skip to Main Content
5/5 - (1 امتیاز)

یدک تعمیر ارائه دهنده خدمات تعمیر بخور سرد زیکلاس مد zyklusmed با ضمانت 90 روزه با بهره گیری از استادکاران آموزش دیده و باتجربه است. دستگاه بخور سرد محصولی است که برای مقابله با مشکلات خشکی پوست، لب و مجاری تنفسی که اغلب در فصول سرد سال رخ می دهد، طراحی شده است. گفته می‌شود که استفاده از این دستگاه از آلرژی های فصلی و سردردهای مزمن به دلیل عفونت های ناحیه سینوسی جلوگیری می کند. عملکرد دستگاه بدین صورت است که با استفاده از انرژی فراصوت مولکول های آب در دمای پایین به ارتعاش درآمده و تبدیل به بخار می شود. بخار با فشار از نازل باریک دستگاه خارج شده و منجر به مرطوب ساختن هوای محیط می‌شود.

اما در عین حال این دستگاه بسیار ظریف و حساس بوده و عدم رعایت نکات استفاده می تواند به سادگی منجر به خرابی آن شود. چنانچه این اتفاق برای شما هم افتاده است پیش از مراجعه به مراکز خدمات تعمیر بخور سرد، نکات ارائه شده در این مقاله را تا انتها بخوانید.

 

رایجترین مشکلات بخور سرد زیکلاس مد zyklusmed

تعمیر بخور سرد زیکلاس مد zyklusmed

زیکلاس مد یکی از برندهای پرطرفدار در بازار دستگاه بخور سرد است که رایج ترین مشکلاتی که در مورد این دستگاه اتفاقی می افتد به شرح زیر است:

  • بخور سرد بخار نمی کند
  • بخور سرد روشن نمی شود
  • بخور سرد بوی بد می دهد
  • بخور سرد صدای ناهنجار می دهد
  • دستگاه بخور سرد نشتی آب دارد
  • حجم بخار دهی دستگاه افت پیدا کرده است

 

نکات نگهداری و پیشگیری از نیاز به تعمیر بخور سرد زیکلاس مد zyklusmed

تعمیر بخور سرد زیکلاس مد zyklusmed

در مورد دستگاه بخور سرد لازم است تا پیش از استفاده به یک سری نکات دقت کنید. اولین قدم مراجعه به دفترچه راهنمای دستگاه است تا از وجود نکات ایمنی و نگهداری مخصوص این دستگاه مطلع شویم. توجه به این نکات افزایش طول عمر دستگاه را در پی دارد. در ادامه به پاره‌ای از آنها اشاره خواهیم کرد:

اولین نکته در مورد استفاده از دستگاه بخور سرد استفاده از آب مقطر و یا آب جوشیده صاف شده است که املاح کمتری در مقایسه با آب شهری دارند. درجه سختی بالای آب شهری منجر به رسوب گرفتن نازل های بخور سرد و در نتیجه مشکل عدم بخاردهی میشود.

توصیه می شود تا مخزن آب دستگاه را به طور روزانه تخلیه کرده، آن را خشک کنید و مجددا در روز بعدی با آب تازه پر کنید. زیرا ماندن آب در دستگاه باعث رشد باکتری‌ها و قارچ‌ها شده که ممکن است مشکلات تنفسی را برای شما به همراه داشته باشند.

اگر دستگاه بخور سرد مجهز به فیلتر تصفیه آب باشد، هرچند وقت یکبار نسبت به تعویض آن اقدام نمایید. زیرا رسوب گرفتن و مسدود شدن فیلتر منجر به از کار افتادن آن و در نتیجه آسیب رسانی به دستگاه خواهد شد.

اگر قرار است از دستگاه بخور سرد خود به مدت طولانی استفاده نکنید حتماً آب آن را خالی کنید. زیرا باقی ماندن آب در دستگاه منجر به ایجاد بوی نامطبوع و در نتیجه رشد باکتری ها می شود.

از روشن گذاشتن مداوم دستگاه اکیداً خودداری کرده و هر نیم ساعت یک بار 5 دقیقه به آن استراحت دهید.

دستگاه بخور را متناسب با ابعاد خانه و فضایی که قصد استفاده در آن را دارید تهیه کنید. اگر دستگاه بخور سرد شما کوچک است کشش بخاردهی و مرطوب سازی فضای بزرگ را ندارد. بنابراین روشن گذاشتن متوالی دستگاه تنها موجب آسیب رسانی به آن می‌شود.

