skip to Main Content
5/5 - (2 امتیاز)

تعمیر ماشین لباسشویی الگانس با ضمانت 90 روزه خدمات تعمیر و قطعات تعویضی در یدک تعمیر انجام می شود.

برای تعمیر اصولی و مطمئن این دستگاه می توانید با اطمینان خاطر از خدمات با کیفیت این مرکز بهره مند شوید.

بیشتر بدانید: علت بسته نشدن درب ماشین لباسشویی

عیب یابی ماشین لباسشویی الگانس

عیب یابی ماشین لباسشویی الگانس

تعمیر اصولی ماشین لباسشویی نیازمند عملیات عیب یابی دقیق است. اگر این مرحله به درستی انجام شود نقص فنی ماشین لباسشویی به درستی تشخیص داده می شود. از آن پس نیز تعمیر مطمئن دستگاه بستگی به تجربه و مهارت تعمیرکار دارد.

در طی عیب یابی مشخص می شود که ایراد ماشین لباسشویی مربوط به کدام قطعه است. فنی کار باید از روی علائم خرابی دستگاه بتواند منشاء آن را به درستی تشخیص دهد. رایجترین علائم خرابی ماشین لباسشویی الگانس به شرح زیر است:

  1. ماشین لباسشویی روشن نمی شود
  2. قفل شدن درب ماشین لباسشویی
  3. نچرخیدن ماشین لباسشویی
  4. نشتی آب از زیر لباسشویی
  5. باقی ماندن پودر لباسشویی بعد از شستشو
  6. نشتی آب از لباسشویی
  7. عدم تخلیه مناسب آب بعد از شستن لباس ها
  8. بسته نشدن درب لباسشویی
  9. تمیز نشستن لباس ها

قطعات ماشین لباسشویی الگانس

بیشترین قطعات داخلی ماشین لباسشویی الگانس که طی عملیات تعمیر ممکن است نیاز به تعویض داشته باشند به شرح زیر هستند:

  1. میکرو سوئیچ
  2. شیر برقی
  3. هیدروستات ماشین لباسشویی
  4. المنت
  5. ترموستات ماشین لباسشویی
  6. میکروسوئیچ مغناطیسی درب (اینترلاک)
  7. پمپ تخلیه (واتر پمپ)
  8. تایمر
  9. موتور ماشین لباسشویی

البته در یدک تعمیر اولویت با تعمیر قطعات داخلی است و تنها در صورتی نسبت به تعویض آنها اقدام می شود که به دلیل پوسیدگی طول عمر آنها به اتمام رسیده باشد.

در این صورت نیز تنها از قطعات جانبی اصل و اورجینال الگانس استفاده می‌شود. زیرا استفاده از لوازم یدکی فیک و کهنه نه تنها مشکلات دستگاه را برطرف نمی‌کند بلکه ممکن است مشکلات جدیدی را به آن اضافه نمایند.

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی الگانس

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی الگانس

کلیه هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی الگانس مطابق با نرخ های اعلام شده از سوی اتحادیه تعمیرات لوازم خانگی است.

ریز هزینه تعمیرات نیز در فاکتور ارائه شده به مشتریان ثبت می شود و پیش از ثبت درخواست خدمات تعمیر، هزینه تقریبی به آنها اعلام می شود.

با وجود شفاف سازی هزینه ها دیگر نگرانی از بابت اخذ مبالغ اضافه و غیر منصفانه در خدمات تعمیر در محل وجود ندارد.

تعمیر ماشین لباسشویی الگانس در محل و منزل

به دلیل آنکه لباسشویی جز لوازم خانگی بزرگ و سنگین وزن محسوب می شود، جابجایی آن برای تعمیر راحت نیست. از طرفی ممکن است تا در حین جابجایی به دستگاه ضربه وارد شده و دچار آسیب دیدگی شود. در چنین شرایطی سرویس های درب منزل خدمات تعمیر می تواند کمک بزرگی برای مشتریان باشد.

به همین دلیل است که یدک تعمیر نیز برای رفاه حال مشتریان خود خدمات تعمیر لباسشویی الگانس در محل و منزل را اضافه نموده است. در این سرویس همچنین هزینه تعمیر لباسشویی نیز تا حد قابل توجهی کاهش می یابد زیرا دیگر نیازی به انتقال دستگاه به کارگاه مرکزی نیست.

توجه داشته باشید که در مواردی نیاز به تجهیزات خاص برای امر تعمیر است که ناچار به انتقال دستگاه به تعمیرگاه مرکزی ماشین لباسشویی هستیم. در این صورت هزینه انتقال دستگاه به عهده مشتری است.

بیشتر بدانید: علت روشن نشدن ماشین لباسشویی

نمایندگی مجاز ماشین لباسشویی الگانس یا مرکز تعمیرات یدک تعمیر؟

تعمیر ماشین لباسشویی الگانس

ممکن است این سوال برای شما پیش آمده باشد که برای تعمیر دستگاه خود آیا باید به نمایندگی های رسمی الگانس مراجعه کنید و یا به تعمیرگاه های متفرقه؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که اگر دستگاه خود را به تازگی خریده اید و مدت گارانتی آن به اتمام نرسیده است، حتما از خدمات نمایندگی های رسمی الگانس استفاده کنید. زیر بصورت کاملا رایگان مشکلات لباسشویی شما برطرف می شود.

اما مشکل نمایندگی ها حجم بالای درخواست ها و مدت زمان طولانی انتظار در صف است. به همین دلیل اگر مدت گارانتی لباسشویی الگانس شما تمام شده است از آنجایی که در نمایندگی نیز کلیه عملیات تعمیر و تعویض با درخواست هزینه انجام می شود، می توانید از مراکز تعمیر متفرقه اما معتبر کمک بگیرید.

یدک تعمیر مرکز تخصصی تعمیر ماشین لباسشویی از تمامی برندها و برای مدل های مختلف است. عملیات تعمیر توسط فنی کاران مجرب و آموزش دیده انجام می شود.

کلیه خدمات تعمیر دارای 3 ماه گارانتی بی قید و شرط است. چنانچه طی این مدت مشکلی برای دستگاه شما پیش بیاید بطور کاملا رایگان پشتیبانی می شود.

چرا لباسشویی الگانس آب خالی نمیکنه؟

مسدود شدن فیلتر پمپ تخلیه لباسشویی مسدود شدن شلنگ تخلیه خراب شدن پمپ تخلیه مسدود شدن مسیر خروجی آب زیر دیگ، خراب شدن برد یا تایمر لباسشویی از جمله دلایل عدم تخلیه آب لباسشویی است.

چرا لباسشویی آب می دهد؟

عدم اتصال محکم شلنگ لباسشویی به محل تخلیه در پشت دستگاه، خراب شدن پمپ تخلیه، مسدود شدن شیر ورودی آب، شل شدن و پارگی لاستیک دور درب لباسشویی، آسیب دیدن قفل در و یا سوئیچ سطح آب از عوامل نشتی در لباسشویی هستند.

نظرات و سوالات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top تماس با کارشناسان