skip to Main Content
4.9/5 - (17 امتیاز)

تعمیر اتوپرس بکو Beko در مرکز تخصصی تعمیرات یدک تعمیر با تخفیف های ویژه مشترکین و ارائه فاکتور شرکتی به مشتریان عزیز ارائه می شود.

اتو پرس یکی از لوازم خانگی جدید و در عین حال بسیار محبوب و پرطرفدار در میان افراد مختلف و به خصوص خیاطان است. این وسیله در واقع جایگزینی برای اتو های قدیمی به شمار می رود. به دلیل طراحی خاص منجر به سهولت و افزایش سرعت عملیات اتوکشی می شود.

اما به هر حال این دستگاه نیز همانند سایر لوازم برقی ممکن است دچار نقص فنی شده و نیاز به تعمیر را داشته باشد. در چنین شرایطی بسیار مهم است تا از استادکاران و سرویس کاران حرفه ای و مجرب برای امر تعمیر اتو پرس بکو خود کمک بگیرید. زیرا هر گونه دستکاری توسط افراد غیر حرفه ای و آماتور ممکن است منجر به ایجاد مشکلات جدید و یا از کار افتادن نهایی دستگاه شود.

شرکت خدمات تعمیراتی یدک تعمیر با سابقه فعالیت بالا در حوزه تعمیر انواع لوازم خانگی برای تعمیر اتوپرس بکو در خدمت شما است. چنانچه اتو پرس بکو شما به تازگی دچار نقص فنی شده و نیاز  به خدمات تعمیر اتو پرس را دارید توصیه می‌کنیم تا نکات ارائه شده در این مقاله را حتما بخوانید.

عیب یابی اتو پرس بکو

یکی از مهم ترین دغدغه هایی که ممکن است پس از خرابی اتو پرس بکو برای شما ایجاد شود این است که علت خرابی اتو پرس بکو چیست؟ در میان تمام پاسخ های احتمالی که به ذهن شما خواهند رسید، به این فکر خواهید رسید که اتو پرس بکو یک دستگاه بی کیفیت است و نباید محصول این برند را خریداری می کردید! اما این یک طرز تفکر اشتباه است؛ چرا که اتو پرس بکو یکی از بهترین و با کیفیت ترین اتو پرس هایی می باشد که می توانید در کشور به آنها دسترسی داشته باشید.

از این رو گزینه بی کیفیت بودن اتو پرس بکو منتفی است و نمی توان این موضوع را تائید نمود. پس مشکل از کجاست؟ اصلی ترین و مهم ترین علت خرابی اتو پرس بکو، استفاده نادرست و اشتباه از این دستگاه می باشد که برای تشخیص خرابی باید دستگاه را به تکنسین های مجرب و متخصصی بسپارید که در این زمینه دارای دانش فنی بالایی هستند و می توانند مشکل دستگاه را بسیار دقیق شناسایی کنند.

به این پروسه، عیب یابی اتو پرس بکو گفته می شود که حتما باید توسط تکنسین مجرب و متخصص بصورت تخصصی صورت گیرد تا مشکل ریشه یابی گردد.

عیب یابی اتو پرس بکو در یدک تعمیر بصورت رایگان توسط ماهرترین تکنسین های تعمیرکار انجام می شود.

شماره تماس نمایندگی تعمیر اتو پرس بکو در تهران

اگر مایل به تعمیر اتو پرس بکو در نمایندگی تعمیر اتو پرس بکو در تهران هستید، می توانید از طریق شماره مرکزی 02145437 اقدام کنید و درخواست خود را از این طریق ثبت نمایید تا پروسه عیب یابی تخصصی و تعمیر دستگاه شما در نمایندگی این دستگاه آغاز شود. همچنین سایر شماره های مجموعه ما 02186071756 و 09190102686 هستند که می توانید از طریق این شماره ها با مجموعه یدک تعمیر تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت نمایید.

توجه: تمام خدمات ما در یدک تعمیر شامل 90 روز گارانتی رسمی و کتبی می شود که اگر پس از تعمیرات با خرابی قبلی روبرو شدید، ما مشکل را در بازه زمانی گارانتی بصورت کاملا رایگان برای شما تعمیر خواهیم کرد و نیازی به هزینه مجدد تعمیرات ندارید.

موارد نیازمند تعمیر اتوپرس بکو Beko

تعمیر اتو پرس بکو Beko

از جمله شایع ترین مشکلاتی که در مورد اتو پرس بکو مشاهده می شود می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اتو پرس بخار نمی کند.
  • اتوپرس بوی بد می دهد.
  • اتو پرس روشن نمی شود.
  • اتو پرس گرم نمی کند.
  • دسته اتو پرس شکسته است.

همچنین اتو‌پرس ممکن است دچار مشکلات دیگری از جمله قفل شدن صفحات اتو پرس، خرابی صفحه دیجیتا،ل تایمر، دکمه های تنظیم درجه حرارت اتو پرس و خرابی لوله ها شود.

