skip to Main Content
5/5 - (1 امتیاز)

مهمترین نکته در مورد تعمیر بخور سرد آلپکس مراجعه به مراکز تعمیراتی معتبر و کمک گرفتن از استاد کاران حرفه ای و آشنا به این برند است. دستگاه بخور سرد اگرچه ابعاد کوچکی دارد و به نظر میرسد که عملکرد آن ساده است، اما به دلیل استفاده از سیستم فراصوت در آن، بسیار حساس بوده و با کوچکترین بی توجهی در استفاده از دستگاه به راحتی می تواند دچار نقص فنی شود. اغلب افراد از توجه به نکات نگهداری و استفاده صحیح از بخور سرد بی خبر هستند و به همین دلیل است که با خرابی زود هنگام آن مواجه می‌شوند. چنانچه دستگاه بخور سرد شما از برند آلپکس است و نیاز به خدمات تعمیر بخور سرد را دارید پیشنهاد می‌کنیم تا نکات ارائه شده در این مقاله را بخوانید زیرا به شما برای تصمیم‌گیری و انتخاب بهترین نمایندگی تعمیر بخور سرد کمک می کند.

 

موارد نیازمند تعمیر بخور سرد آلپکس ALPX

تعمیر بخور سرد آلپکس ALPX

معمولاً شایع ترین مشکلاتی که در مورد بخور سرد آلپکس مشاهده می شود به شرح زیر است:

  • دستگاه بخور سرد بخار نمی کند
  • حجم بخار دهی کاهش یافته است
  • دستگاه بخور آب می دهد
  • دستگاه بخار بوی نامطبوع می دهد
  • دستگاه بخور سرد آلپکس صدا می دهد

 

نکات نگهداری و پیشگیری از نیاز به تعمیر بخور سرد آلپکس ALPX

توجه به نکات نگهداری و استفاده صحیح از دستگاه منجر به افزایش طول عمر آن می شود. پس از خریداری دستگاه توصیه می‌شود تا حتما دفترچه راهنمای آن را مطالعه کنید و از نکات ویژه مراقبت از دستگاه خود مطلع شوید. اگر به دفترچه راهنمای بخور سرد آلپکس خود دسترسی ندارید موارد زیر را مورد توجه قرار دهید:
دستگاه بخور سرد اگر چه دستگاهی برای بهبود و ارتقاء سلامتی افراد طراحی شده است اما در صورت عدم نکات بهداشتی می تواند منجر به ایجاد آلرژی و عفونت شود. زیرا باقی ماندن آب راکد در دستگاه و عدم تعویض زودهنگام آن بستر مناسبی را برای افزایش آلودگی میکروبی فراهم می کند. انتشار میکروب ها و قارچ ها با بخار آب در فضای محیط به معنای مشکلات عفونتی در سیستم تنفسی شما خواهد بود.
یکی از شایع‌ترین مشکلات دستگاه بخور سرد عدم بخاردهی و یا کاهش حجم بخار است. این اتفاق معمولاً در نتیجه استفاده از آب شهری با درجه سختی بالا رخ می دهد. املاح آب در فیلتر و نازل رسوب کرده و باعث از کار افتادن بخور سرد می شود. به همین دلیل از آب مقطر و یا آب جوشیده برای پر کردن مخزن دستگاه استفاده کنید.
هرچند وقت یکبار نسبت به تعویض فیلتر دستگاه اقدام کنید.
دستگاه بخور سرد را متناسب با وسعت فضا مورد استفاده در آن انتخاب کنید. یک دستگاه کوچک مسلما کشش بخار دهی و مرطوب سازی سالن بزرگ را ندارد و روشن نمودن متوالی دستگاه باعث کاهش طول عمر آن می شود.
چنانچه قصد استفاده از دستگاه بخور سرد را برای مدت طولانی ندارید، حتما مخزن آب آن را تخلیه کرده، شسته و خشک نمایید. زیرا باقی ماندن آب درون دستگاه باعث رشد میکروبی و در نتیجه ایجاد بوی نامطبوع در استفاده بعدی می شود.
در صورتی که دستگاه بخور سرد رسوب گرفته است از محلول جوش شیرین و سرکه سفید برای رسوب زدایی و تمیز کردن آن استفاده کنید. استفاده از شوینده های شیمیایی ممکن است باعث صدمه دیدن دستگاه شود و هم اینکه بقایای ترکیبات شیمیایی شوینده در هنگام بخار دهی به سیستم تنفسی شما انتقال پیدا می‌کند.

