skip to Main Content
4.7/5 - (3 امتیاز)

گوسونیک یکی از بهترین برندها در زمینه تولید انواع آبسردکن محسوب میشود که تجربه فراوانی و همچنین کارنامه درخشانی در این زمینه دارد ولی در بعضی از مواقع نیاز به خدماتی مانند تعمیر آبسردکن گوسونیک پیدا میکند که برای تمامی لوازم الکتریکی پیش میاید

آبسردکن  از جمله وسیله هایی است که در حال حاضر جایگاه ویژه ای برای خنک کردن آب باز کرده است در واقع می توان گفت که آبسردکن نیز همانند دیگر وسایل خنک کننده از سیستم یکسانی برای خنک کردن استفاده می کند با این تفاوت که از این وسیله فقط برای خنک کردن آب استفاده می شود.

با توجه به موضوع بالا و نیاز روزمره به دستگاه آبسردکن، تعمیرکار آبسردکن در یدک تعمیر، با شناخت کامل نسبت به مشکلات آبسردکن گوسونیک، در کوتاه ترین زمان تعمیر آبسردکن دستگاه را انجام می دهند، به طوری که با استفاده صحیح، دستگاه دیگر دچار مشکل نخواهد شد.

آبسردکن برند گوسونیک

گوسونیک برند متعلق به یک کمپانی ترکیه ای است که محصولات خود را در کشور چین تولید می کند. به همین دلیل است که که در بازار ایران گوسونیک به برند چینی شناخته شده است. این شرکت فعالیت خود را از سال 1979 آغاز کرده است و در حال حاضر تمامی لوازم برقی کوچک آشپزخانه را تولید می کند. صادرات محصولات و موفقیت های پیاپی باعث شده است تا این برند بتواند جایگاه مهمی در بازار خاورمیانه کسب نماید. شعار این کمپانی “خود محصول، بهترین تبلیغات است” می باشد.

یکی از تولیدات مهم و معروف گوسونیک آبسردکن است که به دلیل داشتن کیفیت ساخت بالا و قیمت مناسب محبوبیت بسیاری پیدا کرده است. از جمله قابلیت های آبسردکن های گوسونیک می توان به مواردی چون دوکاره بودن (توانایی تولید آب سرد و آب گرم)، فیلتر تصفیه آب کربن فعال، قابلیت نصب منبع فیلتر دار، قابلیت نصب جالیوانی، دارا بودن محافظ شوک الکتریکی، سیستم امنیت کنترل درجه حرارت، خروجی آب ولرم در برخی از مدل ها و غیره اشاره کرد.

علت خنک نشدن آب در آبسردکن گوسونیک می تواند مربوط به مواردی همچون خالی شدن شارژ گاز و اشکال در کمپرسور باشد. در صورتی که آبسردکن شما آب را خنک نمی کند نیاز به خدمات تعمیر آبسردکن گوسونیک دارید و باید با تعمیرکاران یا مراکز مجاز تعمیر آبسردکن همچون یدک تعمیر تماس بگیرید.

عیب یابی آبسرکن گوسونیک

آبسردکن‌ها در طول استفاده ممکن است با انواع مشکلات مختلفی روبه‌رو شوند. برخی از شایع‌ترین این مشکلات عبارتند از:

  1. نشتی آب: یکی از رایج‌ترین مشکلات آبسردکن‌ها، نشتی آب از بدنه یا اتصالات دستگاه است. این مشکل می‌تواند ناشی از فرسودگی آب‌بندی‌ها، آسیب به لوله‌ها یا اتصالات باشد.
  2. خنک نکردن: سیستم خنک‌کننده آبسردکن شامل قطعاتی همچون کمپرسور، کندانسور و اواپراتور است که ممکن است با گذشت زمان دچار مشکل شوند.
  3. یکسره کار کردن: خرابی ترموستات و خالی شدن شارژ گاز
  4. خرابی فیلتر: فیلترهای آبسردکن که وظیفه تصفیه آب را بر عهده دارند، نیز ممکن است با مشکلاتی مواجه شوند.
  5. مشکل در کلید یا پدال: کلیدهای کنترل یا پدال های آبسردکن به دلیل استفاده مداوم ممکن است دچار نقص شوند.
  6. صدای غیرعادی: وجود صداهای غیرمعمول از آبسردکن می‌تواند نشان‌دهنده مشکلاتی در قطعات داخلی دستگاه باشد.

