skip to Main Content
5/5 - (1 امتیاز)

تعمیرگاه تخصصی یدک تعمیر در تهران خدمات تعمیر آبسردکن سام SAM را به صورت تخصصی برای تمامی مدل های این برند توسط استاد کاران مجرب و کارآزموده انجام می دهد.

در اختیار داشتن تجهیزات پیشرفته در کنار تخصص و تجربه فنی کاران یدک تعمیر، باعث شده تا در اغلب موارد برای تعمیر آبسردکن نیازی به انتقال به تعمیرگاه نباشد. لذا برای رفاه حال بیشتر مشتریان خدمات تعمیر در محل فراهم گشته است.

مشکلات رایج آبسردکن سام

طبق تجربه‌ای که تعمیرکاران یدک تعمیر از عیب یابی مدل های مختلف آبسردکن سام داشته اند مشکلات رایج زیر در رابطه با این برند از آبسردکن بیشتر مشاهده شده است:

  1. نشتی آب: یکی از رایج‌ترین مشکلات آبسردکن‌ها، نشتی آب از بدنه یا اتصالات دستگاه است. این مشکل می‌تواند ناشی از فرسودگی آب‌بندی‌ها، آسیب به لوله‌ها یا اتصالات باشد.
  2. بروز نقص در سیستم خنک‌کننده: سیستم خنک‌کننده آبسردکن شامل قطعاتی همچون کمپرسور، کندانسور و اواپراتور است که ممکن است با گذشت زمان دچار مشکل شوند.
  3. نقص در سیستم فیلتراسیون: فیلترهای آبسردکن که وظیفه تصفیه آب را بر عهده دارند، نیز ممکن است با مشکلاتی مواجه شوند.
  4. خرابی صفحه کنترل و کلیدها: صفحه کنترل و کلیدهای آبسردکن سام به دلیل استفاده مداوم ممکن است دچار نقص شوند.
  5. صدای غیرعادی: وجود صداهای غیرمعمول از آبسردکن می‌تواند نشان‌دهنده مشکلاتی در قطعات داخلی دستگاه باشد.
  6. عدم سرمایش مناسب: در برخی موارد ممکن است آبسردکن توان خنک‌سازی مناسبی نداشته باشد.
  7. مشکلات در شیر آب: شیر آب آبسردکن نیز می‌تواند دچار مشکلاتی شوند که باعث نقص عملکرد دستگاه شود.

سایر مشکلات آبسردکن سام نیز نیز عبارتند از:

  • آبسردکن آب را سرد نمی کند
  • آبسردکن سروصدای زیاد دارد
  • پدالهای آبسردکن چکه می کند
  • آبسردکن آب گرم تولید نمی کند
  • آبسردکن عطر و طعم نامطبوع دارد
  • آبسردکن یکسره کار می کند
  • آبسردکن روشن نمی شود

مشکلات رایج آبسردکن سام

بیشتر بدانید: چرا آبسردکن آب را خنک نمی کند؟

تشخیص و رفع مشکلات آبسردکن

تعمیر آبسردکن سام و نگهداری آن نیازمند تخصص تعمیرکار آبسردکن است بنابراین توصیه می‌شود برای این کار به مراکز تخصصی و مجاز همچون یدک تعمیر برای تعمیر آب سردکن مراجعه کنید.

در یدک تعمیر با بررسی دقیق دستگاه و تشخیص دقیق علت مشکل، می‌توانند اقدامات لازم را برای رفع نقص‌ها انجام دهند. تعمیرکار برای تشخیص و رفع مشکلات احتمالی آبسردکن، مراحل زیر را دنبال می کند:

  1. بررسی ظاهری دستگاه: ابتدا باید به دقت ظاهر آبسردکن بررسی شده و به دنبال نشانه‌های نشتی آب، صدمات ظاهری و غیره گشت.
  2. آزمایش عملکرد دستگاه: پس از آن تعمیرکار باید آبسردکن را روشن کرده و عملکرد آن را در حالت‌های مختلف بررسی کند. مشاهده هرگونه صدای غیرعادی، عدم سرمایش مناسب یا مشکل در کنترل‌ها می‌تواند به تشخیص مشکل کمک کند.
  3. بررسی داخلی دستگاه: تعمیرکار آبسردکن سام سپس محفظه آبسردکن را باز کرده و اجزای داخلی آن را از نزدیک بررسی می کند تا مشکلات احتمالی مانند نشتی، خرابی قطعات یا گرفتگی فیلترها را پیدا کند.
  4. مراجعه به راهنمای کاربر: تا پیش از تماس با تعمیرکار آبسردکن راهنمای کاربر آبسردکن می‌تواند اطلاعات مفیدی درباره رفع مشکلات متداول این دستگاه به شما ارائه دهد.

