skip to Main Content
5/5 - (1 امتیاز)

یدک تعمیر ارائه دهنده خدمات تعمیر بخور سرد مدیسانا Medisana با 90 روز گارانتی و هزینه های منصفانه در خدمت شماست. چنانچه بخور سرد شما دچار نقص فنی شده و نیاز به خدمات تعمیر بخور سرد را دارید، نکات ارائه شده در این مقاله را تا انتها بخوانید.

بخور سرد دستگاهی پر کاربرد به خصوص در فصل پاییز و زمستان است که اغلب افراد با مشکلات تنفسی و خشکی پوست مواجه هستند. این دستگاه در واقع نوعی رطوبت ساز است که با تبدیل آب به بخار سرد باعث مرطوب سازی هوای محیط می شود. نکته قابل توجه در این دستگاه آن است که از حرارت برای بخاردهی استفاده نمی‌کند بلکه با استفاده از امواج فراصوت باعث لرزش مولکول‌های آب و تبخیر آنها می‌شود.

کاربرد همین تکنولوژی باعث شده تعمیر بخور سرد، عملیاتی حساس و نیازمند دقت بالا باشد. البته مهمتر از آن، کمک گرفتن از تعمیرکاران آشنا به این برند از دستگاه شما است. به همین دلیل در صورتی که دستگاه بخور سرد شما دچار مشکل و خرابی شد حتما از افراد ماهر برای تعمیر آن کمک بگیرید.

 

رایج ترین مشکلات بخور سرد مدیسانا Medisana

تعمیر بخور سرد مدیسانا Medisana

رایجترین مشکلاتی که در مورد دستگاه بخور سرد مدیسانا رخ می دهد معمولا به شرح زیر است:

  • دستگاه بخار بوی نامطبوع می دهد
  • دستگاه بخور سرد روشن نمی شود
  • دستگاه بخور سرد بخار نمی کند
  • دستگاه بخور آب میدهد
  • دستگاه بخور سرد صدا می دهد
  • حجم بخار دهی کاهش یافته است

 

نکات ایمنی و پیشگیری از تعمیر بخور سرد مدیسانا Medisana

تعمیر بخور سرد مدیسانا Medisana

توجه به نکات نگهداری و استفاده صحیح دستگاه بخور سرد منجر به افزایش طول عمر آن می شود. بدین منظور توجه به نکاتی از قبیل موارد زیر ضروری است:

برای جلوگیری از رسوب گرفتن دستگاه حتما از آب مقطر و یا جوشیده صاف شده استفاده کنید. زیرا آب شهری دارای درجه سختی بالایی است و معمولاً مهمترین دلیل از کار افتادن فیلترهای دستگاه و در نتیجه عدم بخاردهی همین املاح و سختی آب است.
هر روز آب دستگاه را تعویض کرده و آن را با آب تازه پر کنید. راکد ماندن آب در دستگاه باعث رشد میکروب ها و قارچ ها شده که می‌تواند خطرات عفونت و آلرژی را برای شما به همراه داشته باشد.

از روشن گذاشتن متوالی دستگاه اکیدا خودداری کنید و هر چند وقت یکبار دستگاههای بخور سرد را خاموش کنید. بخور سرد کوچک کشش بخار دهی برای سالنهای بزرگ را ندارد، بنابراین از همان ابتدا ظرفیت دستگاه را متناسب با اندازه فضا خریداری کنید.

برای تمیز کردن دستگاه از محلول جوش شیرین و سرکه سفید استفاده کنید. استفاده از شوینده های شیمیایی منجر به آسیب رسانی دستگاه می شود و هم برای سلامتی شما مضر است زیرا در استفاده بعدی بقایای شوینده از طریق بخار آب و تنفس وارد بدن شما می شود.

چنانچه قصد استفاده از دستگاه را به مدت طولانی ندارید، حتما مخزن آب آن را تخلیه کرده، دستگاه را باز کنید و اجازه دهید تا قطعات آن کاملاً خشک شود سپس آن را بسته و در جای مخصوص خود نگهداری کنید.

چنانچه دستگاه بخور سرد شما مجهز به مخزن مجزا برای اضافه کردن اسانس نمی‌باشد، از اضافه کردن اساس در مخزن اصلی اکیداً خودداری کنید. زیرا مهمترین عامل گرفتگی مجرای خروج آب از نازل های بخور سرد می باشند.

