skip to Main Content
5/5 - (2 امتیاز)

در میان معروف ترین اتو پرس هایی که در بازار ایران وجود دارند، می توان به اتو پرس گیلبرتون اشاره کرد که یکی از بهترین و باکیفیت ترین اتو پرس های موجود در بازار می باشد و می تواند نیاز شما را بسیار اصولی برطرف کند. اما اگر به هر دلیلی اتو پرس گیلبرتون شما خراب شده است و نمی توانید از آن استفاده کنید، باید به اطلاع شما برسانیم که به احتمال زیاد این دستگاه خراب شده است و کارایی خود را از دست داده و به همین دلیل نیاز به تعمیر اتو پرس گیلبرتون خواهید داشت. اما کجا اتو پرس گیلبرتون را تعمیر کنیم؟

این سوالی است که برای شما نیز پیش آمده است که در ادامه با تعمیر اتو پرس در یدک تعمیر بیشتر آشنا خواهید شد.

نمایندگی تعمیر اتو پرس گیلبرتون در تهران

یدک تعمیر به عنوان نمایندگی تعمیر اتو پرس گیلبرتون در تهران تمام خدمات عیب یابی و تعمیر این دستگاه را به همراه گارانتی 90 روزه به شما ارائه خواهد کرد تا از این طریق مشکل شما برطرف گردد و بتوانید از آن همانند روز اول استفاده کنید. از این رو برای تماس با نمایندگی تعمیر اتو پرس گیلبرتون در تهران می توانید از طریق شماره 02145437 تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید.

هدف ما این است که مشکل دستگاه شما را خیلی دقیق و در کمترین بازه زمانی ممکن برطرف کنیم تا بتوانید از این دستگاه همانند قبل استفاده کنید.

نمایندگی تعمیر اتو پرس گیلبرتون

 

هزینه تعمیر اتو پرس گیلبرتون

از اولین سوالاتی که ممکن است پس از خرابی اتو پرس گیلبرتون برای شما ایجاد شود این است که هزینه تعمیر اتو پرس گیلبرتون چقدر می باشد؟ این در حالی است که حتی دستگاه توسط تکنسینی باز نشده و ما مایل هستیم تا هزینه تعمیر اتو پرس گیلبرتون را همان ابتدا مطلع شویم. اما آیا چنین چیزی ممکن است؟ به هیچ وجه چنین چیزی وجود خارجی ندارد؛ چرا که تا پیش از آنکه دستگاه باز نشود، نمی توان علت و میزان خرابی آنرا حدس زد و با اطمینان 100 درصدی اعلام نمود.

به همین دلیل ما در مجموعه یدک تعمیر در ابتدا مشکل دستگاه شما را با استفاده از ابزارهای تعمیراتی روز دنیا عیب یابی می کنیم تا مشکل ریشه یابی شود و برحسب علت و میزان خرابی رخ داده، اعلام هزینه تعمیرات اتو پرس گیلبرتون خواهیم کرد. بنابراین ما پیش از عیب یابی اتو پرس گیلبرتون، به هیچ وجه هزینه تعمیرات را به شما اعلام نخواهیم کرد.

خدمات تعمیر اتو پرس گیلبرتون

هر مشکلی که به هر دلیلی در اتو پرس گیلبرتون شما ایجاد شده است، در مجموعه یدک تعمیر به بهترین شکل توسط کارشناسان و تعمیرکاران متخصص به بهترین شکل ممکن انجام می شود تا از این طریق مشکل شما رفع گردد و بتوانید از این دستگاه همانند روز اول استفاده کنید. با این وجود برخی از خدماتی که ما در یدک تعمیر پروسه عیب یابی و تعمیر آنها را انجام می دهیم عبارتند از:

  • بخار نکردن اتو پرس گیلبرتون
  • داغ نشدن اتو پرس گیلبرتون
  • بوق زدن اتو پرس گیلبرتون
  • روشن نشدن اتو پرس گیلبرتون
  • لکه زرد کفی اتو پرس گیلبرتون
  • تعمیر قطعات اتو پرس گیلبرتون
  • تعویض قطعات اتو پرس گیلبرتون

نظرات و سوالات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top تماس با کارشناسان