بیشتر بدانید: تعمیر آبسردکن نوبل NOBEL

مراجعه به تعمیرکار آبسردکن

تعمیر و نگهداری آبسردکن نیازمند تخصص تعمیرکار آبسردکن است بنابراین در صورتی که نتوانستید مشکل را به تنهایی تشخیص و برطرف کنید، توصیه می‌کنیم حتماً به یک تعمیرگاه مجاز آبسردکن مراجعه کنید.

در یدک تعمیر با بررسی دقیق دستگاه و تشخیص دقیق علت مشکل، می‌توانند اقدامات لازم را برای رفع نقص‌ها انجام دهند. تعمیرکار برای تشخیص و رفع مشکلات احتمالی آبسردکن، مراحل زیر را دنبال می کند:

  1. بررسی ظاهری دستگاه: ابتدا باید به دقت ظاهر آبسردکن بررسی شده و به دنبال نشانه‌های نشتی آب، صدمات ظاهری و غیره گشت.
  2. آزمایش عملکرد دستگاه: پس از آن تعمیر باید آبسردکن را روشن کرده و عملکرد آن را در حالت‌های مختلف بررسی کند. مشاهده هرگونه صدای غیرعادی، عدم سرمایش مناسب یا مشکل در کنترل‌ها می‌تواند به تشخیص مشکل کمک کند.
  3. بررسی داخلی دستگاه: تعمیرکار آبسردکن سپس محفظه آبسردکن را باز کرده و اجزای داخلی آن را از نزدیک بررسی می کند تا مشکلات احتمالی مانند نشتی، خرابی قطعات یا گرفتگی فیلترها را پیدا کند.
  4. مراجعه به راهنمای کاربر: تا پیش از تماس با تعمیرکار آبسردکن راهنمای کاربر آبسردکن می‌تواند اطلاعات مفیدی درباره رفع مشکلات متداول این دستگاه به شما ارائه دهد.

سوالات متداول در تعمیر آبسردکن گوسونیک

 

خنک نشدن آب داخل آبسردکن

خنک نکردن آب در آبسردکن یکی از مشکلاتی است که می توان با انجم سرویس به موقع آبسردکن آن را برطرف کرد. درون آبسردکن ها یک ظرفیت خنک کننده وجود دارد که می تواند به طور میانگین با توجه به نوع دستگاه 7 لیوان آب خنک را در یک ساعت تحویل دهد.

علت خنک نشدن آب در آبسردکن گوسونیک می تواند مربوط به مواردی همچون خالی شدن شارژ گاز و اشکال در کمپرسور باشد. در صورتی که آبسردکن شما آب را خنک نمی کند نیاز به خدمات تعمیر آبسردکن گوسونیک دارید و باید با تعمیرکاران یا مراکز مجاز تعمیر آبسردکن همچون یدک تعمیر تماس بگیرید.

یکسره کار کردن آبسردکن

یکسره کار کردن یکی دیگر از ایراداتی است که می تواند با خنک نکردن آب در آبسردکن همراه باشد ئ نیاز به شارژ گاز در خدمات تعمیر آبسردکن گوسونیک دارد. آبسردکن ها از یک کمپرسور و کندانسور و همچنین گاز مبرد R-134 برای ایجاد سرمایش بهره می گیرد. در صورت خالی شدن گاز آبسردکن، ممکن است چراغ سبز آن خاموش نشود یا اینکه دستگاه یکسره کار کند ولی آب گرم باشد.

وقتی که چراغ سبز دستگاه روشن می ماند یا دستگاه یکسره کار می کند به این معنا است که آبسردکن در حال تلاش برای سرد کردن آب است اما نمی تواند این کار را انجام دهد؛ پس این موضوع می تواند دلیل گرم بودن آب آبسردکن هم باشد. تکنسین تعمیر آبسردکن گوسونیک پس از بررس دستگاه و یافتن نشتی های احتمالی، شارژ گاز را انجام خواهد داد.

علاوه بر این احتمال خراب شدن ترموستات آبسردکن نیز مطرح است که در این صورت نیز دستگاه یکسره کار می کند. در صورت خرابی ترموستات این قطعه باید تعویض بشود.