 

خدمات قابل ارائه برای تعمیر بخور سرد مدیسانا Medisana

تعمیر بخور سرد مدیسانا Medisana

بسته به نوع خرابی و مشکل دستگاه بخور سرد مدیسانا، یکی از انواع خدمات زیر ممکن است برای تعمیر آن انجام شود. در یدک تعمیر اولویت با تعمیر قطعات خراب شده است. تنها در صورتی که قطعه مورد نظر کارایی خود را از دست داده باشد، نسبت به تعویض آن با همتای اصل و اورجینال شرکتی اقدام می شود:

  • تعویض قطعات خراب یا پوسیده
  • تعمیر سیستم اولتراسونیک یا فراصوت
  • تعویض فیوز
  • تعویض آهنربای سنسور
  • تعویض برد تغذیه
  • تعویض واشر برای جلوگیری از نشتی
  • ترمیم سیم های ارتباطی دهنده صفحه کلید به برد فرمان
  • تعویض کریستال اولتراسونیک
  • جرم زدایی
  • تعویض مخزن آب دستگاه بخور
  • تعمیر المنت برقی
  • رسوب زدایی

 

هزینه تعمیر بخور سرد مدیسانا Medisana

هزینه تعمیر بخور سرد مدیسانا Medisana بستگی به نوع خرابی و مشکل آن دارد و به همین دلیل نمی‌توان یک قیمت ثابت را برای آن اعلام نمود. اما به طور کلی می توان گفت این هزینه شامل هزینه ایاب و ذهاب برای حضور در محل و جمع آوری دستگاه، اجرت تعمیر بخور سرد و هزینه تعویض لوازم جانبی در صورت نیاز است. ما در یدک تعمیر این اطمینان را به شما می دهیم که کلیه هزینه های اعلام شده کاملا مورد تایید نهادهای نظارتی بوده و با فاکتور رسمی به شما ارائه می شود.

 

بخور سرد مدیسانا Medisana

تعمیر بخور سرد مدیسانا Medisana

مدیسانا از جمله برندهای معتبر در حوزه تولید لوازم مراقبت از سلامت و درمان های خانگی است. این شرکت آلمانی بیش از 30 سال است که در این حوزه فعالیت می‌کند و با تمرکز بر نوآوری های الهام گرفته از طب سنتی، اقدام به تولید محصولات مراقبت از سلامت برای کاربرهای خانگی می کند. از جمله تولیدات این برند، دستگاه بخور سرد است که در جدیدترین مدل های خود امکاناتی چون موارد زیر را تعبیه نموده است:

  • بی صدا و با مصرف کم انرژی
  • خاموشی خودکار هنگام خالی شدن مخزن
  • امکان استفاده همراه با اسانس های معطر
  • دارای ساعت و آلارم
  • قابلیت تنظیم میزان رطوبت
  • قابلیت خاموشی خودکار به هنگام اتمام آب مخزن

 

بهترین نمایندگی تعمیر بخور سرد مدیسانا Medisana

پیدا کردن مراکز خدماتی معتبر و مطمئن دغدغه بسیاری از افراد در هنگام مواجهه با مشکل تعمیر لوازم برقی خود است. متاسفانه موارد زیادی پیش آمده که مشتریان به دلیل واگذاری دستگاه خود به افراد آماتور و غیر حرفه ای پس از تعمیر با مشکلات جدید و یا از کار افتادن نهایی دستگاه بخور سرد خود مواجه شده اند.

یدک تعمیر، ارائه دهنده خدمات تعمیر انواع لوازم خانگی با سابقه فعالیت طولانی مدت است. به همین جهت از تجربه و مهارت کافی برای تعمیر دستگاه بخور سرد از برندهای مختلف بهره مند است. در این مرکز تیمی متشکل از استادکاران و سرویس کاران حرفه ای و آموزش دیده در حال فعالیت هستند که به طور مداوم در حال ارتقا دانش فنی خود مطابق با جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا در لوازم خانگی می باشند.

همچنین یدک تعمیر کلیه خدمات تعمیر خود را تا ۹۰ روز گارانتی می کند و در صورت نیاز به تعویض لوازم یدکی صرفاً از قطعات جانبی اصل و اورجینال شرکتی استفاده می کند. هزینه تعمیر در یدک تعمیر کاملا منصفانه و مورد تایید نهادهای دولتی است. برای تحویل دستگاه خراب شده نیازی به مراجعه حضوری نیست. کدهای تخفیف دوره ای به مشترکین ارائه می شود و در موارد اورژانسی که مشتری نیاز به تعمیر دستگاه خود در کوتاه‌ترین زمان ممکن را دارد، سرویس‌های ویژه ۴۸ ساعته نیز ارائه می‌شود. برای بهره‌مندی از خدمات تعمیر دستگاه بخور سرد مدیسانا همین حالا با شماره های درج شده در وبسایت تماس حاصل فرمایید.

علت خاموش شدن چراغ سبز آبسردکن مدیسانا چیست؟

چراغ سبز مربوط به آب سرد است، زمانی که دستگاه به برق وصل می شود این چراغ روشن می شود تا آب خنک شود. پس از سرد شدن آب این چراغ خاموش شده و مجددا پس از گرم شدن روشن می شود.

چرا آبسردکن مدیسانا روشن نمی شود؟

خرابی اتصالات و سوکت های برق، تنظیم نبودن درجه ترموستات و یا ضعیف بودن برق شهری منجر به روشن نشدن آبسردکن می شود.

نظرات و سوالات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top تماس با کارشناسان