skip to Main Content
5/5 - (6 امتیاز)

تعمیر اتوپرس بایترون Bitron با گارانتی رسمی شرکتی و تامین قطعاتی اصلی توسط سرویسکاران باتجربه و آموزش دیده یدک تعمیر انجام می شود.

اگر در صدد یافتن بهترین مرکز خدمات تعمیر اتوپرس بایترون Bitron هستید باید بگوییم که جای درستی آمده اید. این مقاله به طور اختصاصی در مورد تعمیر این برند از دستگاه اتو پرس نکات مهمی را ارائه داده است.

امروزه بسیاری از افراد استفاده از اتو های قدیمی را کنار گذاشته و به جای آن از دستگاه اتو پرس استفاده می کنند. دلیل محبوبیت اتوپرس آن است که سرعت عمل و کیفیت کار بهتری را نسبت به اتو های معمولی ارائه می‌دهد. وجود صفحات بزرگ در این دستگاه باعث شده است تا بتوان طی مدت زمان کوتاهی سطح وسیعی از لباس را به راحتی اتو نمایید، بدون آنکه نیاز به حرکت دادن زیاد دست داشته باشید. نحوه کارکرد آن بدین صورت است که تنها صفحات دستگاه با استفاده از دستگیره مخصوص آن باز و بسته می شود. همچنین قسمت های کوچکی از لباس مانند آستین ها که معمولا اتو کشی سخت تری دارند با استفاده از آن به راحتی اتو می شود.

اما این وسیله نیز مانند هر لوازم برقی خانگی دیگر ممکن است دچار نقص فنی شده و نیاز به تعمیر اتوپرس داشته باشد در این حالت دقت کنید تا از یک استاد کار حرفه ای و آشنا به برند بایترون برای تعمیر اتوپرس خود کمک بگیرید.

عیب یابی اتو پرس بایترون

در صورتی که اتو پرس بایترون شما در هر مدلی به نحوی خراب شده است که نمی توانید از این دستگاه همانند روز اول استفاده کنید، باید دستگاه شما بصورت تخصصی توسط تکنسین هایی که تجربه کافی در زمینه تعمیر اتو پرس بایترون دارند، مورد عیب یابی قرار گیرد تا مشکل تشخیص داده شود.

هزینه عیب یابی اتو پرس بایترون

هزینه عیب یابی اتو پرس بایترون در یدک تعمیر برخلاف سایر تعمیرگاه ها، علیرغم اینکه بصورت تخصصی توسط تکنسین های مجرب و متخصص انجام می شود کاملا رایگان می باشد.

شماره تماس نمایندگی تعمیر اتو پرس بایترون

شماره تماس نمایندگی تعمیر اتو پرس بایترون در تهران 02145437 می باشد که از طریق تماس با این شماره در ابتدا باید خرابی دستگاه را شرح دهید تا هماهنگی های لازم برای شما صورت گیرد و در کمترین بازه زمانی ممکن پروسه تعمیرات اتو پرس بایترون انجام شود.

توجه: اگر ساکن تهران هستید و زمان کافی برای مراجعه به نمایندگی تعمیر اتو پرس بایترون ندارید، می توانید از خدمات پیک رفت و برگشت رایگان تعمیرات سایت استفاده کنید و از این طریق دستگاه خود را به تعمیرگاه اتو پرس بایترون منتقل نمایید؛ پیش از آنکه پیک دستگاه شما را تحویل بگیرد، قبض رسمی و شرکتی را به شما ارائه خواهد کرد.

مدل های قابل تعمیر اتو پرس بایترون

اتو پرس بایترون یکی از اتو پرس هایی می باشد که در طی چندین سال اخیر مدل های متنوعی از این دستگاه به بازار کشور عرضه شده است و به همین دلیل دامنه انتخاب شما گسترده است و می توانید با هر بودجه ای اقدام به خرید اتو پرس بایترون نمایید. با این وجود ما در یدک تعمیر به عنوان نمایندگی تعمیر اتو پرس بایترون تمام خدمات تعمیر اتو پرس بایترون را بصورت تخصصی انجام می دهیم و شما می توانید از خدمات ما برای تعمیر اتو پرس بایترون استفاده کنید و همانند روز اول از این دستگاه استفاده نمایید.

اما ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که کدام یک از مدل ها در یدک تعمیر، تعمیر می شوند؟ لازم به ذکر می باشد تمام مدل های اتو پرس بایترون در یدک تعمیر بدون هر گونه محدودیتی تعمیر می شوند که در ادامه برخی از مدل های معروف اتو پرس بایترون را نام برده ایم.