دلیل خالی شدن شارژ گاز آبسردکن

همانطور که اشاره شد، خالی شدن شارژ گاز آبسردکن می تواند یکی از موارد نیاز به تعمیر آبسردکن گوسونیک باشد. اگر به هر دلیلی گاز موجود در کمپرسور از دستگاه خارج شود، فرآیند سرمازایی یا تبرید دچار اختلال شده و با یکسرده کار کردن آبسردکن مواجه می شوید.

خالی شدن شارژ گاز می تواند به دلیل ضربه به بدنه، سوراخ شدن لوله ها، قرار گرفتن دستگاه در جای گرم و همچنین مرور زمان ایجاد شود. برای تعمیر آبسردکن در صورت خالی شدن شارژ گاز، باید نوع گاز مورد استفاده در آن را پیدا کرده و سپس اقدام به شارژ دستگاه کرد. نوع گاز مورد استفاده در آبسردکن پشت دستگاه نوشته شده است.

محل قرار گیری ترموستات آبسردکن

همانطور که اشاره شد یکی دیگر از دلایل یکسره کار کردن آبسردکن می تواند مربوط به خرابی ترموستات باشد. در اکثر مدل های آبسردکن، ترموستات داخلی وظیفۀ تنظیم درجه آبسردکن را برعهده دارد و دارای یک کلید بیرونی است. به طور کلی ترموستات داخلی آبسردکن دارای قابلیت تنظیم هستند و در حالت عادی و پیش فرض روی درجه دمایی استاندارد قرار دارند.

آبسردکن ها در انواع مختلف از جمله دو دسته اصلی معمولی و دیجیتال تولید می شوند و محل قرارگیری ترموستات آبسردکن و نحوه تنظیم ترموستات آن در هر کدام از این مل ها متفاوت است. در ادامه نگاهی به این دو مورد داریم:

  • آبسردکن معمولی: ترموستات آبسردکن معمولی در پشت دستگاه قرار دارد که با یک کاور پوشیده شده است. این پیچ برای تنظیم ترموستات آبسردکن معمولی است.
  • آبسردکن دیجیتال: آبسردکن های نسل جدید دارای پنل دیجیتال هستند و تنظیمات دما از طریق پنل انجام می شود.

هزینه تعمیرات آبسردکن گوسونیک

گرم نکردن آب در آبسردکن

آبسردکن ها علاوه بر تولید آب خنک آب گرم نیز تولید می کنند. در صورت خرابی المنت های گرمایشی با اشکال جوش نیاوردن آب روبرو خواهید شد. در صورت جوش نیامدن آب سیستم گرمایشی دستگاه توسط تعمیرکار آبسردکن مورد بررسی قرار می گیرد. در بیشتر مواقع مشکل با تعویض المنت گرمایشی دستگاه بر طرف می شود.

علت خارج نشدن آب از شیر خروجی آبسردکن

در صورتی که آب از شیر خروجی آبسردکن خارج نشد، ابتدا باید وضعیت مخزن مورد بررسی قرار گرفته، سپس شیر دستگاه آبسردکن بررسی می شود. اگر اشکال از شیر آبسردکن باشدباید رسوب زدایی یا تعویض شود.

تعمیرکاران آبسردکن در یدک تعمیر شناخت کامل به تمام قطعات و تجربه کافی در رفع تمام مشکلاتی که ممکن است برای آبسردکن به وجود آید را دارند و این امر باعث شده تا با بالاترین سرعت کار خود را انجام دهند.

بوی نامطبوع آبسردکن

خوش طعم نبودن آب آبسردکن یکی دیگر از رایج ترین دلایل برای درخواست تعمیر آبسردکن گوسونیک است؛ این بو ناشی از پلاستیک یا آهن آب نخورده است. به مرور زمان و پس از چندین بار پر و خالی شدن مخزن دستگاه این مشکل رفع خواهد شد.

اگر آبسردکن دو منظوره دارید بهتر است که حداقل برای یک بار مخزن آب دستگاه را پر کرده و سپس از طریق شیر آب، مخزن را تخلیه کنید. برای آبسردکن های استیل نیز شیر آب را کمی باز بگذارید تا آب به خوبی در مخزن و اتصالات داخلی به گردش درآید و بوی نویی دستگاه برود.

