skip to Main Content
5/5 - (1 امتیاز)

خدمات عیب یابی و تعمیر شوفاژ برقی تی بی کو TBCO توسط استادکاران با تجربه و آموزش دیده یدک تعمیر در کلیه مناطق غرب، شرق، شمال و جنوب تهران انجام می شود.

توصیه می شود تا همواره قبل از شروع فصول سرد سال نسبت به سرویس دهی و چکاب وسایل گرمایشی خود اقدام کنید. هیچ تجربه ای بدتر از خرابی وسایل گرمایشی در روز های سرد پاییزی و زمستانی نیست.

با این حال در پاره‌ای از موارد ممکن است که دستگاه شما به دلیل استهلاک و یا عدم رعایت نکات استفاده صحیح در چنین روزهایی دچار خرابی شود. در این شرایط مهمترین اقدام کمک گرفتن از مراکز خدمات تعمیر معتبر است.

در چه مواقعی نیاز به تعمیرات رادیاتور برقی پیدا می کنیم؟

مشکلات رایج شوفاژ برقی تی بی کو

زمانی که شوفاژ برقی شما به خوبی کار نمی کند حتما دچار نقص فنی شده است. پاره ای از مشکلات میان برندهای مختلف رادیاتور برقی مشترک است. منتها ممکن است که روش تعمیر آن ها اندکی با یکدیگر متفاوت باشد.

طبق تجربه‌ای که تعمیرکاران ما از عیب یابی رادیاتورهای برقی برند تی بی کو داشته‌اند، مشکلات زیر به کرات مشاهده شده است:

  • روشن نمی شود

مهمترین علت روشن نشدن شوفاژ برقی عدم برق رسانی صحیح به دستگاه است. در این حالت نیاز است تا سیم های برق چک شود. اما اگر مشکل از سیم های رابط و کابل های برق رسانی نبود ممکن است که برد الکترونیکی، ترموستات و المنت های گرمایشی دچار نقص فنی شده باشند.

  • شوفاژ برقی به خوبی گرم می کند.

این اتفاق اغلب در نتیجه خرابی المنت های گرمایشی رخ می دهد. به همین دلیل است که حرارت کافی توسط دستگاه تولید نمی شود.

  • فن های شوفاژ برقی از کار افتاده اند

شکستگی فن و یا تجمع گرد و غبار روی آن از علل کار نکردن فن است. اگر به طور مدام و با استفاده از جاروبرقی آلودگی های تجمع یافته را تمیز کنید، این اتفاق نمی افتد. در صورت شکستگی نیز نیاز به تعویض فن شوفاژ برقی با همتای اورجینال تی بی کو است.

  • شوفاژ برقی پس از مدتی کارکرد خاموش می شود

زمانی که شوفاژ برقی را با حداکثر توان خود به مدت طولانی روشن نگه می دارید، ممکن است که دستگاه خاموش کند. این کار منجر به داغ شدن بیش از حد دستگاه، خرابی سنسور ها سیم های رابط خواهد شد.

انواع خدمات مربوط به تعمیر شوفاژ برقی تی بی کو TBCO

خدمات یدک تعمیر برای تعمیر شوفاژ برقی تی بی کو در تهران

یدک تعمیر مرکز تخصصی تعمیر انواع مدلهای شوفاژ برقی تی بی کو است. در این مرکز خدمات زیر برای تعمیر این وسیله گرمایشی ارائه می شود:

  1. عیب یابی شوفاژ برقی
  2. سرویس دهی و تمیز کردن فن های رادیاتور برقی
  3. چک کردن ترموستات
  4. چک کردن سیم های برقی
  5. اطمینان از برق رسانی صحیح به دستگاه
  6. تعمیر برد الکترونیکی
  7. تعویض قطعات جانبی شوفاژ

اجرت تعمیر شوفاژ برقی تی بی کو

هزینه تعمیر شوفاژ برقی ت بی کو

ما در یدک تعمیر کمترین هزینه تعمیر شوفاژ برقی را به ازای بالاترین کیفیت خدمات لحاظ کرده ایم. الیته این هزینه قیمت ثابتی نیست و بستگی به نوع مشکل دستگاه شما دارد.

معمولا اجرت تعمیر رادیاتور برقی پس از بررسی توسط تعمیرکاران ما تعیین می شود.

اگر دستگاه شما نیاز به تعویض قطعات جانبی داشته باشد، هزینه لوازم یدکی شوفاژ برقی نیز اضافه می شود.

شوفاژ برقی تی بی کو

رادیاتور برقی روغنی تی بی کو

برند تی بی کو زیر مجموعه شرکت بیم است که انواع لوازم برقی خانگی چون پلوپز، ساندویچ ساز و وافل ساز، آرام پز، بخارپز، هواپز، تخم مرغ پز، پخش کننده DVD، بخار شو، تصفیه کننده هوا، زودپز، غذاساز، و غیره را با کیفیت ساخت بالا تولید می نماید.

شوفاژ برقی های تی بی کو دارای امکاناتی چون چرخ های حالت پذیر برای جابجایی آسان تر و جلوگیری از خطر واژگونی، ترموستات قابل تنظیم برای جلوگیری از داغ شدن بیش از حد، تایمر 24 ساعت و محلی اختصاصی برای جمع کردن سیم های برق است.

تعمیر رادیاتور روغنی در مناطق 22 گانه تهران

تعمیر شوفاژ برقی تی بی کو TBCO

خدمات تعمیر رادیاتور روغنی یدک تعمیر کلیه مناطق 22 گانه تهران را پوشش می دهد. این کار در راستای رفاه حال مشتریان انجام می شود تا دغدغه ای از بابت یافتن نزدیکترین مرکز خدمات تعمیر نداشته باشند.

همکاران ما در یدک تعمیر به دلیل داشتن تجربه بالا در امر تعمیر به خوبی می توانند از پس مشکلات انواع مدل های شوفاژ برقی تی بی کو برآیند. برای این منظور استادکاران یدک تعمیر از تخصصی ترین و جدیدترین ابزار تعمیر بهره مند هستند.

اگر مشکل اعتماد را دارید باید بگوییم که یدک تعمیر دارای مجوز رسمی از اتحادیه تعمیرکاران لوازم خانگی است. برای اعتماد زایی کلیه خدمات تعمیر خود را تا 90 روز گارانتی کرده است. همچنین در صورت نیاز به تعویض قطعات شوفاژ برقی، تضمین می نماید که لوازم یدکی استفاده شده اصل و فابریک برند تی بی کو هستند.

کافیست تا با شماره های درج شده در وب سایت تماس حاصل فرمایید. سرویسکاران ما در اسرع وقت در محل شما حضور می یابند.

چرا شوفاژ برقی تی بی کو روشن نمی شود؟

نقص فنی در برد الکترونیکی، ترموستات و المنت های گرمایشی به همراه قطعی در اتصالات برقی باعث روشن نشدن شوفاژ برقی تی بی کو می شود.

چرا شوفاژ برقی تی بی کو به خوبی گرم می کند؟

این اتفاق اغلب در نتیجه خرابی المنت های گرمایشی رخ می دهد. به همین دلیل است که حرارت کافی توسط دستگاه تولید نمی شود.

نظرات و سوالات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top تماس با کارشناسان