skip to Main Content
Rate this post

تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ به دلیل طراحی خاص آن نیازمند رسیدگی توسط تعمیرکاران و سرویس کاران با تجربه است. این برند ماشین لباسشویی جز برندهای محبوب و پرطرفدار است که دارای طول عمر و کیفیت ساخت بالا می باشد. به همین دلیل در صورت خرابی و عملکرد غیرعادی توصیه می شود که از افراد آماتور و غیرحرفه ای کمک نگیرید. در این مقاله نکاتی قابل توجه برای تعمیر ماشین لباسشویی برند سامسونگ آورده شده است.

 

ماشین لباسشویی سامسونگ

شرکت سامسونگ یکی از شرکت های مطرح در تولید لوازم خانگی در سطح جهان است که از سال ۱۹۶۹ تاکنون در حال تولید لوازم خانه و آشپزخانه است. این شرکت با چندین زیر مجموعه در زمینه تولید لوازم خانگی از جمله خانه و اشپزخانه، صوتی تصویری، و کالای دیجیتال، فعالیت می کند. این شرکت توانسته است با بهره مندی از تکنولوژی های پیشرفته قدرت رقابتی بالایی در سطح جهانی ایجاد کند و برند خود را تمامی کشورهای جهان مطرح سازد به طوری که امروزه محصولات آن را می توانیم در اکثر خانه ها مشاهده کنید.

در زمینه تولید ماشین لباسشویی نیز این برند از جمله برندهای پیشتاز در دنیا است که توانسته ماشین لباسشویی هایی با طراحی های زیبا و منحصر به فرد و همچنین قابلیت های نظیر :ظرفیت فوق‌العاده تا بیش از ۱۳ کیلوگرم،سیستم کاهش مصرف انرژی با استفاده از هیتر سرامیکی، محافظت از الیاف با استفاده از دیگ الماسه ضد چروک، تشخیص میزان وزن لباس، فیلتر خود پاک کن، استفاده از تکنولوژی بابل واش، ضمانت ۱۰ ساله ماشین لباسشویی، اپلیکیشن اسمارت چک، ویژگی لکه بری و بهره مندی از اپلیکیشن اسمارت کنترل تولید کند.

 

اشکالات احتمالی ماشین لباسشویی سامسونگ

روشن نشدن ماشین لباسشویی سامسونگ: این حالت ممکن است به چند دلیل ایجاد شود دلیل اول ممکن است به علت متصل نبودن برق به دستگاه باشد و دلیل دوم ممکن است که به خاطر گرم شدن بیش از حد موتور دستگاه موتور خاموش شود و بعد از خنک شدن دوباره شروع به فعالیت کند.

ایجاد صدا در ماشین لباسشویی سامسونگ: این حالت ممکن است که به علت ایجاد خرابی در پمپ تخلیه یا گیر افتادن یک جسم خارجی در شلنگ تخلیه باشد

مشکلات مربوط به آبگیری دستگاه: این حالت ممکن است به دلایل مختلفی ایجاد شود از جمله موارد شایع می‌توان به وجود مشکل در شیر ورودی آب آیا سوئیچ فشار اشاره کرد.

خاموش شدن یکباره ماشین لباسشویی سامسونگ

لرزش و تکان خوردن شدید ماشین لباسشویی سامسونگ: این حالت ممکن است به علت تراز نبودن ماشین لباسشویی ایجاد شود همچنین بار نا معادل لباس ها

نشت آب از ماشین لباسشویی سامسونگ: این حالت ممکن است به علت خرابی در شلنگ تخلیه یا شلنگ ورودی آب باشد که باید آنها را چک کنید.

نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی سامسونگ: این حالت ممکن است به چند علت صورت گیرد که موارد شایع ترین حالت ها معمولا به علت مقدار بیش از حد لباس ها و خرابی سوئیچ درب یا مجموعه قفل درب ایجاد می‌شود

جمع شدن آب و عدم تخلیه: این حالت ممکن است به علت خرابی پمپ تخلیه دستگاه باشد.

بسته نشدن درب ماشین لباسشویی: این حالت ممکن است به علت خرابی میکروسوئیچ درب دستگاه باشد.

 

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ

تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ

همانطور که میدانید ماشین لباسشویی سامسونگ با بهره مندی از از پیچیدگی ها و تکنولوژی پیشرفته در ساخت و طراحی برای تعمیر نیاز به استادکاران با تجربه دارد که با شیوه کار کردن این دستگاه و همچنین قطعات آن آشنایی داشته باشند. شرکت یدک تعمیر با در اختیار داشتن تعمیرکاران حرفه ای و با تجربه می‌تواند خدمات مناسبی را در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ به شما ارائه کند.

 

خدمات قابل ارائه برای ماشین لباسشویی سامسونگ

تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ

  • آمادگی فنی و تخصصی مهندسین حرفه‌ای و خبره
  • استفاده از قطعات اورجینال و فابریک در تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
  • تسلط کامل به ظرافت ها و قطعات داخلی استفاده شده در دستگاه
  • انجام تعمیرات تخصصی مانند: تعویض موتور، تعویض واشر دور، تعمیر برد تخصصی ماشین لباسشویی سامسونگ و تعویض شلنگ های ورودی و خروجی و همچنین پمپ تخلیه آب
  • تعمیر ماشین لباسشویی در منزل
  • ضمانت سه ماهه برای انجام کلیه تعمیرات و خدمات ماشین لباسشویی سامسونگ

 

نکاتی جهت افزایش طول عمر دستگاه

  • استفاده از شوینده های مناسب جهت شستشوی لباس ها
  • میزان استفاده کمتر از نرم کننده و سفید کننده ها
  • استفاده مناسب از دستگاه
  • شستشو و تمیز کردن مداوم دستگاه
  • تعویض فیلتر دستگاه
  • انتخاب سرعت مناسب برای دستگاه
  • انتخاب مکان مناسب برای دستگاه

 

نظرات و سوالات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top تماس با کارشناسان