skip to Main Content
Rate this post

یدک تعمیر با سابقه ای طولانی در امر تعمیر آبسردکن و با بهره گیری از متخصصین در تعمیر آبسردکن دسینی DESSINI شناخت و تسلط کامل بر ظرافت های موجود در تعمیر بخارشوی را دارد

شرکت دسینی یک از معتبرترین شرکت‌ها در زمینه تولید انواع لاوازم برقی است که آبسردکن یکی از لوازم محسوب میشود که دارای محبوبیت بالا و همچنین کیفیت مناسبی است ولی اگر با مشکلی با این آبسردکن مواجه شدید به یدک تعمیر مراجعه کنید تا با خدماتی که در راستای تعمیر آبسردکن دسینی ارئه شده است.

یکی از دستگاه‌هایی که معمولا در اماکن عمومی، ادارات و محل کار افراد زیاد به چشم می خورد، آبسردکن است.

اگرچه ظاهرا تکنولوژی ساخت ساده ای دارد اما در صورت خرابی نیاز به تعمیر اصولی آبسردکن دارد.

سوالات متداول در خصوص آبسردکن دسینی

بیشتر بخوانید: تعمیر آبسردکن میدیا 

سوالات متداول در خصوص آبسردکن دسینی

  1. خنک نشدن آب داخل آبسردکن

خنک نشدن آب آبسردکن یکی از مشکلاتی است که می توان با انجم سرویس به موقع آبسردکن آن را برطرف کرد.

در درون آبسردکن ها یک ظرفیت خنک کننده وجود دارد که می تواند به طور میانگین با توجه به نوع دستگاه 7 لیوان آب خنک را در یک ساعت تحویل دهد.

در صورتی که آبسردکن شما نتواند این کار را انجام دهد شما نیار به تعمیر آبسردکن دارید، و باید با یک تعمیرکار آبسردکن تماس بگیرید.

  1. خارج نشدن آب از شیر خروجی آبسردکن

در صورتی که آب از شیر خروجی آبسردکن خارج نشد ، ابتدا باید بررسی کنیم که مخزن خالی نشده باشد، سپس شیر دستگاه آبسردکن را بررسی می کنیم.

در نهایت شیر آبسرکن یا باید رسوب زدایی شود ، و یا باید تعویض شود.

  1. نشتی آبسردکن

شتی آبسردکن یکی دیگر از مشکلات رایجی است که در زمان تعمیرات و سرویس آبسردکن می توان آن را برطرف کرد.

تعمیرکار آبسردکن ابتدا دریچه عقب درب دستگاه را بررسی می کند تا به صورت کامل بسته شده باشد. یک نوع پیچ ریز نقره ای رنگ که برای تخلیه آبی که قبل از حمل و  نقل در آن بوده وجود دارد. این پیچ باید به طور کامل جهت رفع نشتی آب، آب بندی شود.

زمان مناسب تغمیر و سرویس آبسردکن دسینی

هر دستگاهی اعم از آبسردکن بعد از مدت معینی کارکرد، نیاز به سرویس دارد. شاید فیلترهای دستگاه فرسوده شده و شاید میزان انرژی مصرفی آن به مرور زمان بیشتر شده باشد.

دلایل زیادی مثل سرد نکردن آب و یا صدای دستگاه ممکن است شما را نگران کرده باشد، اما این یک اتفاق رایج برای آبسردکن‌ها است.

در این حالت باید برای تعمیر دستگاه خود به یک نمایندگی تعمیر مجاز آبسردکن مراجعه کنید.

نکات مهم در خصوص تعمیر آبسردکن دسینی

  1. در صورت مشاهده هرگونه اختلال در دستگاه آبسردکن، از آن استفاده نکنیدچون ممکن است آسیب‌های بیشتری به دستگاه شما وارد شود. با نمایندگی تعمیر آبسردکن تماس بگیرید و آن را به یک مرکز معتبر تحویل دهید.
  2. برخی از ایرادهای فنی یک دستگاه آبسردکن ممکن است به قطعات دستگاه ارتباطی نداشته باشد. حتما قبل از تماس با شرکت تعمیر آبسردکن، اتصالات را بررسی کنیدو از ورودی‌های برق و آب به دستگاه خود مطمئن شوید.
  3. اطمینان حاصل کنید که نمایندگی تعمیرات آبسردکن برای تعمیر از قطعات استاندارد استفاده می کند.
  4. اگر تصمیم دارید، دستگاه خود را به مرکز تعمیرات بسپارید، خود را گرفتار تعمیرکارانی نکنید که دستگاه شما را دیر تحویل می‌دهند. مخصوصا اگر فصل تابستان است و در گرمای اواسط روز از نبود آب خنک رنج می برید، هرگز به تعمیرکاران کم تجربه و شرکت‌هایی که در ابزارها و قطعات یدکی خود نقص دارند اطمینان نکنید. گاهی به دست آوردن یک قطعه، یا پیدا کردن یک ایراد توسط تعمیرکار غیر مجرب و غیر متخصص، هفته‌ها شما را از آبسردکن خودتان دور می‌کند.

یدک تعمیر بهترین تعمیرگاه در خصوص تعمیر آبسردکن دسینی

بیشتر بخوانید: تعمیر آبسردکن ایستکول

یدک تعمیر بهترین تعمیرگاه در خصوص تعمیر آبسردکن دسینی DESSINI

ما در این مقاله به طور کامل تعمیر آبسردکن دسینی DESSINI را برسی کرده ایم.

استفاده از قطعات اورجینال خصوصا در مورد برندهای گران قیمت، بسیار مهم است.

قطعات نامرغوب و یا با کیفیت پایین‌تر علاوه بر اینکه کارایی دستگاه را کم می‌کنند، ممکن است عمر کوتاهی داشته باشند و با گذشت مدت زمان کمی از تعمیر، مجددا دستگاه شما نیاز به تعمیر پیدا کند.

همچنین اهمیت دادن به وقت شما یکی از امتیازات شرکت یدک تعمیر برای مشتریان خود است.

نظرات و سوالات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top تماس با کارشناسان