تعویض فیلتر آبسردکن

وظیفه فیلتر تصفیه آب است و به مرور از املاح اشباع شده و مانند روز اول قادر به جذب ناخالصی های آب نخواهند بود، بنابراین زمان تعویض آن ها فرا رسیده است. عدم تعویض بموقع فیلتر می تواند مخزن آبسردکن و اتصالات داخلی آن را از آب تازه محروم کند که همین موضوع علت خوش طعم نبودن آب آبسردکن می شود. همچنین استفاده از فیلترهای بی کیفیت نیز باعث بو گرفتن دستگاه آبسردکن می شود.

خرابی پدال آبسردکن

آبسردکن ‌ها ممکن است در طول زمان دچار مشکلاتی همچون جمله سرد نکردن آب، نشتی و شکستن پدال شوند. خرابی پدال آبسردکن یکی از رایج ترین اشکالات در انواع آبسردکن است که در این صورت برای تعویض پدال آسیب دیده نیاز به خدمات تعمیر آبسردکن گوسونیک خواهید داشت.

درون پدال های آبسردکن فنرهایی وجود دارد، معمولاً این فنرها به مرور زمان  فرسوده می شوند و در چنین حالتی باید نسبت به تعویض پدال آبسردکن اقدامات لازم را انجام دهید. برای تعویض پدال آبسردکن باید دستگاه از برق کشیده شده، مخزن جدا شود و بدنه آن باز شده و پدال ها جایگزین شوند.

زمان مناسب تعمیر و سرویس آبسردکن

تعمیرکاران آبسردکن متخصص در یدک تعمیر شناخت کامل به تمام قطعات و تجربه کافی در رفع تمام مشکلاتی که ممکن است برای آبسردکن به وجود آید را دارند و این امر باعث شده تا با بالاترین سرعت کار خود را انجام دهند.

به طور کلی نکات زیر را باید در مورد تعمیر آبسردکن گوسونیک در نظر بگیرید:

  1. در صورت مشاهده هرگونه اختلال و به منظور جلوگیری از آسیب بیشتر، از دستگاه آبسردکن استفاده نکنید و با نمایندگی تعمیر آبسردکن گوسونیک تماس بگیرید و آن را به یک مرکز معتبر تحویل دهید.
  2. برخی از ایرادهای فنی یک دستگاه آبسردکن به ویژه هنگامی که دستگاه روشن نمی شود یا آب خروجی ندارد، ممکن است به قطعات دستگاه ارتباطی نداشته باشد. حتما قبل از تماس با شرکت تعمیر آبسردکن، اتصالات را بررسی کنید و از ورودی‌های برق و آب به دستگاه خود مطمئن شوید.
  3. اطمینان حاصل کنید که نمایندگی تعمیرات آبسردکن برای تعمیر از قطعات استاندارد استفاده می کند.
  4. اگر تصمیم دارید، دستگاه خود را به مرکز تعمیرات بسپارید، مراکزی را انتخاب کنید که کار را در سریعتر زمان به شما تحویل می دهند.

هرگز به تعمیرکاران کم تجربه و شرکت‌هایی که در ابزارها و قطعات یدکی خود نقص دارند اطمینان نکنید. گاهی به دست آوردن یک قطعه، یا پیدا کردن یک ایراد توسط تعمیرکار غیر مجرب و غیر متخصص، هفته‌ها شما را از آبسردکن خودتان دور می‌کند. شما می توانید برای برخورداری از بهترین خدمات تعمیر آبسردکن گوسونیک به وبسایت یدک تعمیر مراجعه کنید.

