skip to Main Content
5/5 - (1 امتیاز)

ماشین ظرفشویی Magic در میان کاربران ایرانی یکی از برندهای محبوب و شناخته شده است و برنامه های شستشوی ماشین ظرفشویی مجیک از نقاط قوت آن به شمار می رود.

در این دستگاه، به جای ارائه انواع برنامه‌های با کارکرد مشابه، بهینه‌ترین آنها انتخاب شده‌اند؛ این اقدام باعث شده تا کاربران بتوانند به راحتی از این ویژگی‌ها برای بهبود کیفیت تمیزی ظروف خود استفاده کنند. در ادامه بیشتر به برنامه های شستشوی ماشین ظرفشویی مجیک پرداخته شده است.

این نکته را نیز در نظر داشته باشید که در صورت بروز ایراد و عمل نکردن برنامه های ماشین ظرفشویی مجیک می توانید از خدمات عیب یابی و تعمیر ماشین ظرفشویی بهره بگیرید.

علائم روی پنل ماشین ظرفشویی مجیک

به طور کلی راهنمای کامل نمادهای ماشین ظرفشویی Magic به موارد زیر اشاره دارد:

  • بررسی معانی نمادها بر روی ماشین ظرفشویی مجیک
  • انواع برنامه های شستشوی ماشین ظرفشویی مجیک

بیشتر بدانید: عیب یابی ماشین ظرفشویی مجیک 

معنی کلمات به کار رفته روی پنل ماشین ظرفشویی مجیک

معنی کلمات به کار رفته روی پنل ماشین ظرفشویی مجیک

اگر بخواهیم به بررسی مفاهیم و معانی کلمات مورد استفاده بر روی ماشین ظرفشویی مجیک می‌پردازیم به موارد زیر بر خواهیم خورد که این شناخت معانی این کلمات، به کاربران کمک می‌کند تا بهترین برنامه های شستشوی ماشین ظرفشویی مجیک را انتخاب کنند:

  • Power (روشن/خاموش): نمایانگر وضعیت روشن یا خاموش بودن دستگاه است.
  • Select (برای انتخاب برنامه): برای انتخاب یکی از برنامه‌های شستشو که در ماشین ظرفشویی مجیک وجود دارد.
  • Start/Pause (شروع/توقف): برای شروع یا توقف فعالیت ماشین ظرفشویی مجیک.
  • Sterilization (ضدعفونی کننده): ویژگی مربوط به ضدعفونی کردن ظروف.
  • Delay Start (تاخیر در شروع): امکان تنظیم زمان تاخیر قبل از شروع برنامه.
  • Eco (اقتصادی، سازگار با محیط زیست): برنامه‌هایی که به بهره‌وری انرژی و حفاظت از محیط زیست می‌پردازند.
  • Crystal (کریستال): برنامه شستشوی ویژه برای ظروف حساس به خشک شدن.
  • Normal (نرمال): برنامه معمولی شستشو.
  • Heavy (سنگین): برای ظروف شوینده و سنگین.
  • Short (کوتاه): برنامه کوتاه‌تر شستشو.
  • Rinse (برای آبکشی ظروف): برای شستشوی سریع و آبکشی ظروف.
  • Display (نمایشگر): صفحه نمایش اطلاعات و وضعیت ماشین ظرفشویی.

برنامه Normal ماشین ظرفشویی مجیک

یکی از انواع برنامه های شستشوی ماشین ظرفشویی مجیک برنامه نرمال است؛ برنامه “Normal” در ماشین ظرفشویی مجیک، یک برنامه شستشوی معمولی است که برای پاکسازی ظروف با چربی تازه به کار می‌رود.

این برنامه با یک مرحله پیش‌شستشو شروع می‌شود و دمای شستشو آن در حدود 60 درجه سانتیگراد است. این برنامه شامل 3 مرحله آبکشی می‌شود و همچنین از سیستم خشک‌کن نیز بهره می‌برد.