 

نکات ایمنی و پیشگیری از نیاز به تعمیر اتوپرس بکو

تعمیر اتو پرس بکو Beko

در مورد هر وسیله برقی و از جمله اتو پرس بکو توجه به نکات ایمنی و استفاده صحیح از دستگاه منجر به افزایش طول عمر و عدم نیاز به خدمات تعمیر در کوتاه مدت می شود. از جمله این نکات می توان به موارد زیر اشاره کرد:
همواره قبل از استفاده از دستگاه ابتدا مخزن آب اتو پرس را چک کرده و از وجود آب کافی در آن مطمئن شوید.
یکی از رایج‌ترین مشکلات دستگاه های اتو پرس اشباع شدن و از کار افتادن فیلتر دستگاه است. دلیل اصلی آن به درجه سختی آب مصرفی باز می گردد که در مورد آب شهری معمولاً دارای املاح بسیاری است. به همین دلیل توصیه می شود از آب مقطر به جای آب شهری استفاده کنید.
اگر با مشکل خرابی و کار نکردن دستگاه اتو پرس مواجه شدید از باز کردن دستگاه توسط خود خودداری نموده و در اسرع وقت به یک مرکز خدمات تعمیراتی معتبر برای عیب یابی آن کمک بگیرید.
در هنگام استفاده از دستگاه اتو پرس از استفاده همزمان یک وسیله برقی پر مصرف دیگر خودداری کنید زیرا این کار می‌تواند منجر به تحمیل بار اضافی در مدار شده و باعث آسیب رسانی به دستگاه اتو پرس شما شود.
اگر از دستگاه اتو پرس خود استفاده نمی کنید حتماً آب آن را خالی کرده و پس از خشک شدن آن را در محل مخصوص خود نگهداری کنید. باقی ماندن آب در دستگاه اتو پرس و عدم استفاده از آن منجر به ایجاد بوی نامطبوع می شود.
برای عملکرد مفید اتو پرس بهتر است که حداقل هفته ای یک بار از آن استفاده کنید.
آسیب رسانی به دستگاه و خرابی دسته آن منجر به از کار افتادن آن می شود. لذا در نگهداری آن دقت نموده و از مکانی مخصوص برای نگهداری آن استفاده کنید.
اگر از آب شهری برای دستگاه اتو پرس خود استفاده می کنید حتما هر ۶ ماه یکبار فیلتر آن را عوض کنید.

 

خدمات قابل ارائه برای تعمیر اتوپرس بکو Beko

انواع خدمات تعمیر با توجه به نوع خرابی اتو پرس بکو می تواند به شرح زیر باشد:

  • تعمیر برد اتو پرس
  • تعمیر ترموستات
  • تمیز کردن و رسوب زدایی
  • تعویض بی متال
  • استفاده از قطعات جانبی چون دسته اتوپرس بکو، لاستیک سوپاپ، پدال دستگاه سیم رابط

 

اتو پرس بکو Beko

تعمیر اتو پرس بکو Beko

بکو کمپانی ترکیه ای تولید کننده انواع لوازم خانگی است که در سال ۱۹۶۷ در استانبول فعالیت خود را شروع کرد. از تولیدات مختلف این برند می توان به یخچال، تلویزیون، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و اتو پرس اشاره کرد.

اتوپرس های بکو به دلیل کیفیت ساخت بالا و طراحی پیشرفته توانسته اند جایگاه خوبی را در بازار مصرف کنندگان این وسیله برقی پیدا کند.
جدیدترین مدلهای اتو پرس بکو دارای طراحی صفحات بزرگ هستند که می تواند سطح وسیعی از پارچه را در مدت زمان کوتاهی صاف کند. همچنین مخزن این دستگاه دارای ظرفیت یک و نیم لیتر است که امکان اتوکشی در مدت زمان طولانی تر را به شما ارائه می دهد. در اتو پرسهای بکو دکمه های مخصوصی برای تنظیم درجه حرارت، قفل کردن، خاموش و روشن تعبیه شده است.

همچنین امکان تنظیم بخاردهی در ۳ سطح وجود دارد و برای چروک های عمیق تر یک اسپری آب جداگانه وجود دارد. وجود پایه های قابل جداسازی امکان استفاده از این دستگاه را به صورت ایستاده یا نشسته فراهم کرده است. همچنین بالشتک های مخصوصی برای اتوکشی قسمت های نوک تیز لباس نیز طراحی شده است.