در صورتی که نتوانستید مشکل را به تنهایی تشخیص و برطرف کنید، توصیه می‌کنیم حتماً برای تعمیر آبسردکن سام به یک تعمیرگاه مجاز آبسردکن مراجعه کنید.

دلیل گرم بودن آب آبسردکن

خنک نشدن آب آبسردکن یکی از مشکلاتی است که می توان با انجم سرویس به موقع آبسردکن سام آن را برطرف کرد. درون آبسردکن ها یک ظرفیت خنک کننده وجود دارد که می تواند به طور میانگین با توجه به نوع دستگاه 7 لیوان آب خنک را در یک ساعت تحویل دهد. در صورتی که آبسردکن شما نتواند این کار را انجام دهد شما نیار به تعمیر آبسردکن دارید، و باید با یک تعمیرکار آبسردکن سام تماس بگیرید.

گرم نکردن آب

آبسردکن ها علاوه بر تولید آب خنک آب گرم نیز تولید می کنند. در صورت خرابی المنت های گرمایشی با اشکال جوش نیاوردن آب روبرو خواهید شد. در صورت جوش نیامدن آب سیستم گرمایشی دستگاه توسط تعمیرکار آبسردکن مورد بررسی قرار می گیرد. در بیشتر مواقع مشکل با تعویض المنت های دستگاه بر طرف می شود.

تعمیر آبسردکن سام و نگهداری آن نیازمند تخصص تعمیرکار آبسردکن است بنابراین توصیه می‌شود برای این کار به مراکز تخصصی و مجاز همچون یدک تعمیر برای تعمیر آب سردکن مراجعه کنید.

شارژ گاز آبسردکن

آبسردکن ها از یک کمپرسور و کندانسور و همچنین گاز مبرد R-134 برای ایجاد سرمایش بهره می گیرد. در صورت خالی شدن گاز آبسردکن، ممکن است چراغ سبز آن خاموش نشود یا اینکه دستگاه یکسره کار کند ولی آب گرم باشد.

وقتی که چراغ سبز دستگاه روشن می ماند یعنی اینکه دستگاه در حال تلاش برای سرد کردن آب است اما نمی تواند این کار را انجام دهد؛ پس این موضوع می تواند دلیل گرم بودن آب آبسردکن هم باشد. تکنسین تعمیر آبسردکن سام پس از بررس دستگاه و یافتن نشتی های احتمالی، شارژ گاز را انجام خواهد داد.

دلیل خالی شدن شارژ گاز آبسردکن

همانطور که اشاره شد، خالی شدن شارژ گاز آبسردکن می تواند یکی از موارد نیاز به تعمیر آبسردکن باشد. اگر به هر دلیلی گاز موجود در کمپرسور از دستگاه خارج شود، فرآیند سرمازایی یا تبرید دچار اختلال می شود.

خالی شدن شارژ گاز می تواند به دلیل ضربه به بدنه، سوراخ شدن لوله ها، قرار گرفتن دستگاه در جای گرم و همچنین مرور زمان ایجاد شود. برای تعمیر آبسردکن در صورت خالی شدن شارژ گاز، باید نوع گاز مورد استفاده در آن را پیدا کرده و سپس اقدام به شارژ دستگاه کرد. نوع گاز مورد استفاده در آبسردکن پشت دستگاه نوشته شده است.

قطعات داخلی آبسردکن

خوش طعم نبودن آب خروجی از آبسردکن

خوش طعم نبودن آب آبسردکن یکی از رایج ترین مشکلات آبسردکن ها است؛ این بو ناشی از پلاستیک یا آهن آب نخورده است. اگر آبسردکن نو باشد به مرور زمان و پس از چندین بار پر و خالی شدن مخزن دستگاه این مشکل رفع خواهد شد.

اگر آبسردکن دو منظوره دارید بهتر است که حداقل برای یک بار مخزن آب دستگاه را پر کرده و سپس از طریق شیر آب، مخزن را تخلیه کنید. برای آبسردکن های استیل نیز شیر آب را کمی باز بگذارید تا آب به خوبی در مخزن و اتصالات داخلی به گردش درآید و بوی نویی دستگاه برود.

