skip to Main Content
Rate this post

تعمیر ماشین لباسشویی نسبت به سایر لوازم خانگی پیچیده تر است اما در مورد تعمیر ماشین لباسشویی ال جی این حساسیت بیشتر هم می شود. همانطور که می دانید ماشین لباسشویی ال جی از جمله برندهای مطرح در بازارهای جهانی است که طرفداران زیادی دارد و با توجه به استفاده از امکانات پیشرفته در ساخت آنها نیاز به تعمیرکاران حرفه ای و مجرب دارد. اما هر دستگاهی از هر برندی که باشد ممکن است پس از استفاده طولانی مدت نیاز به تعمیر و ریکاوری داشته باشد. در این مقاله سعی داریم که به یکسری نکات جهت تعمیر و رسیدگی به ماشین لباسشویی ال جی اشاره کنیم.

 

ماشین لباسشویی ال جی

شرکت ال جی از جمله شرکت های مطرح در زمینه تولید لوازم خانگی در جهان است که در سال ۱۹۵۸ در کره جنوبی با نام گلداستار تاسیس شد. این شرکت فعالیت خود را با تولید اولین تلفن کره ای یخچال، تلویزیون سیاه سفید، همچنین تهویه مطبوع و لوازم مربوط به به خانه شروع کرد. ت در سال ۱۹۹۲ با تغییر شیوه فعالیت ها و اقدامات موثر نام خود را به ال جی تغییر داد.

این شرکت توانست در سال ۱۹۷۸ در صنعت الکترونیک با صادرات بالغ بر ۱۰۰ میلیون دلار مقام اول جهانی و در سال ۱۹۹۱ در زمینه لوازم خانگی با صادرات معادل دو میلیارد دلار مقام نخست جهانی را کسب کند.

ال جی در زمینه تولید ماشین لباسشویی جز برند های محبوب و پرطرفدار است که توانسته ماشین لباسشویی های با قابلیت هایی نظیر : شستشوی کمل با فناوری توربو واش، قابلیت مکث برنامه و افزودن لباس، شستشوی بهینه با ۶ حرکت شستشو، لرزش کمتر و صدای کمتر، کاهش ۹۹ درصدی آلرژن ها با توربو استیم، کنترل کاملا لمسی را تولید کند.

 

مشکلات احتمالی ماشین لباسشویی ال جی

سر و صدای زیاد ماشین لباسشویی ال جی: این حالت ممکن است به دلایل مختلفی ایجاد شود که موارد شایع به علت وجود اشیای خارجی مانند سکه، سوزن ته گرد و اشیایی از این قبیل ایجاد می شود.

نشتی آب یا آب دادن ماشین لباسشویی ال جی: این حالت ممکن است به علت شل بودن شلنگ تخلیه از ناحیه شیر باشد.

خاموش شدن احتمالی ماشین لباسشویی ال جی: این حالت ممکن است که به علت خرابی دو شاخه ماشین لباسشویی و یا سوختگی خازن پارازیت گیر دستگاه باشد.

کار نکردن خشک کن ماشین لباسشویی ال جی: این حالت ممکن است به علت خراب شدن کلید خشک کن دستگاه باشید.

نچرخیدن درام ماشین لباسشویی ال جی: این حالت ممکن است به علت بسته بودن شیر به وجود آید یا اینکه درب ماشین لباسشویی بسته نباشد.

باز نشدن درب ماشین لباسشویی ال جی: در این حالت به خاطر موارد ایمنی به محض شروع کار درب ماشین لباسشویی قفل می شود اما دیگر قابل باز شدن نیست.

زمان سیکل شستشوی ماشین لباسشویی طولانی است: این حالت ممکن است به علت عدم تعادل در عملکرد برنامه دستگاه ایجاد شود.

سرریز شدن مایع نرم کننده: این حالت ممکن است به علت استفاده بیش از حد از مایع نرم کننده باشد.

 

مرکز تخصصی تعمیر ماشین لباسشویی ال جی

تعمیر ماشین لباسشویی ال جی

ماشین لباسشویی ال جی از جمله برندهای مطرح جهانی است که در ساخت آن از طراحی های پیشرفته استفاده شده است. به همین دلیل تعمیر و رسیدگی به آنها نیاز به استادکاران مجرب و حرفه ای دارد. شرکت فیکس یدک با در اختیار داشتن تعمیرکاران کارآزموده و متخصص می‌تواند خدمات مناسبی را در این زمینه به شما ارائه کند.

 

خدمات قابل ارائه برای تعمیر ماشین لباسشویی ال جی

تعمیر ماشین لباسشویی ال جی

  • انجام تعمیرات تخصصی در زمینه تعویض موتور ماشین لباسشویی ال جی
  • تعمیرات تخصصی برد
  • تعویض واشر دور
  • تعویض پمپ تخلیه و شیلنگ های ورودی و خروجی
  • تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در خانه
  • گارانتی 3 ماهه برای انجام کلیه خدمات و تعمیرات
  • سرویس دهی در اسرع وقت

 

نکات جهت افزایش طول عمر ماشین لباسشویی

  • استفاده از شوینده های مناسب جهت شستشوی لباس ها
  • استفاده مناسب از دستگاه
  • تمیز کردن و شستشوی دستگاه
  • میزان استفاده از سفید کننده ها و نرم کننده ها
  • تعویض فیلتر دستگاه
  • انتخاب سرعت مناسب برای دستگاه
  • انتخاب مکان مناسب برای دستگاه

 

 

نظرات و سوالات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top تماس با کارشناسان