مزایای تعمیر آبسردکن گوسونیک در یدک تعمیر

مزایای تعمیر آبسردکن گوسونیک در یدک تعمیر

تعمیر آبسردکن‌ها نیاز به تخصص و مهارت خاصی دارد. به همین دلیل، استفاده از خدمات تعمیرکاران مجرب و آموزش‌دیده بهترین گزینه برای رفع مشکلات این دستگاه‌ها محسوب می‌شود. از مهمترین مزایای یدک تعمیر برای تعمیر آبسردکن گوسونیک می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. آشنایی کامل با ساختار و قطعات آبسردکن: تعمیرکاران این مرکز با قطعات مختلف آبسردکن آشنایی دارند و می‌توانند به راحتی مشکلات را تشخیص دهند.
  2. مهارت در عیب یابی آبسردکن: تعمیرکاران یدک تعمیر به لطف تجربه و آموزش‌های تخصصی، می‌توانند به عیب یابی انواع اشکالات و تعمیر آبسردکن گوسونیک و سایر برندها بپردازند.
  3. دسترسی به قطعات یدکی اصلی: این تعمیرکاران به قطعات یدکی مورد نیاز انواع آبسردکن‌های مختلف دسترسی دارند.
  4. استفاده از ابزارهای تخصصی: تعمیرکاران آبسردکن از ابزارهای مخصوص و تخصصی برای تعمیر این دستگاه‌ها استفاده می‌کنند.
  5. ارائه گارانتی قطعات تعمیر شده: قطعات دستگاه های تعمیر شده در یدک تعمیر از گارانتی 90 روزه برخوردار بوده و دستگاه نیز دارای مهلت تست 7 روزه خواهد بود.
  6. تعمیر در محل: از جمله دیگر مزایای انتخاب یدک تعمیر برای تعمیر آبسردکن گوسونیک می توان به تعمیر در محل و همچنین هزینه حمل و نقل رایگان به تعمیرگاه اشاره کرد.
  7. عیب یابی رایگان: کلیه خدمات عیب یابی در یدک تعمیر رایگان بوده و هزینه های تعمیر پس از عیب یابی محاسبه و به مشتری اعلام می شود تا فرآیند تعمیر قطعات آسیب دیده انجام شود و همچنین تعمیر ویژه 48 ساعته برای موارد اضطراری نیز وجود دارد. .

خدمات قابل ارائه برای تعمیر آبسردکن گوسونیک

خدمات قابل اراده برای تعمیر آبسردکن گوسونیک شامل رفع ایراداتی است که عنوان شد و البته علاوه بر آن می توان به موارد زیر نیز اشاره کرد:

  • تعویض شلنگ های ورودی و خروجی
  • تعویض پدال ها و شیر آب سرد و گرم
  • تعمیر تخصصی برد الکترونیکی
  • تعمیر کمپرسور
  • تعویض منبع آب
  • تعویض پمپ آب سردکن
  • شارژ گاز مبرد
  • تعویض فیلتر
  • تعویض سیم کشی
  • رفع نشتی آب گرم و آب سرد
  • تعمیر کندانسور

یکسره کار کردن یکی دیگر از ایراداتی است که می تواند با خنک نکردن آب در آبسردکن همراه باشد ئ نیاز به شارژ گاز در خدمات تعمیر آبسردکن گوسونیک دارد.

هزینه تعمیرات آبسردکن گوسونیک GOSONIC

هدف اصلی یدک تعمیر ارائه خدمات با کیفیت و با قیمت بهینه می باشد. در صورتی که از از قطعات غیر اصل در آبسردکن گوسونیک استفاده گردد، موجب به مشکل خوردن مجدد دستگاه می شود. با توجه به موضوع، قطعات استفاده شده در سرویس آبسردکن گوسونیک در یدک تعمیر اصل بوده و با مناسب ترین قیمت ارائه می شود.

نکات مهم برای نگهداری آبسردکن

علاوه بر تعمیر آبسردکن گوسونیک، نگهداری و مراقبت مناسب از این دستگاه نیز در جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی اهمیت بسیاری دارد. با اتخاذ برخی اقدامات ساده، می‌توانید از عمر مفید آبسردکن خود بهره‌مند شوید و از بروز برخی مشکلات پیشگیری کنید:

  • به طور مرتب داخل آبسردکن را تمیز کنید تا از تجمع رسوبات و آلودگی‌ها جلوگیری شود.
  • لوله‌ها و اتصالات آبسردکن را به طور دوره‌ای بررسی و در صورت نیاز تعویض کنید تا از نشتی آب پیشگیری شود.
  • برای پر کردن مخزن آب آبسردکن، همواره از آب تصفیه‌شده یا آب‌های نرم استفاده کنید تا از رسوب‌گیری جلوگیری شود.
  • در صورت وجود فیلترها در آبسردکن، آن‌ها را به طور مرتب بررسی و در صورت نیاز تعویض کنید.
  • دستگاه را در فاصله حداقل ۱۰ سانتی متری نسبت به دیوارها قرار دهید. این کار به گردش آزادانه هوا در اطراف دستگاه و در نتیجه تبادل حرارتی مطلوب کمک می کند.
  • دستگاه را به پریز برق جداگانه ای متصل کنید.
  • لازم است تا هر دو ماه یکبار آب دستگاه به طور کامل تخلیه شود. این کار به جلوگیری از ایجاد بو و طعم نامطلوب در آب کمک می کند.
  • در برخی از مدل ها فیلترهای کربنی قابلیت شستشو را دارند. در این صورت حتماً هر چند وقت یک بار آنها را تمیز کنید. اما اگر امکان شستشوی فیلتر وجود ندارد نسبت به تعویض بموقع آنها اقدام نمایید.
  • پس از مدتی گرد و خاک و پرز بر روی لوله های کندانسور پشت آب سرد کن می نشیند. این لایه از ایجاد تبادل حرارتی کامل جلوگیری می کند و باعث داغ کردن موتور می شود.بنابراین بطور مداوم آنها را تمیز کنید.
  • توجه داشته باشید که هیچ گاه از شوینده های شیمیایی برای تمیز کردن آب سرد کن استفاده نکنید.