کثیفی فیلتر آبسردکن

اگرچه وظیفه فیلتر تصفیه آب است اما آن ها به مرور از املاح اشباع شده و مانند روز اول قادر به جذب ناخالصی های آب نخواهند بود، بنابراین زمان تعویض آن ها فرا رسیده است.

عدم تعویض بموقع فیلتر می تواند مخزن آبسردکن و اتصالات داخلی آن را از آب تازه محروم کند که همین موضوع علت خوش طعم نبودن آب آبسردکن می شود. همچنین استفاده از فیلترهای بی کیفیت نیز باعث بو گرفتن دستگاه آبسردکن می شود.

یکسره کار کردن آبسردکن

در برخی مواقع درخواست شما برای تعمیر آبسردکن سام به دلیل یکسره کارکردن کمپرسور و داغ شدن بدنه آبسردکن است که این مشکل می تواند به خرابی ترموستات مربوط شود.

در اکثر مدل های آبسردکن، ترموستات داخلی وظیفۀ تنظیم درجه آبسردکن را برعهده دارد و دارای یک کلید بیرونی است. به طور کلی ترموستات داخلی آبسردکن دارای قابلیت تنظیم هستند و در حالت عادی و پیش فرض روی درجه دمایی استاندارد قرار دارند.

همچنین برخی دیگر از انواع آبسردکن دارای دکمه مخصوص تنظیم دمای آب هستند؛ این دکمه معمولاً در قسمت پشتی دستگاه قرار گرفته است. اگر در عیب یابی و تعمیر آبسردکن ، خرابی ترموستات مشخص شود، این قطعه تعمیر پذیر نیست و باید تعویض شود.

محل قرارگیری ترموستات در انواع آبسردکن

آبسردکن ها در انواع مختلف از جمله دو دسته اصلی معمولی و دیجیتال تولی می شوند و محل قرارگیری ترموستات آبسردکن و نحوه تنظیم ترموستات آن در هر کدام از این مل ها متفاوت است. در ادامه نگاهی به این دو مورد داریم:

  • آبسردکن معمولی: ترموستات آبسردکن معمولی در پشت دستگاه قرار دارد که با یک کاور پوشیده شده است. این پیچ برای تنظیم ترموستات آبسردکن معمولی است.
  • آبسردکن دیجیتال: آبسردکن های نسل جدید دارای پنل دیجیتال هستند و تنظیمات دما از طریق پنل انجام می شود.

آبسردکن آب نمی دهد

در صورتی که آب از شیر خروجی آبسردکن خارج نشود، ابتدا باید بررسی کنیم که مخزن خالی نشده باشد، سپس شیر دستگاه آبسردکن را بررسی می کنیم. در نهایت شیر آبسرکن یا باید رسوب زدایی شده یا باید تعویض شود.

تعمیرکاران آبسردکن متخصص در یدک تعمیر شناخت کامل به تمام قطعات و تجربه کافی در رفع تمام مشکلات احتمالی آبسردکن را دارند و این امر باعث شده تا با بالاترین سرعت کار خود را انجام دهند.

خرابی پدال آبسردکن

آبسردکن ‌ها ممکن است در طول زمان دچار مشکلاتی همچون جمله سرد نکردن آب، نشتی و شکستن پدال شوند. خرابی پدال آبسردکن یکی از رایج ترین اشکالات در انواع آبسردکن است که در این صورت برای تعویض پدال آسیب دیده نیاز به خدمات تعمیر آبسردکن سام خواهید داشت.

درون پدال های آبسردکن فنرهایی وجود دارد، معمولاً این فنرها به مرور زمان  فرسوده می شوند و در چنین حالتی باید نسبت به تعویض پدال آبسردکن اقدامات لازم را انجام دهید. برای تعویض پدال آبسردکن باید دستگاه از برق کشیده شده، مخزن جدا شود و بدنه آن باز شده و پدال ها جایگزین شوند.

تعمیر آبسردکن سام SAM

نشتی آبسردکن سام

نشتی آبسردکن یکی از رایج ترین مشکلات برای درخواست تعمیر آبسردکن سام است. برای این منظور تعمیرکار آبسردکن ابتدا دریچه عقب درب دستگاه را بررسی می کند تا به صورت کامل بسته شده باشد.

همچنین یک نوع پیچ ریز نقره ای رنگ که برای تخلیه آبی که قبل از حمل و  نقل در آن بوده وجود دارد. این پیچ باید به طور کامل جهت رفع نشتی آب، آب بندی شود.