  • تعمیر اتو پرس بایترون مدل BSI-300
  • تعمیر اتو پرس بایترون مدل  BSI-650  655
  • تعمیر اتو پرس بایترون مدل   BSI-970
  • تعمیر اتو پرس بایترون مدل BSI-405
  • تعمیر اتو پرس بایترون 915 (BITRON BSI 915)
  • تعمیر اتو پرس بایترون 655 (Bitron BSI 655)
  • تعمیر اتو پرس پایه دار بایترون BSI-532
  • تعمیر اتوپرسی بایترون  مدل BSI-975
  • تعمیر اتو پرسی BITRON مدل BSI-911
  • تعمیر اتو پرس بایترون مدل BSI 500
  • تعمیر اتو پرس بایترون BSI 9 XL
  • تعمیر اتوپرس بایترون مدل BSI-911
  • تعمیر اتو پرس بایترون مدل BITRON BSI-9XL
  • تعمیر اتو پرس بایترون مدل 500
  • تعمیر اتو پرس بایترون مدل BSI-458
  • تعمیر اتو پرس بایترون مدل BSI-615
  • تعمیر اتوپرس بایترون  مدل BSI-970.975
  • تعمیر اتو پرسی بایترون مدل BSI-605
  • تعمیر اتو پرس بایترون 700

موارد نیازمند تعمیر اتو پرس بایترون Bitron

رایجترین مشکلاتی که برای دستگاه اتو پرس بایترون اتفاق می افتد به شرح زیر است:

  • اتو پرس بخار نمی کند.
  • اتوپرس بوی بد می دهد.
  • اتو پرس روشن نمی شود.
  • اتو پرس داغ نمی کند.
  • دسته اتو پرس شکسته است.

 

نکات ایمنی و پیشگیری از نیاز به تعمیر اتوپرس بایترون Bitron

رعایت نکات ایمنی و استفاده صحیح از دستگاه اتو پرس نقش مهمی در افزایش طول عمر آن دارد. بنابراین اگر دستگاه خود را به تازگی خریداری کرده اید توصیه می کنیم تا ابتدا با مراجعه به دفترچه راهنما از نکات ایمنی و استفاده صحیح آن مطلع شوید:

اولین و مهمترین نکته مربوط به آب مصرفی برای پر کردن مخزن دستگاه است. آب شهری از آنجایی که دارای املاح بسیاری است برای این منظور مناسب نیست. این املاح در فیلتر دستگاه رسوب کرده و باعث از کار انداختن آن می شود. خراب شدن فیلتر یکی از دلایل اصلی بخار نکردن اتو پرس است. به همین دلیل توصیه می شود تا از آب مقطر استفاده کنید.

در صورتی که از آب شهری برای اتو پرس استفاده می کنید هر ۶ ماه یکبار نسبت به تعویض فیلتر دستگاه اقدام نمایید.
دستگیره اتو پرس نقش مهمی در عملکرد صحیح این دستگاه دارد به همین دلیل در صورت شکسته شدن توصیه می‌کنیم تا از ادامه کار کردن با

اتوپرسی خودداری کنید و در اسرع وقت آن را به یک تعمیرکار حرفه‌ای نشان دهید.

هر گونه ضربه به دستگاه منجر به اختلال در عملکرد آن می شود به همین دلیل یک مکان مجزا برای نگهداری آن در نظر بگیرید.

اگر برای مدت طولانی قصد استفاده از دستگاه اتو پرس بایترون را ندارید آب مخزن آن را خالی کنید و پس از خشک شدن صفحات آنها را قفل کرده و در جای مخصوص خود قرار دهید. وجود آب در مخزن دستگاه و عدم استفاده از آن منجر به ایجاد بوی نامطبوع می گردد.

حداقل هفته ای یکبار از دستگاه استفاده کنید.

 

هزینه تعمیر اتوپرس بایترون Bitron

تعمیر اتوپرس بایترون Bitron

هزینه تعمیر اتو پرس بایترون معمولاً مهمترین سوالی است که پیش از مراجعه به مراکز تعمیراتی برای اغلب افراد پیش می آید. در این مورد باید بگوییم که هزینه تعمیر این دستگاه بستگی به نوع خرابی و مشکل آن دارد و به همین دلیل نمی‌توان قیمت ثابتی را برای آن اعلام نمود. اما به طور کلی این هزینه شامل هزینه حضور تعمیرکار در محل برای عیب یابی دستگاه، دستمزد تعمیر دستگاه و در صورت نیاز به تعویض لوازم یدکی هزینه قطعات جانبی نیز اضافه می شود.

ما در یدک تعمیر این اطمینان را به شما می دهیم که هزینه های اعلام شده کاملا مورد تایید نهادهای نظارتی بوده و نسبت به سایر مراکز همکار مناسب تر می باشد. شما می توانید از طریق تماس تلفنی با کارشناسان ما و اعلام نوع مشکل دستگاه خود ابتدا از هزینه تعمیر مطلع شده و در صورت رضایت سفارش خود را ثبت نمایید.