 

خدمات قابل ارائه برای تعمیر بخور سرد زیکلاس مد zyklusmed

  • تعویض مخزن آب دستگاه بخور
  • تعویض قطعات خراب یا پوسیده
  • تعمیر سیستم اولتراسونیک یا فراصوت
  • تعویض یا تعمیر کابل برق
  • جرم زدایی و رسوب زدایی

 

هزینه تعمیر بخور سرد زیکلاس مد zyklusmed

تعمیر بخور سرد زیکلاس مد zyklusmed

هزینه تعمیر بخور سرد زیکلاس مد مطمئنا سوال بسیاری از شماها است. در این رابطه باید بگوییم که هزینه تعمیر دستگاه بخور سرد بستگی به نوع خرابی آن دارد و نمی‌توان یک قیمت ثابت را برای آن تعیین نمود. اما به طور کلی می توان گفت که هزینه تعمیر این دستگاه شامل هزینه ایاب و ذهاب و حضور تعمیرکار در محل برای جمع آوری دستگاه، اجرت تعمیر دستگاه و در صورت نیاز به تعویض قطعات جانبی، هزینه لوازم یدکی نیز به آن اضافه می شود.

در یدک تعمیر شما با اطمینان خاطر از هزینه های تعمیراتی می توانید از خدمات این شرکت معتبر بهره‌مند شوید. زیرا قیمت های اعلام شده به مشتری کاملا مورد تایید نهادهای نظارتی بوده و با فاکتور رسمی ارائه می شود.

 

بخور سرد زیکلاس مد zyklusmed

شرکت زیکلاس مد تولید کننده انواع محصولات تجهیزات پزشکی تحت لیسانس کشور آلمان است که با هدف حفظ و ارتقای سلامت عمومی محصولات ویژه را در پنج گروه خانگی، اندازه گیری، درمانی، توانبخشی و بیمارستانی تولید می کند. طراحی منحصر بفرد و کیفیت ساخت بالای دستگاه های تولید آن باعث شده تا جایگاه خوبی را در بازار محصولات تجهیزات پزشکی کسب کند. همچنین این برند دارای تاییدیه های معتبر جهانی نظیر TUV، FDA ISO،  CE و تاییدیه‌های وزارت بهداشت و درمان و اداره کل تجهیزات پزشکی است.

از جمله تولیدات شرکت زیکلاس دستگاه‌های بخور سرد آن است که در جدیدترین مدلهای خود امکانات زیر را لحاظ فرموده است:

  • ظرفیت بالای مخزن آب
  • مخزن مجزا برای اضافه کردن اسانس
  • نمایشگر ال ای دی
  • هشدار دهنده اتمام آب
  • نمایشگر مقدار آب در مخزن
  • قابلیت خاموشی خودکار پس از اتمام آب مخزن
  • کلید تنظیم بخار
  • ریموت و یا پانل لمسی کنترل خاموش و روشن کردن دستگاه
  • دارای حالت ویژه برای استفاده در هنگام خواب

 

بهترین نمایندگی تعمیر بخور سرد زیکلاس مد zyklusmed

تعمیر بخور سرد زیکلاس مد zyklusmed

اگر به دنبال بهترین نمایندگی تعمیر بخور سرد زیکلاس مد هستید، ما به شما مرکز خدمات تعمیرات یدک تعمیر را پیشنهاد می کنیم. یدک تعمیر با سابقه فعالیت بالا در حوزه تعمیر انواع لوازم خانگی و از جمله تعمیر بخور سرد زیکلاس مد است. این شرکت تعمیراتی خدمات ویژه‌ای را به شما ارائه می دهد.
برای مثال تعمیر کلیه خدمات خود را تا ۹۰ روز تضمین می نماید و در صورتی که محصول پس از تعمیر دچار مشکلات جدید شده و یا مشکل قدیمی پابرجا باشد پشتیبانی کامل تا سه ماه را خواهد داشت.
امکان تعمیر دستگاه در محل شما وجود دارد و دستگاه تعمیر شده در اسرع وقت به شما تحویل داده می شود.
قیمتهای منصفانه یدک تعمیر کاملا مورد تایید نهادهای نظارتی بوده و با فاکتور رسمی به شما ارائه می شود. پیش از حضور تعمیرکار در محل شما میتوانید از طریق تماس با کارشناسان نسبت به هزینه تعمیر مطلع شده و در صورت رضایتمندی درخواست شما ثبت و پیگیری می شود.
در صورت نیاز به تعویض لوازم یدکی بخور سرد زیکلاس مد تنها از قطعات شرکتی و اورجینال این برند استفاده می شود.
برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

چرا بخور سرد زیکلاس مد روشن نمی شود؟

خراب بودن پریز برق، دوشاخه و سیم دستگاه، معیوب شدن مدار برق شکن و فیوز همگی می تواند منجر به روشن نشدن بخور سرد زیکلاس مد شود.

چرا دستگاه بخور زیکلاس مد آب پرت می کند؟

این اتفاق اغلب در مورد دستگاه بخور گرم رخ می دهد اما اگر بخور سرد التراسونیک بر روی سطح صاف قرار نگیرد اگر به درون مخزن آب اسانس اضافه کرده باشید، روی نبولایزر رسوبات معدنی تشکیل شده و یا مخزن آب را از قبل با مواد شوینده شسته باشید بخور سرد به بیرون آب پرتاب می کند.

نظرات و سوالات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top تماس با کارشناسان