به طور کلی دلیل نشتی آبسردکن شامل موارد زیر می شود:

  • افزایش فشار آب ناشی از گرمای دستگاه تهویه‌ی مطبوع
  • شل شدن پیچ ها و باز شدن درز لوله ها
  • محکم نبودن اتصالات مسیر اصلی ورود آب و آب سردکن
  • افزایش فشار آب ناشی از گرفتگی لوله ها

نگهداری و سرویس آبسردکن سام

علاوه بر تعمیر آبسردکن سام در صورت بروز مشکل، نگهداری و مراقبت مناسب از این دستگاه نیز اهمیت بسیاری دارد. با اتخاذ برخی اقدامات ساده، می‌توانید از عمر مفید آبسردکن خود بهره‌مند شوید و از بروز برخی مشکلات پیشگیری کنید:

  1. تمیز نگه داشتن قطعات داخلی: به طور مرتب داخل آبسردکن را تمیز کنید تا از تجمع رسوبات و آلودگی‌ها جلوگیری شود.
  2. چک کردن لوله‌ها و اتصالات: لوله‌ها و اتصالات آبسردکن را به طور دوره‌ای بررسی و در صورت نیاز تعویض کنید تا از نشتی آب پیشگیری شود.
  3. استفاده از آب تصفیه‌شده: برای پر کردن مخزن آب آبسردکن، همواره از آب تصفیه‌شده یا آب‌های نرم استفاده کنید تا از رسوب‌گیری جلوگیری شود.
  4. بررسی منظم فیلترهای آب: در صورت وجود فیلترها در آبسردکن، آن‌ها را به طور مرتب بررسی و در صورت نیاز تعویض کنید.

زمان مناسب تعمیر و سرویس آبسردکن

بهترین زمان برای تعمیر و سرویس آبسردکن در فصل بهار و پیش از تابستان و اوج استفاده از این وسیله است. تعمیرکاران آبسردکن متخصص در یدک تعمیر شناخت کامل به تمام قطعات و تجربه کافی در رفع تمام مشکلاتی که ممکن است برای آبسردکن به وجود آید را دارند و این امر باعث شده تا با بالاترین سرعت کار خود را انجام دهند.

به طور کلی نکات زیر را باید در مورد تعمیر آبسردکن  در نظر بگیرید:

  1. در صورت مشاهده هرگونه اختلال و به منظور جلوگیری از آسیب بیشتر، از دستگاه آبسردکن استفاده نکنید و با نمایندگی تعمیر آبسردکن تماس بگیرید و آن را به یک مرکز معتبر تحویل دهید.
  2. برخی از ایرادهای فنی یک دستگاه آبسردکن به ویژه هنگامی که دستگاه روشن نمی شود یا آب خروجی ندارد، ممکن است به قطعات دستگاه ارتباطی نداشته باشد. حتما قبل از تماس با شرکت تعمیر آبسردکن، اتصالات را بررسی کنیدو از ورودی‌های برق و آب به دستگاه خود مطمئن شوید.
  3. اطمینان حاصل کنید که نمایندگی تعمیرات آبسردکن برای تعمیر از قطعات استاندارد استفاده می کند.
  4. اگر تصمیم دارید، دستگاه خود را به مرکز تعمیرات بسپارید، مراکزی را انتخاب کنید که کار را در سریعتر زمان به شما تحویل می دهند.

هرگز به تعمیرکاران کم تجربه و شرکت‌هایی که در ابزارها و قطعات یدکی خود نقص دارند اطمینان نکنید. گاهی به دست آوردن یک قطعه، یا پیدا کردن یک ایراد توسط تعمیرکار غیر مجرب و غیر متخصص، هفته‌ها شما را با مشکل تامین آب سرد مواجه می کند. شما می توانید برای برخورداری از بهترین خدمات تعمیر آبسردکن به وبسایت یدک تعمیر مراجعه کنید.