 

خدمات قابل ارائه برای تعمیر بخور سرد آلپکس ALPX

  • تعویض مخزن آب دستگاه بخور
  • تعویض قطعات خراب یا پوسیده
  • تعمیر المنت برقی
  • تعمیر سیستم اولتراسونیک یا فراصوت
  • تعویض یا تعمیر کابل برق
  • جرم زدایی و رسوب گیری

 

هزینه تعمیر بخور سرد آلپکس ALPX

هزینه تعمیر بخور سرد آلپکس چقدر است؟ در پاسخ به این سوال باید بگویم که هزینه تعمیر دستگاه بخور سرد بستگی به نوع مشکل و خرابی آن دارد و به همین دلیل نمی‌توان یک قیمت ثابت را برای آن تعیین نمود.
اما به عنوان یک قاعده کلی می‌توان گفت که این هزینه شامل هزینه حضور و ایاب و ذهاب تعمیرکار در محل برای عیب یابی دستگاه و جمع‌آوری آن، دستمزد تعمیر دستگاه و در صورت نیاز به تعویض قطعات جانبی هزینه لوازم یدکی نیز به آن اضافه می‌شود.
یدک تعمیر این اطمینان خاطر را به شما می دهد که هزینه های اعلام شده برای تعمیر بخور سرد آلپکس کاملا مورد تایید نهادهای نظارتی بوده و با فاکتور رسمی به مشتریان ارائه می شود.

 

بخور سرد آلپکس ALPX

تعمیر بخور سرد آلپکس ALPX

آلپکس یکی از برند های معتبر دستگاه‌ بخور سرد است که به دلیل کیفیت ساخت بالا، طول عمر و امکانات پیشرفته خود توانسته جایگاه خوبی را در بازار این محصول کسب نماید.
جدیدترین مدلهای بخور سرد آلپکس به امکانات پیشرفته ای چون صفحه نمایش دیجیتال و ریموت کنترل برای تنظیم عملکرد دستگاه از راه دور، دکمه مخصوص برای تنظیم رطوبت محیط، تایمر برای روشن و خاموش کردن خودکار دستگاه مجهز شده است.
همچنین یکی از جدیدترین فناوری هایی که در این دستگاه تعبیه شده است فناوری تولید یون منفی است که منجر به حذف آلودگی‌ها، میکروب‌ها و ویروس‌های شناور در هوای محیط می شود. در واقع این یون های منفی به ذرات دارای بار مثبت چسبیده و آنها را به سمت پایین می کشند.
ظرفیت مخزن آب بخور سرد آلپکس بالا بوده که امکان بخاردهی برای مدت زمان طولانی و تا 19 ساعت بدون شارژ مجدد مخزن آب را فراهم می کند.
خاموش کردن خودکار با اتمام آب مخزن از دیگر قابلیت های بخور سرد های آلپکس است. با اتمام آب مخزن، مبدل اولتراسونیک متوقف شده و نشانگر صفحه روشن می‌شود. همچنین دریچه‌ پر کردن مخزن مجهز به فیلتر ضد رسوب است که مواد معدنی موجود در آب را قبل از رسیدن به مبدل اولتراسونیک جذب می‌کند.
خروجی بخار دستگاه دارای نازلی است که با چرخاندن آن می توان جهت خروج بخار را تغییر داد.همچنین می‌توان نازل را برداشت تا بخار از روی دستگاه پایین بریزد. در نهایت اینکه میزان مصرف برق این دستگاه 30 وات و بسیار پایین است.

 

بهترین نمایندگی تعمیر بخور سرد آلپکس ALPX

تعمیر بخور سرد آلپکس ALPX

یدک تعمیر یکی از شرکت‌های فعال در حوزه تعمیر انواع لوازم خانگی با سابقه فعالیت بالا است. قابل توجه است که انواع برند های دستگاه بخور سرد و ازجمله برند آلپکس توسط تعمیرکاران و سرویسکاران حرفه ای و مجرب یدک تعمیر قابل تعمیرهستند. استادکاران این مجموعه به طور مداوم در حال آموزش و بروزرسانی اطلاعات خود مطابق با جدیدترین تکنولوژی های لوازم خانگی در دنیا هستند. کلیه خدمات تعمیراتی و سرویس دهی توسط این مجموعه تا ۹۰ روز ضمانت می شود. استفاده از لوازم یدکی اورجینال و شرکتی، تحویل سریع دستگاه تعمیر شده و قیمت های منصفانه از جمله مزایای این شرکت خدماتی است. همچنین امکان سرویس‌های ویژه تعمیر ۴۸ ساعته و ارائه کد های تخفیف دوره ای برای مشترکین نیز وجود دارد.

نظرات و سوالات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top تماس با کارشناسان