کاربرد Eco در برنامه های شستشوی ماشین ظرفشویی مجیک

برنامه Eco ماشین ظرفشویی مجیک

یکی دیگر از برنامه های شستشوی ماشین ظرفشویی مجیک برنامه Eco است. این برنامه در ماشین ظرفشویی مجیک یک برنامه اقتصادی و سازگار با محیط زیست است. برنامه Eco مناسب برای شستشوی ظروف سفالی و بلوری است و بدون نیاز به مرحله پیش‌شستشو عمل می‌کند.

دمای آب در این برنامه حدود 45 درجه سانتیگراد است و شامل 3 مرحله آبکشی می‌شود. همچنین، این برنامه از سیستم خشک‌کن نیز بهره می‌برد.

کابرد برنامه Crystal ماشین ظرفشویی مجیک چیست؟

برنامه “Crystal” در ماشین ظرفشویی مجیک، یک برنامه شستشوی خاص برای ظروف کریستالی است. این مورد از برنامه های شستشوی ماشین ظرفشویی مجیک برای حفاظت از ظروف بلوری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ظروف حساسی که ممکن است در برنامه‌های دیگر شکسته شوند، با استفاده از این برنامه به دقت شسته می‌شوند. دمای شستشو در این برنامه حدود 40 درجه سانتیگراد است و دارای 2 مرحله آبکشی می‌باشد. همچنین، این برنامه از سیستم خشک‌کن نیز بهره می‌برد.

برنامه های شستشوی ماشین ظرفشویی مجیک؛ Short و Heavy

دو مورد دیگر از برنامه های شستشوی ماشین ظرفشویی مجیک شامل برنامه های Short و Heavy می شود. برنامه “Short” در ماشین ظرفشویی مجیک، یک برنامه کوتاه برای شستشوی ظروف با کمترین میزان کثیفی است. این برنامه دارای زمان کوتاهی برای اجرا می‌باشد.

برنامه “Heavy” نیز در ماشین ظرفشویی مجیک وجود دارد. این برنامه برای شستشوی ظروف بسیار کثیف و مواردی که به سختی تمیز می‌شوند، استفاده می‌شود.

در حقیقت برنامه Heavy را بیشتر می توان برای شستشوی ظروف پخت‌و‌پز مانند قابلمه و ماهی تابه در نظر گرفت. دمای شستشو در این برنامه حدود 65 درجه سانتیگراد است و این برنامه شامل 5 مرحله آبکشی می‌شود. همچنین، این برنامه از سیستم خشک‌کن نیز بهره می‌برد.

برنامه های Pre Wash و Rinse Dry در ماشین ظرفشویی Magic

برنامه های Pre Wash و Rinse Dry در ماشین ظرفشویی Magic

دست آخر اینکه باید گفت برنامه “Pre Wash” در ماشین ظرفشویی مجیک، یک برنامه پیش‌شستشو و شستشو برای آبکشی اولیه ظروف است. به عبارتی دیگر این مورد از برنامه های شستشوی ماشین ظرفشویی مجیک برای شستشوی ابتدایی ظروف بسیار کثیف استفاده می‌شود.

در برنامه Pre Wash مواد شوینده همچون نمک ماشین ظرفشویی به کار نمی‌روند و تنها ظروف با آب، خیس می‌شوند. برنامه “Rinse Dry” نیز یک برنامه آبکشی و تخلیه در ماشین ظرفشویی مجیک است. این برنامه برای آبکشی نهایی و تخلیه ظروف استفاده می‌شود.

بیشتر بدانید: 5 علت خاموش شدن ناگهانی ماشین ظرفشویی

نکته پایانی

در این مطلب به برنامه های شستشوی ماشین ظرفشویی مجیک پرداخته شد. به طور کلی با دانستن کارکرد برنامه های ماشین ظرفشویی می توانید کارایی بهتری را از آن بهره بگیرید.

در صورت وجود هرگونه ایراد و اشکال در ماشین ظرفشویی مجیک می توانید از خدمات مراکز تخصصی تعمیر ماشین ظرفشویی همچون یدک تعمیر بهره بگیرید. در این مرکز پس از عیب یابی، از قطعات اورجینال برای تعمیر ماشین ظرفشویی شما بهره گرفته می شود.

نظرات و سوالات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top تماس با کارشناسان