نگهداری و سرویس آبسردکن سام

تعمیرکار آبسردکن سام

تعمیر آبسردکن سام نیاز به تخصص و مهارت خاصی دارد. به همین دلیل، استفاده از خدمات تعمیرکاران مجرب و آموزش‌دیده بهترین گزینه برای رفع مشکلات این دستگاه‌ها محسوب می‌شود. انتخاب تعمیرکاران مجاز و آموزش دیده مزایایی همچون این موارد را به همراه دارد:

  1. آشنایی کامل با ساختار و قطعات آبسردکن: این افراد با نحوه کار و قطعات مختلف آبسردکن آشنایی دارند و می‌توانند به راحتی مشکلات را تشخیص دهند.
  2. مهارت در تعمیر و رفع نقص‌های آبسردکن: تعمیرکاران آبسردکن سام به لطف تجربه و آموزش‌های تخصصی، می‌توانند مشکلات مختلف از جمله نشتی، نقص در سیستم خنک‌کننده و… را به سرعت برطرف کنند.
  3. دسترسی به قطعات یدکی اصلی: این تعمیرکاران به قطعات یدکی مورد نیاز انواع آبسردکن‌های مختلف دسترسی دارند.
  4. استفاده از ابزارهای تخصصی: تعمیرکاران آبسردکن از ابزارهای مخصوص و تخصصی برای تعمیر این دستگاه‌ها استفاده می‌کنند.
  5. ارائه خدمات پس از تعمیر: این افراد معمولاً ضمانتی را برای تعمیرات انجام‌شده ارائه می‌دهند.

مراجعه به تعمیرگاه مجاز آبسردکن

آبسردکن امروزه به یکی از وسایل ضروری و پرکاربرد در مکان های اداری و حتی خانه ها تبدیل شده است. این دستگاه امکان استفاده از آب خنک و سرد را فراهم می‌کند و به تأمین آب سالم و بهداشتی برای مصارف مختلف کمک می‌کند.

در صورت بروز هرگونه مشکل در آبسردکن خود، بهتر است به یک تعمیرگاه مجاز مراجعه کرده و از خدمات تعمیرکاران متخصص آبسردکن استفاده کنید. این کار علاوه بر رفع سریع مشکل، به حفظ طول عمر و کارایی دستگاه نیز کمک می‌کند.

هزینه تعمیر آبسردکن سام

هزینه تعمیر آبسردکن سام با توجه به پارامترهای زیر تخمین زده می شود:

  1. نوع خرابی دستگاه
  2. نیاز به تعویض قطعات داخلی
  3. اجرت تعمیر کار
  4. سرویس تعمیر در محل مشتری و یا تعمیر در تعمیرگاه مرکزی
  5. هزینه ایاب و ذهاب تعمیرکار یا انتقال دستگاه به کارگاه مرکزی

با توجه به موارد مذکور تعمیر آبسردکن سام قیمت ثابتی ندارد. اما شما می توانید پیش از درخواست خدمات تعمیر از طریق تماس با کارشناسان بخش پذیرش مشکل دستگاه خود را اعلام کرده و از هزینه تقریبی تعمیر آبسردکن سام مطلع شوید.

برای اطمینان خاطر شما مشتریان عزیز باید بگویم که کلیه هزینه خدمات در یدک تعمیر از نوع هزینه های مصوب دولتی بوده و با فاکتور رسمی به مشتریان ارائه می شود.

بنابراین حتی در مورد خدمات سرویس درب منزل نگرانی از بابت اخذ هزینه‌های غیر منصفانه و یا اضافی توسط تعمیرکار وجود ندارد.

قطعات داخلی آبسردکن

دستگاه آبسردکن از اجزای مختلفی تشکیل شده است که برخی آن ها که به دلیل نقص فنی می‌توانند باعث اختلال در عملکرد صحیح این دستگاه شوند به شرح زیر هستند:

  • کمپرسور یا موتور دستگاه
  • لوله های آب
  • کندانسور
  • فیلترهای تصفیه کننده آب
  • مخزن داخلی که اغلب از جنس استیل است
  • برد الکترونیکی
  • المنت های گرمایشی
  • ترموستات
  • شیر آبسردکن

در صورت بروز هرگونه مشکل برای دستگاه شما تنها کافی است تا با متخصصان یدک تعمیر تماس بگیرید تا در اسرع وقت دستگاه را شما به بهترین نحو ممکن تعمیر نمایند.

همچنین عیب یابی دستگاه آبسردکن در صورتی که مشکلی برای هرکدام از قسمت های فوق به وجود آمده باشد مهمترین نکته در تعمیرات دستگاه به شمار می رود زیرا تنها در صورت تشخیص درست مشکل است که می توان از هزینه های اضافی تعمیر دستگاه جلوگیر کرد.

باید بگوییم که در یدک تعمیر کلیه قطعات مذکور در صورت نیاز به تعویض از انواع اصل شرکتی قابل تامین است. اما در یدک تعمیر سیاست های کاری بر مبنای تعمیر قطعات قرار داده شده است و تنها در صورتی نسبت به تعویض آن ها اقدام می شود که به دلیل استهلاک و یا سوختگی امکان تعمیر وجود نداشته باشد.

