skip to Main Content
Rate this post

تعمیر آبسردکن هیوندای HIUNDAI در یدک تعمیر توسط افراد متخصص و آموزش دیده انجام می‌شود. در هنگام خرابی و نقص فنی آب سرد کن خود لازم است برای اینکه دچار خرابی مجدد نشود و آسیب جدی به دستگاه شما نرسد آبسردکن خود را به مرکز خدماتی تعمیرات تخصصی آبسردکن بسپارید.

در یدک تعمیر، تعمیر آبسردکن با انواع برندها توسط تعمیرکاران مجرب انجام می شود. لازم به ذکر است که تمامی قطعات تعویض شده در این مجموعه اصل و فابریک بوده و دارای خدمات پس از فروش می باشد.

تعمیر آبسردکن هیوندای

بررسی مشکلات رایج آبسردکن

چکه کردن پمپ آب

  • با افزایش عمر آبسردکن، ممکن است شیر آب سرد و گرم به مرور زمان به چکه کردن بیافتد و سینی تخلیه، از آب پر گردد. با تعویض اتصالات پمپ دستی آب سرد و یا گرم می توان این مشکل را برطرف کرد.
    بهتر است از سینی تخلیه آبسردکن برای خالی کردن ته مانده چای و یا سایر نوشیدنی ها استفاده نکنید. چرا که عبور چیزی غیر از آب در منافذ سینی تخلیه باعث گرفتگی آن می شود.
    گاهی مشکل در اتصالات داخلی دستگاه باعث می شود که به مرور زمان موجب نشتی آب شود. جایگزینی اتصالات بهترین گزینه برای حل این مشکل است.

توزیع نامناسب آب آبسردکن هیوندای

  • کاهش آب مخزن

کاهش آب منبع آبسردکن، فشار آب را کم می کند و با پر کردن مخزن، این مشکل به راحتی قابل حل است.

  • هواگیری مخزن آب

گاهی اوقات داخل مخزن آبسردکن هایی که به تازگی نصب یا سرویس شده اند، هواگیری می شود. برای حل این مشکل می توان با پایین نگه داشتن پمپ دو شیر آب به طور همزمان برای چند دقیقه، هوا را به طور کامل خارج کرد

کاهش توان دستگاه آبسردکن

برای استفاده از دستگاه های آبسردکن نیاز به نیروی برق وجود دارد. در صورت مواجهه با کاهش توان دستگاه ، باید دنبال مشکل در اتصال آبسردکن به برق شهری باشید.دو شاخه آبسردکن را از پریز برق درآورده و سپس وارد آن کنید. روشن شدن چراغ و شنیدن صدای کمپرسور نشانه راه اندازی مجدد دستگاه است

آب آبسردکن خنک نیست

  • خالی بودن آب دستگاه
  • تغییر دمای آب آبسردکن
  • آبسردکن توسط افراد زیادی مورد استفاده قرار می گیرد

آبسردکن هیوندای آب را گرم نمی کند

  • دستگاه هیچ قدرتی را دریافت نمی کند
    اگر دستگاه خاموش باشد یا انرژی از جانب برق دریافت نکند، نمی تواند آب را گرم کند. برای حل این مشکل سیم برق را از قسمت پشت آبسردکن جدا کنید، سپس مجددا به دستگاه متصل کنید. شنیدن صدای کمپرسور نشان دهنده فعال شدن دستگاه است
  • خاموش بودن سوئیچ آب گرم
    تمام آبسردکن های سرد و گرم از سوییچ مخزن آب گرم در پشت دستگاه پشتیبانی می کنند. اگر برای استفاده از آب گرم دستگاه، به مشکلی برخوردید، فعال بودن سوییچ آب گرم را بررسی کنید. به طور معمول با فعال شدن سوییچ، چراغ آب گرم روشن می شود
  • خالی بودن مخزن آب
    همانند خنک کردن آب، اگر به تازگی مخزن خالی شده باشد مدتی زمان می برد تا دوباره پر شود. پس برای آبسردکن هیچ مشکلی پیش نیامده و تنها برای دریافت مجدد آب با دمایی بالاتر، باید کمی صبر کرد

مشکلات رایج آبسردکن

روش های پیشگیری ازتعمیر آبسردکن هیوندای HIUNDAI

  1. همیشه لازم است آبسرد کن هیوندای را در مکانی با تهویه مناسب قرار داد
  2. دستگاه را در مکان های نورگیر یا در محل های خیلی سرد نظیر زیر باد کولر قرار ندهید.
  3. آبسردکن هیوندای خود را هر 6 هفته یکبار و یا پس از خالی شدن مخزن آن را تمیز نمایید.
  4. بهتر است هرچند وقت یکبار فیلتر آبسرد توسط افراد متخصص تعویض شود.
  5. برای ایمنی بهتر است تا آبسردکن در فاصله ی کوتاهی از سیم متصل به پریز قرار بگیرد.
  6. بطور مرتب گرد و غبار روی لوله‌های کندانسور آبسردکن را تمیزکنید تا در انتقال حرارت مشکلی پیش نیاد

لیست انواع مدل های آبسردکن هیوندای HIUNDAI

هیوندای دارای انواع آبسردکن با طرح ها و مدل های متنوع می باشد. در یدک تعمیر خدمات تعمیر و سرویس انواع آبسردکن هیوندای توسط کارشناسان ما انجام می شود. در زیر به تعدادی از مدل های آبسردکن هیوندای HIUNDAI اشاره خواهیم کرد:

  • مدل w2-310U
  • مدل w2-310L
  • مدل w2-340E
  • مدل w2-300U
  • مدل w2-360E

خدمات تخصصی یدک تعمیر در تعمیر آبسردکن هیوندای HIUNDAI

یدک تعمیر با افتخار آماده خدمت رسانی به شما در هر نقطه ای از تهران که باشید، است. این شرکت با داشتن مجوز از اتحادیه، صنف لوازم خانگی و با داشتن سابقه ای 30 ساله در عرصه خدمات تعمیر و عیب یابی توانسته است رضایت مشتریان خود را فراهم کند.

تعمیرکاران مجرب و دوره دیده ما در یدک تعمیر به تعمیر آبسردکن هیوندای می پردازند. تمامی خدمات دارای گارانتی ۹۰ روزه هستند و برای تمامی هزینه های تعمیر فاکتور رسمی ارائه میشود.

نظرات و سوالات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top تماس با کارشناسان