 

هزینه تعمیر اتو پرس بکو Beko

هزینه تعمیر اتو پرس بستگی به نوع خرابی و مشکلات آن دارد به همین دلیل نمی‌توان یک هزینه ثابت را برای آن اعلام کرد. اما به طور کلی می توان گفت این هزینه متشکل از هزینه حضور تعمیرکار در محل برای عیب یابی دستگاه و جمع‌آوری آن، دستمزد تعمیر دستگاه و در صورت نیاز به تعویض قطعات جانبی هزینه تعویض لوازم یدکی نیز اضافه می شود.
با توجه به شرایط اقتصادی حال حاضر تعمیر دستگاه بسیار به صرفه تر از تهیه یک دستگاه اتوپرس جدید است. ما در یدک تعمیر این اطمینان را به شما می دهیم که هزینه تعمیر اتو پرس بکو منصفانه و کاملاً مورد تایید نهادهای نظارتی است. شما می توانید با اطمینان خاطر انواع خدمات تعمیر و سرویس اتو پرس خود را به ما بسپارید.

هزینه تعمیر اتو پرس بکو در اکثر تعمیرگاه ها به نحوی محاسبه می شود که هیچ مبنا و معیاری ندارند و شخص تعمیرکار هزینه دلخواه خود را به شما اعلام می کند که بدون شک چنین چیزی خارج از عرف است. اما معیار اعلام هزینه تعمیر اتو پرس بکو چیست؟ معیار اعلام هزینه تعمیر اتو پرس بکو در مجموعه یدک تعمیر براساس نرخ نامه مصوب اتحادیه تعمیرکاران لوازم برقی خانگی می باشد که در صورت درخواست شما فاکتور رسمی نیز توسط مجموعه صادر خواهد شد.

بنابراین ما در یدک تعمیر به عنوان نمایندگی تعمیر اتو پرس بکو، آماده ارائه خدمات تخصصی با کمترین هزینه تعمیرات ممکن هستیم تا مشکل شما را از این طریق به نحوی برطرف کنیم تا نیازی به تعمیرات مجدد و همچنین تعویض قطعات نداشته باشید و بتوانید از این دستگاه همانند روز اول به بهترین شکل ممکن استفاده کنید.

هزینه تعمیر اتو پرس بکو پس از فرآیند عیب یابی اتو پرس بکو به شما اعلام می شود و پیش از عیب یابی اتو پرس بکو از اعلام هزینه معذوریم.

بهترین نمایندگی تعمیر اتوپرس بکو Beko

تعمیر اتو پرس بکو Beko

یافتن مرکز خدمات تعمیراتی معتبر دغدغه بسیاری از افراد برای تعمیر لوازم خانگی است. دستگاه اتو پرسی از جمله دستگاه های حساس میباشد که هرگونه دستکاری و تعمیر توسط افراد غیر حرفه‌ای ممکن است موجب آسیب رسانی به برد دستگاه و خرابی قطعی آن شود. به همین دلیل توصیه می کنیم که تنها از مراکز خدماتی معتبر کمک بگیرید.

یدک تعمیر یکی از شرکت های قدیمی فعال در این حوزه است که به دلیل ارائه خدمات با کیفیت همواره توانسته رضایت مشتریان خود را به دست بیاورد. داشتن قیمت‌های بی رقیب و منصفانه، تحویل سریع دستگاه تعمیر شده، گارانتی کلیه خدمات تعمیراتی تا ۳ ماه و همچنین ضمانت استفاده از قطعات جانبی اصل و فابریک شرکتی از مزیت‌های این شرکت بزرگ خدماتی است. برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

چرا اتوپرس بوی بد می دهد؟

ماندن بیش از حد آب در مخزن و یا خراب شدن قطعه رسوب گیر از دلایل بوی نامطبوع در اتوپرس است.

چرا اتو پرس گرم نمی کند؟

سوختن المنت، خراب شدن ترموستات، القایی شدن برق و خرابی در اتصال سیم اتو پرس باعث گم نشدن دستگاه می شود.

نظرات و سوالات کاربران

    1. باسلام

      اگر پریز برق نداشته باشد، سیم بندی مدار قطع شده باشد و یا دوشاخه و سیم رابط خراب شده باشند اتو پرس روشن نمی شود.

    1. باسلام

      پایین بودن درجه حرارت، اتصال نامناسب مخزن آب، اشباع شدن فیلتر، اتمام آب مخزن، استفاده نکردن طولانی مدت از اتو همگی از دلایل بخار نکردن اتو پرس است.

      برای مشاوره رایگان در رابطه با نوع مشکل اتوپرس خود می توانید با شماره ۰۲۱۴۵۴۳۷ تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

      همچنین می توانید فرم درخواست خدمات تعمیر اتوپرس موجود در وب سایت را پر کرده و منتظر تماس همکاران ما بمانید.

  1. سلام
    ما یه اتوی بکو داریم از دریچه های بخار یطرف اصلا بخار نمیاد و از دریچه های سمت دیگه آب چکه میکنه
    علتش چیه

  2. سلام.
    گلویی فلزی اتوی پرس بکو شکسته‌.یعنی قطعه ای که درب اتو به اون وصل میشه.
    میخاستم ببینم یدکی اون رو دارین؟
    قیمتش چنده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top تماس با کارشناسان