 

خدمات قابل ارائه برای تعمیر اتوپرس بایترون Bitron

انواع خدماتی که برای تعمیر اتو پرس بایترون در شرکت یدک تعمیر به شما عزیزان ارائه می شود. بسته به نوع خرابی و مشکل دستگاه به شرح زیر است:

  • تعمیر برد اتو پرس
  • تعمیر ترموستات
  • تمیز کردن و رسوب زدایی
  • تعویض بی متال
  • استفاده از قطعات جانبی چون دسته اتوپرس بایترون، لاستیک سوپاپ، پدال دستگاه سیم رابط

 

اتوپرس بایترون Bitron

تعمیر اتوپرس بایترون Bitron

بایترون یک برند معتبر آمریکایی است که در حوزه تولید لوازم خانگی فعالیت دارد. این برند به دلیل کیفیت ساخت بالا و طراحی های جذاب محصولات خود توانسته است جایگاه معتبری را در بین خریداران محصولات لوازم خانگی پیدا کند. از جمله تولیدات بایترون می‌توان به اتو‌پرس آن اشاره کرد که در جدیدترین مدل های خود امکانات زیر را تعبیه نموده است:

  • طراحی زیبا با پنل کاربری آسان
  • دارای قفل ایمنی برای جابجایی اتو پرس بایترون
  • امکان تنظیم درجه حرارت و بخاردهی با استفاده از دکمه های مخصوص
  • دارای روکش های مخصوص برای جلوگیری از سوزاندن پارچه لباس
  • قرار دادن دکمه تنظیم بخار دهی بر روی دسته دستگاه تا امکان کنترل با هر دو دست فراهم شود.

 

بهترین نمایندگی تعمیر اتوپرس بایترون

تعمیر اتوپرس بایترون Bitron

مهمترین نکته در مورد تعمیر اتو پرس بایترون انتخاب تعمیرکار مجرب و آشنا با این برند آمریکایی است. در مورد این برند دقت کنید که هر گونه دستکاری توسط افراد غیر حرفه‌ای و آماتور می تواند موجب آسیب رسانی به دستگاه و یا ایجاد مشکلات جدید شود.

دستگاه اتو پرس اگرچه یک دستگاه کوچک با عملکرد ساده است اما تعمیر آن نیاز به دقت و مهارت دارد. برای این منظور ما به شما پیشنهاد می‌کنیم تا با اطمینان خاطر از خدمات یدک تعمیر بهره مند شوید.این شرکت دارای سابقه فعالیت بالا در زمینه تعمیر انواع لوازم خانگی از کلیه برندهای بزرگ و کوچک دنیا است که با در اختیار داشتن استادکاران و سرویسکاران حرفه‌ای و ماهر توانسته است همواره رضایت مشتریان خود را به دست آورد.

داشتن قیمت های منصفانه و بی رقیب، تضمین کلیه خدمات تعمیراتی تا ۹۰ روز، ارائه کد تخفیف به مشتریان، تحویل دستگاه تعمیر شده در اسرع وقت از جمله مزایای این شرکت خدماتی است. تنها کافیست با شماره های درج شده در وبسایت یدک تعمیر تماس گرفته و پس از اعلام مشکل دستگاه اتو پرس بایترون خود، از هزینه تعمیر آن مطلع شوید و چنانچه نسبت به هزینه اعلام شده رضایت داشتید سفارش خود را ثبت نمایید.

هزینه تعمیر اتوپرس بایترون چقدر است؟

هزینه تعمیر بستگی به نوع خرابی و مشکل دستگاه شما دارد. اما این هزینه متشکل از هزینه ایاب و ذهاب برای حضور در محل، اجرت تعمیر و هزینه قطعات جانبی در صورت نیاز است.

گارانتی تعمیر اتوپرس بایترون چه مدت است؟

خدمات تعمیر اتوپرس در یدک تعمیر با گارانتی 90 روزه به مشتریان عزیز ارائه می شود.

نظرات و سوالات کاربران

    1. باسلام

      دوست عزیز لازم است تا عکس دستگاه خود را برای ما ارسال نمایید.

      برای اطلاع از موجودی قطعه موردنیاز خود می توانید با شماره ۰۲۱۴۵۴۳۷ تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

      همچنین می توانید فرم درخواست خدمات تعمیر اتوپرس موجود در وب سایت را پر کرده و منتظر تماس همکاران ما بمانید.

  1. سلام وقت بخیر، مشکل اتوپرس من اینه که روی لباس ها لکه زرد رنگ میندازه، ممنون میشم توضیح بدین که علتش چیه.

    1. باسلام

      برای رفع این مشکل بهتر است که پارچه و ابر اتو پرس خود را عوض کرده و رسوب های موجود در آن را تمیز کنید.

    1. باسلام

      جناب آقای نوروزی عزیز نیاز به ارسال تصویر از دستگاه شما است.

      لطفا با شماره های درج شده در وب سایت تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top تماس با کارشناسان