skip to Main Content
4.9/5 - (21 امتیاز)

تعمیر اتو پرس بیم BEEM توسط تکنسین های ماهر و با دانش فنی بالا در مرکز تخصصی تعمیرات یدک تعمیر با گارانتی رسمی انجام می شود.

اتو پرس از جمله وسایل ضروری و کاربردی موجود در هر خانه‌ای است که خراب شدن آن مشکلات زیادی را به وجود می‌آورد.

تعمیر اتو پرس بیم یک کار کاملا تخصص حساب میشود و از آن سو که اتو پرس بیم نیز مانند هر وسیله دیگری ممکن است با گذشت زمان دچار مشکلاتی مانند روشن نشدن، بخار نکردن و… شود و یا اینکه حتی با گذشت زمان لباس‌های شما را نیز بسوزاند و احتیاج به تعمیر اصولی اتو پرس پیدا کند.

عیب یابی اتو پرس بیم

اتو پرس بیم علیرغم اینکه یکی از بهترین و شناخته شده ترین اتو پرس هایی می باشد که شما می توانید اقدام به خرید آن کنید، یکی از حساس ترین اتو پرس هایی می باشد که می تواند به دلیل استفاده نادرست و اشتباه در طول زمان کارایی خود را از دست بدهد و در نتیجه نتوانید از آن استفاده کنید. به همین دلیل باید به اطلاع شما برسانیم که رایج ترین علت خرابی اتو پرس بیم، استفاده نادرست و اشتباه از این دستگاه است و اگر بر این باور هستید که اتو پرس بیم کیفیت مطلوبی ندارد، مطمئن باشید که چنین چیزی نیست.

با این وجود در مواقعی که اتو پرس بیم به هر دلیلی خراب می شود، نباید خودتان با ابزارهای تعمیراتی ساده اقدام به تعمیر اتو پرس بیم نمایید! چرا که در ابتدا این دستگاه باید بصورت تخصصی توسط تکنسین های مجرب با استفاده از ابزارهای تعمیراتی روز دنیا مورد عیب یابی قرار گیرد تا مشکل این دستگاه ریشه یابی شود. از این رو اگر پروسه عیب یابی اتو پرس بیم شما با موفقیت انجام نشود، مطمئن باشید که پروسه تعمیرات آن نیز موفقیت آمیز نخواهد بود.

به همین دلیل توصیه می کنیم این دستگاه صرفا در تعمیرگاه های تخصصی عیب یابی شود! برای عیب یابی اتو پرس بیم در یدک تعمیر می توانید از خدمات تخصصی مجموعه ما استفاده کنید تا مشکل دستگاه شما کاملا اصولی ریشه یابی و سپس تعمیر شود.

هزینه عیب یابی اتو پرس بیم در یدک تعمیر، کاملا رایگان است.

نمایندگی تعمیر اتو پرس بیم در تهران

اگر مایل به تعمیر اتو پرس بیم در نمایندگی اتو پرس بیم در تهران هستید، می توانید به یدک تعمیر مراجعه کنید و مشکل دستگاه خود را بصورت تخصصی در مجموعه ما عیب یابی و سپس تعمیر کنید. با این وجود ما در نمایندگی تعمیر اتو پرس بیم در تهران تمام خدمات تعمیر اتو پرس بیم را به شما عزیزان ارائه می دهیم تا بتوانید از این دستگاه بصورت کاملا تخصصی استفاده کنید و مشکل را یکبار برای همیشه برطرف نمایید.

از این رو توجه داشته باشید که تمام خدمات تعمیر اتو پرس بیم در یدک تعمیر با گارانتی 90 روزه انجام می شود تا از بابت تعمیرات دستگاه خود در مجموعه خیالتان راحت باشد.

شماره نمایندگی تعمیر اتو پرس بیم

برای تماس با نمایندگی تعمیر اتو پرس بیم در یدک تعمیر، می توانید از طریق شماره 02145437 تماس بگیرید و درخواست خود را از این طریق ثبت کنید تا در ابتدا درخواست شما ثبت شود و سپس مشکل شما توسط تکنسین های مجموعه رفع گردد. همچنین اگر مایل به پیگیری سریع تر مشکل اتو پرس بیم در مجموعه یدک تعمیر هستید، می توانید از طریق شماره 09190102686 اقدام نمایید تا تیم پشتیبانی ما راهنمایی های لازم را به شما ارائه کنند.

مدل های قابل تعمیر اتو پرس بیم

تمام مدل های اتو پرس بیم در مجموعه یدک تعمیر بدون هر گونه محدودیتی تعمیر می شوند و ما هیچ محدودیتی در مدل اتو پرس بیم نداریم. از این رو اگر اتو پرس بیم در هر مدلی دارید، می توانید پروسه تعمیر و عیب یابی این دستگاه را به ما بسپارید تا به بهترین شکل ممکن تعمیرات این دستگاه صورت گیرد.

 موارد احتمالی خرابی اتو پرس بیم BEEM

اتو پرس های بیم بخار را از بالا خارج می کنند و درای مشکلات رایج بخار ندادن، گرم نشدن ، بوق زدن و در برخی مدل ها تمام شدن کاتریج است علت برخی از شایع ترین مشکلات در ذیل آمده است:

1- داغ نشدن اتو پرس

این مشکل معمولا مربوط به ترموستات، سوختن المنت و معیوب بودن برد الکترونیکی دستگاه است.