تعمیر آبسردکن سام قیمت ثابتی ندارد. اما شما می توانید پیش از درخواست خدمات تعمیر از طریق تماس با کارشناسان بخش پذیرش مشکل دستگاه خود را اعلام کرده و از هزینه تقریبی تعمیر آبسردکن سام مطلع شوید.

چرا یدک تعمیر را برای تعمیر آبسردکن سام انتخاب کنیم؟

دستگاه آبسردکن سام در مدل های مختلفی عرضه می شود. مهمترین قسمت این دستگاه برد آن است که با قطع و وصل کردن جریان برق، دستور عملیات سرمایشی و گرمایشی را صادر می کند. به همین دلیل به خصوص در مواردی که ایراد دستگاه به برد آن مربوط شود تعمیر آن نیازمند دقت، تجربه و حساسیت بالا است. علاوه بر برد برای سایر قطعات همچون ترموستات باید نوع اصل جایگزین شود.

یدک تعمیر یکی از شرکت های خدماتی فعال در حوزه تعمیر و عیب یابی انواع لوازم برقی منزل و از جمله تعمیر آب سردکن سام است که با در اختیار داشتن توانمندترین استادکاران و تعمیرکاران کشور از اعتبار و خوشنامی در میان رقبای خود برخوردار است. از مهمترین مزایای یدک تعمیر برای تعمیر آبسردکن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. در اختیار داشتن فنی کاران با تجربه و آشنا به مدل های مختلف آبسردکن سام
  2. اولویت قرار دادن بر تعمیر قطعات داخلی و پرهیز از تعویض قطعات تا حد امکان
  3. ارائه سرویس های تعمیر در محل آبسردکن
  4. اعزام سریع سرویس کار در محل مطابق با زمان دلخواه مشتری
  5. ارائه هزینه های مورد تایید اتحادیه تعمیرات لوازم خانگی با فاکتور رسمی
  6. تعویض قطعات سوخته و یا غیر قابل تعمیر با قطعات اصل و اورجینال برند سام
  7. ضمانت خدمات تعمیر و قطعات تعویضی تا ۹۰ روز
  8. ارائه کد های تخفیف دوره ای به مشترکین
  9. سرویس های ویژه تعمیر 48 ساعته برای موارد اضطراری

بیشتر بدانید: ۷ نکته برای نگهداری از آبسردکن

مناطق تحت پوشش خدمات یدک تعمیر

آبسردکن، یکی از پرکاربردترین وسایل خانگی است که وظیفه خنک‌سازی و آماده‌سازی آب آشامیدنی سرد را بر عهده دارد. این دستگاه به دلیل کاربرد مداوم و همچنین قرار گرفتن در معرض آب و دما، ممکن است با مشکلاتی روبه‌رو شود که نیاز به تعمیر پیدا کند.

یدک تعمیر کلیه خدمات عیب یابی، تعمیر و سرویس آبسردکن سام را برای کلیه مناطق ۲۲ گانه تهران اعم از شمال، جنوب، شرق و غرب ارائه می دهد. تنها با یک تماس و ثبت درخواست در وبسایت یدک تعمیر کافیست تا درخواست خود را ثبت کرده تا سریعا سرویسکار آبسردکن به منطقه محل سکونت شما اعزام گردد.

اغلب مشکلات آبسردکن معمولاً طی همان روز قابل برطرف شدن است اما چنانچه که برای تعمیر نیاز به تجهیزات خاصی باشد انتقال دستگاه به کارگاه مرکزی نیز توسط پرسنل یدک تعمیر انجام می شود. در این صورت دیگر نیازی به مراجعه حضوری مشتریان و اتلاف وقت آنها نیست.

چرا آبسردکن سام آب را سرد نمی کند؟

اگر آبسردکن آب را به اندازه کافی خنک نمی کند ممکن است ترموستات و برد الکترونیکی دچار نقص فنی شده باشند. البته اتمام گاز مبرد و یا نشتی گاز نیز می تواند از دلایل سرد نشدن آب آبسردکن باشد.

علت خارج نشدن آب از شیر آبسردکن چیست؟

خراب شدن شیرالات داخلی و اهرم ها منجر به عدم خروج آب از آبسردکن می شود.

نظرات و سوالات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top تماس با کارشناسان