مکانی قرار دهید که تهویه هوا به خوبی صورت بگیرد. همچنین ابسردکن ها و بطری های آن را به هیچ وجه در معرض نور خورشید و هوای گرم قرار ندهید.

هزینه تعمیر آبسردکن

قیمت تعمیر آبسردکن چگونه تعیین می‌شود

در واقع باید گفت تعمیر آبسردکن ایستکول توسط متخصصین قیمت گذاری می‌شود. با توجه به این که مشکل مربوط به کدام قسمت آبسردکن باشد، قیمت تعمیر آن متفاوت خواهد بود.

اگر هر گونه ایراد مانند نشتی آب از آبسردکن، خرابی فیلتر آبسردکن وجود داشته باشد، می‌توانید سفارش خود را جهت تعمیرآبسردکن ثبت کنید. پس از ثبت مشکل دستگاه شما قیمت و هزینه تعمیر توسط همکاران ما به شما اعلام خواهد شد.

بیشتر بدانید:مشکلات رایج آبسردکن

تعمیرگاه تخصصی آبسردکن ایستکول EASTCOOL

تعمیرکاران آبسردکن ایستکول EASTCOOL در یدک تعمیر، با شناخت کامل به تمام قطعات و تجربه کافی در رفع تمام مشکلاتی که ممکن است برای آبسردکن به وجود آید به تعمیر آبسردکن شما می پردازند. و این امر باعث شده تا با بالاترین سرعت، کار خود را انجام دهند.

هدف اصلی یدک تعمیر ارائه خدمات با کیفیت و با قیمت بهینه می باشد. در صورتی که از قطعات غیر اصل در آبسردکن ایستکول استفاده گردد، موجب به مشکل خوردن مجدد دستگاه شما خواهد شد.

تمامی قطعات استفاده شده در سرویس آبسردکن ایستکول دریدک تعمیر اصل بوده و با مناسب ترین قیمت به همراه فاکتور رسمی و با ضمانت 90 روزه ارائه می شود.

چرا آبسردکن ایستکول آب را سرد نمی کند؟

اتمام گاز مبرد، تجمع آلودگی روی کویل های اواپراتور، تنظیم نبودن ترموستات و خراب شدن برد کنترلی علت عدم خنک سازی آب است.

علت خاموش نشدن چراغ سبز آبسردکن ایستکول چیست؟

خاموش نشدن چراغ سبز به معنای یکسره کار کردن آبسردکن است. همچنین خراب شدن شاسی لامپ، بسته نشدن دریچه های داخلی آبسردکن و خرابی سیم پیچ های داخلی می تواند از علل این اتفاق باشد.

نظرات و سوالات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top تماس با کارشناسان