با توجه به این نکات، می‌توانید از عمر مفید آبسردکن خود به بهترین نحو بهره‌مند شوید و از بسیاری از مشکلات احتمالی پیشگیری کنید. در صورت بروز هرگونه مشکل، بهتر است به مراکز تخصصی و مجاز تعمیر آبسردکن مراجعه کنید تا با تشخیص دقیق علت مشکل، اقدامات لازم برای تعمیر آبسردکن انجام شود.

بیشتر بدانید: تعمیر آبسردکن سام SAM

یدک تعمیر، نمایندگی مجاز تعمیر انواع آبسردکن

آبسردکن، یکی از پرکاربردترین وسایل خانگی است که وظیفه خنک‌سازی و آماده‌سازی آب آشامیدنی سرد را بر عهده دارد. این دستگاه به دلیل کاربرد مداوم و همچنین قرار گرفتن در معرض آب و دما، ممکن است با مشکلاتی روبه‌رو شود که نیاز به تعمیر پیدا کند.

دستگاه آبسردکن دارای مدل های مختلفی از جمله آبسردکن ایستاده و رومیزی، آبسردکن یخچال دار و معمولی، آبسردکن دیجیتال و آبسردکن با قابلیت اتصال به آب شهری است. این دستگاه تولید هر شرکت و برندی که باشد جهت تعمیر و ارزیابی نیاز به استادکاران ماهر و کارآزموده دارد.

یدک تعمیر یکی از شرکت های خدماتی فعال در حوزه تعمیر و عیب یابی انواع لوازم برقی منزل از جمله آب سردکن است که با بیش از دو دهه فعالیت و در اختیار داشتن توانمندترین استادکاران و تعمیرکاران کشور از اعتبار و خوشنامی در میان رقبای خود برخوردار است. شما می توانید برای برخورداری از خدمات تعمیر آبسردکن گوسونیک به وبسایت یدک تعمیر مراجعه کرده و درخواست خود را در بخش خدمات تعمیر آبسردکن ثبت کنید یا با شماره های موجود بر روی وبسایت تماس بگیرید.

دلیل یکسره کارکردن آبسردکن گوسونیک چیست؟

یکسره کار کردن یکی دیگر از ایراداتی است که می تواند با خنک نکردن آب در آبسردکن همراه باشد ئ نیاز به شارژ گاز در خدمات تعمیر آبسردکن گوسونیک دارد.

خالی شدن شارژ گاز آبسردکن چیست؟

اگر شارژ گاز تبرید آبسردکن به هر دلیل از جمله سوراخ شدن لوله ها تمام شود در این صورت آب خنک نخواهد شد.

علت عدم خروج آب از آبسردکن چیست؟

در صورتی که آب از شیر خروجی آبسردکن خارج نشد، ابتدا باید وضعیت مخزن مورد بررسی قرار گرفته، سپس شیر دستگاه آبسردکن بررسی می شود. اگر اشکال از شیر آبسردکن باشد باید رسوب زدایی یا تعویض شود.

هزینه تعمیر آبسردکن گوسونیک چقدر است؟

این هزینه بر حسب قطعات آسیب دیده متفاوت خواهد بود و نمی توان رقم دقیقی برای آن اعلام کرد. با این حال عیب یابی و حمل رایگان است.

مهلت گارانتی قطعات تعمیر شده آبسردکن چقدر است؟

قطعات تعمیر شده در یدک تعمیر 90 روز گارانتی دارد و دستگاه نیز 7 روز مهلت تست دارد.

نظرات و سوالات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top تماس با کارشناسان