2- بوق زدن اتو پرس

بوق زدن دستگاه اتو پرس یکی از ارورهای این مدل از دستگاه است که موجب مشکلاتی مانند گرم نشدن اتو پرس می شود.

3- بخار نکردن اتو پرس

دلایل بخار نکردن اتو پرس بیم عبارتند از: استفاده نکردن از دستگاه، نداشتن آب کافی، معیوب بودن فیلترو رسوب گرفتگی.

در صورت مشاهده هرگونه مشکلی بهتر است که به جای تعمیر خودسرانه و استفاده از افراد غیر ماهر، با تعمیرکاران متخصص در این زمینه تماس گرفت تا از خسارات بیشتر جلوگیری شود.

 نکات مهم در تعمیر و نگه داری اتو پرس بیم BEEM

بیشتر بخوانید: تعمیر اتو پرس بایترون 

 نکات مهم در تعمیر و نگه داری اتو پرس بیم BEEM

• در اکثر موارد نیاز است که برای تعمیرات دستگاه به یک متخصص مراجعه شود.

• اتو پرس دستگاهی است که اگر به درستی از آن نگهداری شود تا سالیان سال برای شما کار می‌کند.

• سرویس و تعمیر به‌ موقع آن نیز بخشی از فرآیند نگهداری آن محسوب می‌شود.

• باید دقت داشته باشید که تعمیرات وسیله خود را به مرکزی بسپارید که در این زمینه متخصص باشد.

 مراحل انجام عیب یابی اتو پرس بیم BEEM

همانطور که گفتیم اکثر مشکلات و خرابی هایی که برای انواع اتو پرس به وجود می آید قابل تعمیر هستند.

پس اگر خرابی ها و ایرادهایی که در بالا ذکر کردیم یا مشکلاتی از آن دست برای اتو پرس شما به وجود آمد لازم نیست اتو پرس خود را کنار گذاشته و با پرداخت هزینه ای سنگین یک اتو پرس نو بخرید، بلکه کافی است اتو پرس معیوب خود را برای تعمیر به تعمیرکاران حرفه ای بسپارید.

با این کار علاوه بر اینکه اتو پرس شما مانند روز اول سالم می شود، هزینه بسیار کمتری نیز صرف می کنید در سرویس و عیب یابی اتو پرس با تعویض قطعات اساسی برد، اکثر ارورها بر طرف می گرد.

در واقع تکنسین های ماهر در ابتدا به بررسی و عیب یابی آن می پردازند، بعد از مشخص شدن عیب آن اقدام به تعمیر آن می کنند و اگر در حین تعمیر نیاز به تعویض قطعه ای باشد از قطعات با کیفیت و اورجینال استفاده خواهند کرد.

 خدمات یدک تعیر در خصوص عیب یابی و تعمیر اتو پرس بیم BEEM

بیشتر بخوانید: تعمیر اتو پرس بکو

 خدمات یدک تعیر در خصوص عیب یابی و تعمیر اتو پرس بیم BEEM

تعمیر اتو پرس بیم BEEM در یدک تعمیر توسط تکنسین های متخصص و با تجربه انجام می گیرد. با توجه به گستردگی برندهای اتو پرس، قطعات فراوانی برای هر برند وجود دارد.

یدک تعمیر در تعمیر اتو پرس بیم از قطعات اصلی برند استفاده می کند به طوریکه با استفاده صحیح، دستگاه دیگر دچار مشکل نخواهد شد.

چرا اتو پرس بیم داغ نمی کند؟

این مشکل معمولا مربوط به ترموستات، سوختن المنت و معیوب بودن برد الکترونیکی دستگاه است.

چرا اتو پرس بیم بخار نمی کند؟

دلایل بخار نکردن اتو پرس بیم عبارتند از استفاده نکردن از دستگاه، نداشتن آب کافی، معیوب بودن فیلترو رسوب گرفتگی.

چرا اتو پرس بیم بوق ممتد می زند؟

بوق زدن ممتد اتو پرس بیم به دلیل خرابی برد الکترونیکی است که باعث می شود تا اتوپرس گرم نکند.

نظرات و سوالات کاربران

  1. سلام خسته نباشید ، مشکل اتوپرس من اینه که روی لباس ها لکه زرد میندازه، مدتی بود که ازش استفاده نکرده بودیم و امروز که به برق زدیم دیدیم لباس هارو لک میندازه، علتش چیه و چجوری میتونیم برطرف کنیم؟

    1. باسلام
      برای رفع این مشکل بهتر است که پارچه و ابر اتو پرس خود را عوض کنید. همچنین احتمالا در آخرین نوبت استفاده، فراموش کرده اید تا مخزن آب را خالی کنید بهتر است از یک سرویکار برای
      تمیز کردن رسوب های آن کمک بگیرید.

  2. سلام وقت بخیر اتوپرس مارک ژانومه رو دارم، امروز که به برق زدم اصن روشن نشد، پریز برق سالمه و جابجاش کردم به پریز دیگه هم که زدم باز روشن نشد. ممنون میشم راهنمایی کنید.

    1. باسلام

      اگر پریز برق نداشته باشد، سیم بندی مدار قطع شده باشد و یا دوشاخه و سیم رابط خراب شده باشند اتو پرس روشن نمی شود.

      برای درخواست خدمات تعمیر می توانید با شماره ۰۲۱۴۵۴۳۷ تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top تماس با کارشناسان